B.Stuurder
Forumguru
Dus toch alleen de 1.0. Vroeg ik me vanmiddag nog af op het topic over dit onderwerp
?Jeetje wat een levertijd! Is dit gebruikelijk? Over 2 a 3 weken verwacht ik er zelf een te bestellen namelijk....
Inderdaad is dit ook zo bij Skoda, ik ben vergeten te melden dat ik mijn O3 in België heb besteld. Ik heb heel veel geluk gehad met de bestelling en levering. Toen de wagen gepland werd is deze 2 x naar voren geschoven. Omdat de serie precies op dat moment gepland was. Kon het zelf ook niet geloven.3 maanden is niet zo lang in mijn optiek, als een auto besteld wordt door jou bij de dealer, maakt de dealer een bestelling naar PON, die de bestelling weer naar de fabriek stuurt. Vervolgens moet de auto worden ingepland met alle specifieke opties en kleur, vaak maakt men series en hangt het af van wanneer een serie waar jouw bestelde auto in past op de rol staat (weet niet of dit bij Skoda ook zo is), dan moet de auto worden geproduceerd, daarna op transport, vervolgens worden uitgevent in Nederland, dan rijklaar worden gemaakt eventueel opties nog aangebracht en uitgeleverd. 6 weken vind ik dan een soort wonder!
4-8-2016, Zojuist bericht gekregen dat de auto total-loss is verklaard. K*t zooi.
Heb er toch welgeteld bijna 5 maanden van mogen genieten.... Zal wel weer een nieuwe mogen bestellen, maar komende maanden dus weer behelpen met een halfbakken vervang auto.
Dat vind ik knap. Ik ken geen enkel persoon die een proefrit maakt die onder de 3 km blijft. Dan ben je, om het zo maar eens te zeggen, net de straat uit. Ik vermoed niet dat hier ook maar 1 proefrit mee gemaakt is. Ik geloof wel dat er al veel mensen in gezeten hebben.Het is een showroom model. Werden ook proefritten mee gemaakt, heeft iets van 3k km op de teller.
Dat vind ik knap. Ik ken geen enkel persoon die een proefrit maakt die onder de 3 km blijft. Dan ben je, om het zo maar eens te zeggen, net de straat uit. Ik vermoed niet dat hier ook maar 1 proefrit mee gemaakt is. Ik geloof wel dat er al veel mensen in gezeten hebben.
Excuses, inderdaad overheen gelezen.Frenkie, goed lezen, er staat 3k km.
3k staat voor 3000