Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Troebels

Actief lid
Nou na de hele avond in mn auto te hebben gereden kan ik maar 1 ding zeggen: heerlijk!!!

Foto's wil ik uploaden, maar krijg ze er niet op (bestand te groot?? Help?)

Santi

Lid
Wat is de geluids ervaring met 1.6 TDI handbak 5 versn. ? Mijn ervaring is dat bij 100km p/u geen noemenswaardige bijgeluiden zijn vanuit motor compartiment. Bij 120km p/u is duidelijk een monotome brom te horen. (ook met radio op hoger geluidsnivo) . Boven de 130 km p/u valt het weg door bandengeluid en wind.
Weet dat dit een persoonlijke ervaring van geluid kan zijn, maar ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft ervaren?

ManeBrane

Forumguru
Productie van My First Skoda staat nog op week 45. Weet iemand hoe lang dit normaliter duurt voordat deze bij Pon staat? Er wordt aangegeven dat het leer bij Pon wordt afgeleverd en aldaar wordt geïnstalleerd. Weet iemand hoe lang het duurt alvorens de auto wordt afgeleverd bij de dealer?

Productie van My First Skoda staat nog op week 45. Weet iemand hoe lang dit normaliter duurt voordat deze bij Pon staat? Er wordt aangegeven dat het leer bij Pon wordt afgeleverd en aldaar wordt geïnstalleerd. Weet iemand hoe lang het duurt alvorens de auto wordt afgeleverd bij de dealer?

Bij mij duurde dit circa 2 weken.

Edition2015

Forumguru
@Santi

Ik ervaar hetzelfde, maar ervaar het brommerige geluid bij 120 niet als storend, ik zet de radio er niet harder voor, maar het geluid is er inderdaad wel!

Santi

Lid
@Edition2015

Zal er idd aan moeten wennen. Denk dat extra isolatie van schutbord aanbrengen niet gaat lukken. (Iemand ervaring?) Volume knop biedt dan uitkomst.
Heb net nieuw topic aangemaakt voor panodak, want die wilde na nog geen 24u al niet meer sluiten:cry:
Verder wel lekker karretje hoor!:thumbsup:

quiqui

Nieuw lid
vandaag nieuws had van de dealer. Ik mag mijn O3 ophalen volgende week woensdag. Mocht hem al ophalen vrijdag maar ik moet werken! :bloos::banghead: Besteld week 35! was voorzien voor week 48! Dus het is week 45 geworden. :yeah: Nog een week om van mijn O2 afscheid te nemen !

Moet nog ff wachten tot week 51 voor mijn nieuwe Octavia style bussinesline, met panoramisch dak, alcantara, dab, sunset, hillhols, verwarmbare voorruit, trekhaak, hondenrek en bumperbescherming. Maar dan hebben we straks ook wat!

Bovenaan Onderaan