Yes! Auto staat bij Pon en morgen hoor ik wanneer het leder wordt "ingebouwd" en wanneer de exacte leverdatum wordt!
Helaas vandaag niet teruggebeld. Nu aanstaande vrijdag meer over de afleverdatum.
Die van jou @rbo , mits dezelfde configuratie, zal er ook vast wel staan bij Pon. Allebei nog even geduld dus....
@Pim1972 @zxr750luni Waar blijven de foto's?
Mijn definitieve productie week is deze week (46), dus ik hoop over 2 weken mijn auto te mogen ophalen.
Die brom heb jij toevallig de 105pk versie ? Veel suc6 nog met je nieuwe wagen...Die foto's moet ik inderdaad nog even maken. Veel te druk geweest afgelopen week. De eerste 650km zitten erop en ik moet zeggen dat het mij helemaal niet tegenvalt. De eerste keer de snelweg op schrok ik wel even van de hoeveelheid geluid vanaf 120 km/h., die brom.... Ik ben er ondertussen al aan gewend en ook een grote fan van het Columbus system. Dat werkt echt goed. En natuurlijk van alle andere gadgets die de auto kent. Alhoewel mijn zoontje (11) moest huilen bij het achterlaten van de BMW bij de Skoda dealer is ook hij nu erg blij....
Die brom heb jij toevallig de 105pk versie ? Veel suc6 nog met je nieuwe wagen...
ja dat kan.. even voorzichtig warm maken met een haardroger, vervolgens met visdraad achter de type-aanduiding gaan met een zagende beweging. Komt er zo af.Kan de type aanduiding er makkelijk af als het er vanuit de fabriek op zit? Zou ik ook liever willen namelijk!
ja dat kan.. even voorzichtig warm maken met een haardroger, vervolgens met visdraad achter de type-aanduiding gaan met een zagende beweging. Komt er zo af.
Vervolgens poetsen en wax er over.. klaar
Bij mij waren ze de luxe platen ook vergeten. Omdat je meteen de oude platen moet inleveren om nieuwe te krijgen, heb ik ze zelf bij de brezan gehaald en de factuur naar de dealer. Deze heeft het netjes op mijn rekening gestortEn dat gaat dan ook zeker gebeuren. Zit nog te twijfelen of ik dat (en de luxe platen) zelf ga doen of het even bij de dealer laat doen.