Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

@pulseganger Heel dik zeg!! :jaja:Zeker icm die wielen. Lang getwijfeld om die kleur leer toe te passen op mijn Skoda, maar durfde het niet aan ook na advies van de dealer, maar staat mooi.

Welke wielen zijn dit? 17 inch en je hebt hem niet verlaagd toch?

rbo

Senior Member
Ik vroeg me af, of er iemand is uit Nederland die voor deze week(45) productie week heeft staan en al weet wanneer die kan gaan rijden?

ManeBrane

Forumguru
Ik vroeg me af, of er iemand is uit Nederland die voor deze week(45) productie week heeft staan en al weet wanneer die kan gaan rijden?

Heb vandaag een mail gestuurd naar de dealer. Helaas nog geen antwoord. Ook productie gepland in week 45.

• Leuk
Waarderingen: rbo
Hoi,
ik overweeg de aanschaf van een
Combi Edition Businessline
1.2 TSI Greentech
Greentech_icoon_26_15_trans.ashx
81kW/110pk 7-DSG aut.

Zijn er meer leden met deze uitvoering toevallig? Of wat zijn je bevindingen?

@pulseganger Gaaf, wij waren zelf ook niet van dat wit, maar gisteren irl gezien, en zeker icm de zwarte spiegelkappen en grilomlijsting erg mooi. Interieur top, achteraf laten doen ?

zxr750luni

Senior Member
Maandag 9 november is de dag dat ik mijn Octavia ophalen mag.....

Me to!! hehehe

wij hebben bijna dezelfde configuratie de mijne :
1.6 tdi dsg7 -style- dynamic rood/zw- panorama dak - verwarmde voorruit - afneembare trekhaak - sunset - 18inch - metallic grey - zwarte spiegelkapjes - zwarte voorgrill - rubbere matjes - clean achterkantje- xenon -
komt op winterslofjes aan.

zxr750luni

Senior Member
@mogjuh, het regent, en is de hele tijd donker, zal morgen ff pictures schieten,
ik moet alleen behoorlijk wennen, tov de i40 is deze ... anders..

Bovenaan Onderaan