Haha, ja die elektrische stoelen, dat komt op de volgende :-) Mijn vriendin en ik schelen een aardig stuk qua lengte waardoor het altijd ff zoeken is maar ja. Die camera mis je denk ik pas als je er een keer 1 hebt gehad. Op mijn huidige auto (megane) zit het en dan ga je er aardig aan wennen. Je wordt wat luier met om je heen kijken en zet hem achteruit overal in. Kinderfietsjes, stepjes, voetballen, alles waar de piepers niet op reageren zie je liggen.
Het functiepakket zie ik nu voor het eerst. Dacht dat die stroomvoorziening er standaard in zat :-) Ach, het houdt een keer op. Het liefste kruis ik ook alles aan.. punt is dat ik altijd 36mnd wil (omdat het leuk is) en daarnaast 4 dagen werk en toch 35000km per jaar maak, dan vallen er wat opties af :-) Ik vond dit keer de 1.4 ook erg belangrijk. 6 jaar lang rondgereden met 10 sec+ naar de 100 (met de megane als dieptepunt :-) ) nu weer es een keertje < 9. DSG was eenzelfde afweging. In de file heerlijk maar heb geen hekel aan schakelen, dan geniet ik meer van de achterklep haha.