Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Ja, ik moet nog even geduld hebben, maar mijn huidige contract loopt nog tot 3 januari. Hij zal wel in de laatste week van december afgeleverd worden.

Gisteren onze octavia Combi G-tec besteld in ambition uitvoering.

levering is voorzien voor half januri

ja idd G-tec dus bifuel op cng en benzine.
binnen enkele jaren zal blijken dat we ofwel dommeriken ofwel pioniers zijn.

nee even serieus: we hebben zeker het profiel van benzinerijders (12k-15k km/jaar) voor 90% korte afstanden en binnenkort een 2e CNG pomp op <10km van onze deur

Wmvanderwerf

Nieuw lid
Ik heb de Skoda Octavia (Edition Bus.line, 1.4TSI, Black Magic) in week 42 besteld. Volgens de dealer wordt de auto in week 44 in productie genomen, en komt hij in week 46 naar Nederland. Ben erg benieuwd of het zo snel gaat, gezien alle levertijden hierboven...

Herby

Nieuw lid
Ik heb de Skoda Octavia (Edition Bus.line, 1.4TSI, Black Magic) in week 42 besteld. Volgens de dealer wordt de auto in week 44 in productie genomen, en komt hij in week 46 naar Nederland. Ben erg benieuwd of het zo snel gaat, gezien alle levertijden hierboven...

Ben benieuwd. O3 Edition BL, besteld week 36, wordt gebouwd in 46 en geleverd in 47. Week 46 is wat de dealer afgeeft, is nog steeds niet bevestigd door Skoda.

Ik werd vanmorgen gebeld om een afspraak te maken voor de aflevering, jammer genoeg ging de leasemaatschappij er niet mee akkoord. Moet nu tot 28 december wachten :cry:

Bovenaan Onderaan