Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dixon

Actief lid
Mijn auto wordt gebouwd in week 38 en geleverd week 40, en voorlopig nog met voorruit verwarming. Is wel businessline uitvoering met standaard de stoelverwarming er al op. Nog geen telefoontje gehad tot nu toe.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ben benieuwd! Ik heb in elk geval begrepe dat er veel storingen in zullen zitten.
 

Dixon

Actief lid
Dat heeft inderdaad uitleg nodig :) ik heb begrepen dat de combinatie 1.0 TSI, Dynamo en accu het verwarmbaar voorruit niet aankan. Van mijn contactpersoon heb ik begrepen dat hierdoor storingen in de auto komen, maar wat voor storingen exact kon hij mij nog niet vertellen helaas.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik begrijp dat in Duitsland de vrvw nog geleverd wordt op een 1.0tsi. Daar blijkbaar geen problemen, zwaardere accu daar of l*lverhaal hier?
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik ging voor Eibach verlaging op de O3, waren er 3 dealers die zeiden dat dat niet kon ivm Xenon af fabriek en 1 zei dat het wel kon. De andere 3 geconfronteerd met de uitspraak van die ene en toen kon het ineens wel. Bleek ook een verhaal achter te zitten en was dus in twee gevallen onkunde en in 1 geval een kwestie van geen zin in.
Dit als voorbeeld
 

Nickn

Nieuw lid
Gisteren opgehaald. Zou half september zijn. 2 weken vroeger maar stond ook al twee weken bij de dealer.

1.0 TSI DSG
 

Frank C

Forumguru
Thanks. Dat gaat wel lukken. Ben me overigens kapotgeschrokken van de 1.0 met DSG. Supervlot! Inhalen met gemak. Invoegen met gemak. En 200 tikt die ook aan :D

Je laat er geen gras over groeien, na 1 dag al topsnelheid uitgeprobeerd. :thumbsup:
Fijn te horen dat motor goed bevalt.
 

B.Stuurder

Forumguru
Net bericht, de auto is definitief voor productie ingepland, wijzigen kan niet meer, maar accessoires nog wel. Hmm, 1 week na bestelling was de auto al bevroren en accessoires heb ik wel genoeg denk ik zo :laugh:
 

Frank C

Forumguru
Heb dealer nav nog even mailtje gestuurd tav aflever datum.

Edit: auto zal deze week bij Pon aankomen, volgende week naar de dealer en kan ie opgehaald worden.
 
Laatst bewerkt:

RJdJ

Lid
Vorige week door fleetmanagement besteld en vandaag door de dealer bevestigd:
Octavia combi 1.6 tdi business style dsg race blue
Dynamic pakket
LM 18 inch Alaris
Panoramisch dak
Sunset
Verwarmbare vooruit

Levertijd geschat op half november... ben benieuwd, huidige auto (Megane Station Bose Aut.) gaat er naar verwachting over 3 weken uit...
 

B.Stuurder

Forumguru
Hangt af van je km stand of je door kan rijden of een voorloper moet gaan rijden. Gaan we veel zien deze configuratie denk ik, met het actiepakket. Ben blij dat ik e.e.a. laat verbouwen, anders kan ik straks mijn auto niet meer terugvinden op de parkeerplaats.
 
Bovenaan Onderaan