Mooie configuratie.
Sta op 't punt om de knoop door te hakken.
Ik hou het bij een 1.0 DSG style business met plus pakket, verwarmbare voorruit en DAB.
Ik kreeg te horen dat levertijd momenteel 10 tot 12 weken is.
Half oktober klinkt prima.
Nee ook niet als je bediening stopt terugdrukken o.i.d Klep gaat of helemaal open of helemaal dicht
Onderwijl stoppen is er echt niet bij of er moet tegendruk geleverd waardoor klep stopt maar dat is niet aan te bevelen
Zakelijk of prive? In geval van zakelijk zou ik hem in het nieuwe jaar laten leveren.
25% vs 22%. De 18 inch velgen icm het pluspakket zorgen voor verhoging van 21% naar 25%
Mooie configuratie.
Sta op 't punt om de knoop door te hakken.
Ik hou het bij een 1.0 DSG style business met plus pakket, verwarmbare voorruit en DAB.
Ik kreeg te horen dat levertijd momenteel 10 tot 12 weken is.
Half oktober klinkt prima.
vandaag ook besteld
De octavia combi 1.4 TSI Ambition.
moon white
Pack ambition GPS
Pack ambition look
Pack chrome zijruiten
Dakrailing verchroomd
achteruitrijcamera
DMS
Inklapbare zelfdimmende buitenspiegels met instapverlichting
Sunset
Verwachte levering eind november .
Wel metallic zwart, niet plastic. Het worden de RS dakrails. Mijn vrouw houdt juist helemaal niet van die chromen rails, die heeft liever nog dat ik een uitvoering lager zou nemen alleen voor de dakrails
Pack chrome zijruiten
Ze moeten niet te veel invloed krijgen toch
Na 4 jaar Volkswagen Golf wordt de Skoda Octavia de opvolger (lease).
7 juli jl. de volgende bestelling geplaatst.
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Style Business 115pk
Verwachte levertijd is nu week 40 (4 oktober). Valt qua wachten nu relatief mee, maar hopelijk wordt het eerder
- Race blue metallic
- Black interieur
- WK7 Elegance businessline pakket
- PFK Plus pakket style business
- SFC functie pakket (6M3-bagagenettenset, 9Z3-230v aansluiting, UK3-achterbank ontgrendelen
- SSQ safety pack (PDI-alarm met messy, 3G2-isofix op passagiersstoel)
- DAB Dab (digitale radio ontvangst (QVS-DABm digitale radio ontvanger)
- CC Inbouw connectie car
- 4E7 elke open en sluit achterklep
- KA1 achteruit camera
- PAN Panoramdak (PH8-panoramisch schuif-kaneeldak)
- PH verwarmbare vooruit
Auto is besteld. Dit is het geworden:
Octavia Combi Style business 1.0 TSi
Pluspakket (leder/alcantara, multi 3 spaaks stuurwiel, Sunset, LM velgen 18" Alaris)
Lederen achterkant voorstoelen
Gisteren gebeld door de dealer dat voor de Skoda Octavia 1.0 de verwarmbare voorruit komt te vervallen. Een reden kon hij niet noemen omdat het net vers van de pers van de importeur vandaan kwam. Wellicht "te zwaar" voor de motorisering? Jammer, want ik vind het een handige optie.
23-08-2016 08:47 uur | ref.nr.:20160823-0002
Optie “Verwarmbare voorruit” niet meer mogelijk i.c.m. Octavia met 1.0 TSI motor
De optie verwarmbare voorruit (PH5) is niet meer mogelijk in combinatie met Octavia modellen met een 1.0 TSI motor (DSG of handgeschakeld). Deze restrictie is vanuit onze fabrikant doorgegeven en geldt per direct.
Voor auto’s met bovenstaande configuratie die reeds in het bestelsysteem staan neemt onze afdeling Logistiek contact met u op.
Wij zullen de prijslijsten zo spoedig mogelijk aanpassen en vragen u met bovenstaande rekening te houden tijdens uw verkoopgesprekken.
23-08-2016 08:47 uur | ref.nr.:20160823-0002
Bericht dealer: