Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Badsloefke

Forumguru
Vandaag even de dealer gebeld om te vragen of ze al een leveringstermijn hadden... Auto is besteld op 26-9 en wordt gefabriceerd op... 10-11 en in Belgie op 25-11 geleverd... voorlopige data uiteraard maar is wel heel snel hé...2 maand van bestelling tot garage... Heb de RS 230 besteld...

viffer

Lid
De mijne staat klaar bij de dealer maar mag pas de week voor kerst de weg op:cry: 2.o tdi style bl etc. Hij kan in ieder geval voor 2016 op kenteken gezet worden en daar wordt ik wel vrolijk van:rockon:

weerhuis

Nieuw lid
Gisteren is de bestelling geplaatst voor de opvolger van mijn Superb, waarvan het contract eind januari afloopt. Helaas een stapje terug moeten doen en dus nu een Octavia Combi 1.6tdi Style Businessline uitgekozen, ook niet verkeerd denk ik

djurre

Lid
Vandaag de bestelling eruit. Bij de dealer gelijk langs geweest. Hij kon met een overzicht zien (autos besteld tussen 12 en 19 oktober) dat de auto sowieso week 52 geleverd gaat worden.. :)

Perfect, scheelt toch een procent bijtelling :D

Lijst stond overigens dat de 2.0tdi op week 4 of 6 stonden.. De week 52 gelde vooral voor de 1.6 tdi.

Klopt die van mij staat op 14 februari alleen 12 september besteld

slow

Nieuw lid
16 oktober na 4,5 maand eindelijk de nieuwe O3. Mooie auto en rijd heerlijk en motor is soepel en de stilte in de auto is enorm toegenomen in vergelijking met de diesel O2 van 2005. Zal over een tijdje wat meer indrukken geven over de auto en de motor in combinatie met dsg. De adaptive cruise is echt een aanwinst.

Troebels

Actief lid
Net de dealer maar weer eens gebeld. Auto was klaar, maar kwamen er achter dat de vereerde velgen binnen waren gekomen (dus niet de 18" Turini). Helaas voor mij dus geen auto as vrijdag maar pas volgende week dinsdag :cry:

Santi

Lid
Zo, morgen gaat het eindelijk gebeuren. Na 17 weken wachten kan ik dan mijn Octavia edition ophalen in Rotterdam.:yeehaa::yeah:
Voordeel van het lange wachten is dat ik alle tijd heb gehad om dit forum af te struinen. Weet inmiddels al meer van de auto waar ik nog niet in heb gereden, dan van de auto's waar ik de afgelopen 20 jaar in heb gereden.

Zal me komende week nog even keurig voorstellen, natuurlijk met wat foto's. :jaja:

Santi

Lid
@Edition2015, bedankt.

De "buit" is binnen. Vanmiddag op weg naar huis even niet over de snelweg, maar relaxed binnendoor gereden. Dak open is zelfs met dit weer erg lekker en wat een licht in de auto.! Rijdt lekker, ben er dan ook erg blij mee.

Komende weken gaan ervaren hoe de stoelen zijn op de lange ritten zitten. Had in Golf 6 highline stoelen en die waren echt goed.
Verder al snel ervaren dat de nieuwe navigatie (geen Columbus) erg snel is. Top!
Geluid van de radio is wel meteen een minpunt........iemand suggesties wie of welk bedrijf in de buurt van Haarlem ervaring heeft met aanpassen van deze standaard radio/speakers?
greetz Santi

Santi

Lid
@rouwehand, klopt goed gezien! Heb daar proefrit gemmakt en de versie in de showroom was de kleur die het moest gaan worden.
Auto bij VW Hoogenboom in Rhoon mijn golf ingeleverd :koffie: en de Octavia meegenomen. (meenemen vanuit garage, want mocht niet in de showroom staan bij overdracht:tongue:

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 45

Troebels

Actief lid
@Santi : ik heb 4 jaar geleden voor mijn (nog huidige) 508 een audio upgrade laten doen door Mobile Emotions in Woerden. Deze gasten zijn sterren in het upgraden van standaard installaties in diverse auto's. Zelf hadden ze een custommade woofer gemaakt voor de 508. Dit in combinatie met een digitale versterker met de standaard (!!) kartonnen Peugeot-boxjes.... Echt een geweldig geluid. Had volgens hen puur met de afstelling van deze 3 te maken.
Dit zal ook zo'n beetje het enige zijn wat ik aan deze auto ga missen.
Ben zelf heel benieuwd hoe het Canton-systeem in mijn O3 zal gaan klinken. Anders overweeg ik wederom naar dit bedrijf te gaan.
(Meeste leasemaatschappijen "erkennen" dit bedrijf trouwens ook )

Santi

Lid
@Spoetnik, Idd Dunlop. Hadden waarschijnlijk voor de levering van deze week een partijtje Dunlop ingeslagen, want heb nog drie andere Edition's op Dunlops zien.

@Troebels, bedankt voor de tip. Kom voor mijn werk regelmatig in Woerden kan dus mooi ff langs.

Bovenaan Onderaan