Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Wat de dealer bij mij in de buurt wist te vertellen is dat het panoramadak de leveringen wat ophoudt. Die gaf aan dat wanneer ik in sept zou bestellen met panoramadak, 1-1 zelfs lastig zou worden. Maar ja, andere dealer zegt weer wat anders.

Mooie bekleding trouwens :-) Ik heb gisteren in allerijl nog even de burlwood sierlijst toegevoegd bij mij beige alcantara... dat k-houtinlegje (te zien op elke foto) was nog een optie ook...
 

Rogerqu

Nieuw lid
Wat de dealer bij mij in de buurt wist te vertellen is dat het panoramadak de leveringen wat ophoudt. Die gaf aan dat wanneer ik in sept zou bestellen met panoramadak, 1-1 zelfs lastig zou worden. Maar ja, andere dealer zegt weer wat anders.

Mooie bekleding trouwens :-) Ik heb gisteren in allerijl nog even de burlwood sierlijst toegevoegd bij mij beige alcantara... dat k-houtinlegje (te zien op elke foto) was nog een optie ook...

Ah ja, was nog vergeten te vermelden dat ik die ook mee besteld had :). Heb dat gezien in een auto bij de dealer en dat is inderdaad een mooie combi met het beige interieur! En inderdaad mooie bekleding ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Mijn levering stond eerst gepland voor week 48, en is volgens PON (opgave vorige week) nu week 50.

Ik vind de levertijd voor mijn auto sowieso lang als ik kijk naar de opgaven van anderen hier, ik heb rond 1 augustus besteld. Zou het iets te maken kunnen hebben met de interieurkleur (beige alcantara)? Voor de rest heb ik niet iets heel bijzonders denk ik(?): 1.6TDI Combi DSG Style business, Pluspakket, Panoramadak, verwarmbare voorruit, ACA, Lane Assist, bagage pakket, drive setup, metallic lak zwart, vaste trekhaak.
Het ziet er naar uit dat alles op is geschoven met 2 weken. Is er een gemene deler in jullie auto's, een optie die jullie allemaal hebben? Kan zijn dat bijvoorbeeld het panoramadak vertraging geeft omdat er een actie op is, of de Alaris velg?
 

B.Stuurder

Forumguru
Wat de dealer bij mij in de buurt wist te vertellen is dat het panoramadak de leveringen wat ophoudt. Die gaf aan dat wanneer ik in sept zou bestellen met panoramadak, 1-1 zelfs lastig zou worden. Maar ja, andere dealer zegt weer wat anders.

Mooie bekleding trouwens :-) Ik heb gisteren in allerijl nog even de burlwood sierlijst toegevoegd bij mij beige alcantara... dat k-houtinlegje (te zien op elke foto) was nog een optie ook...
Staat ook mooi bij zwarte leren bekleding zag ik laatst ergens.
 

Nohead

Actief lid
Eind juni besteld en staat nu bij de dealer om klaar gemaakt te worden. Moet van alles nog aan gebeuren dus hopelijk volgende vrijdag klaar :)


Edit:

Eibach verlaging
18" MAK gun metal
RS Spoiler
Zwarte gril
Leder bekleding
Afneembare trekhaak
Dynamic pakket met flippers
DAB
Achteruitrijd camera

En nog heel veel klein grut als matjes/netjes/haakjes

fietsdrager/dakkoffer etc.
 
Laatst bewerkt:

octavia-gek

Actief lid
5 augustus Besteld
OCTAVIA COMBI STYLE BUSINESS
Met de volgende opties:
Moon White metallic
Plus pakket style business
panoramadak
driving mode assistant
Elektrische bedienbare achterklep
Volledig reservewiel
Travel pakket + lane assistent
Verwarmbare voorruit
Elektrische bestuurdersstoel met geheugen
Dab
Achteruitrij camera
vandaag te horen gekregen voorlopige produktie week 43
Levering week 46
Ruim 1 maand later volgens offerte:banghead:
 
Laatst bewerkt:

Planqgas

Actief lid
Eindelijk..! (wachten is absoluut niet mijn sterkste kant, vandaar)

8 juli besteld en vandaag gebeld door de dealer dat we hem woensdag 28 september kunnen ophalen.

Een kleine drie maanden dus... (inclusief een fabriekssluiting van drie weken in de vakantie), maar het voelde als een jaar.
 

B.Stuurder

Forumguru
Eindelijk..! (wachten is absoluut niet mijn sterkste kant, vandaar)

8 juli besteld en vandaag gebeld door de dealer dat we hem woensdag 28 september kunnen ophalen.

Een kleine drie maanden dus... (inclusief een fabriekssluiting van drie weken in de vakantie), maar het voelde als een jaar.

3 maanden, mazzelaar! Ik heb hem half juli besteld en kan pas rijden in januari. Maar, vandaag in een Dacia Lodgy :fool:gereden (ruilwagen), dus ik ben weer helemaal gelukkig met mijn huidige auto zolang. :jaja:
 

Planqgas

Actief lid
3 maanden, mazzelaar! Ik heb hem half juli besteld en kan pas rijden in januari. Maar, vandaag in een Dacia Lodgy :fool:gereden (ruilwagen), dus ik ben weer helemaal gelukkig met mijn huidige auto zolang. :jaja:
Tja, maar voor 3% is dat het wachten wel waard denk ik?
En een Dacia Lodgy... is dat echt zo slecht? Deze heeft toch ook Franse roots??
 

B.Stuurder

Forumguru
Tja, maar voor 3% is dat het wachten wel waard denk ik?
En een Dacia Lodgy... is dat echt zo slecht? Deze heeft toch ook Franse roots??
Ja en 3% over 5 jaar gezien, moet ik 3 maanden langer wachten voor €1000 per maand in feite.
Ja de Dacia is in feite opgebouwd met oude elementen uit Renault modellen, met name de oude Twingo. Er wordt dan een after market navigatiesysteem van LG in geleverd, maar het is de som der dingen. Keihard plastic overal, zitcomfort is 0,0, bekleding is flinterdun, beeld van de navigatie is ouderwets touchscreen dat met zon er op niet meer leesbaar is en de basis qua luxe, wel snelheidsbegrenzer maar geen cruise control, alleen voor elektrische ramen. Een beetje Audi dus, maar dan zonder premium.:deuk:
 

-Ri-

Actief lid
Vandaag besteld.

O3 combi, race blauw, 1.4tsi 6-bak, ambition.

Opties, xenon, black mistlichten vooraan, kunstleder op achterzijde voorzetels, sunset achteraan, sportophanging, variabele koffervloer, canton soundsysteem, ruimtebesparend reservewiel, afneembare trekhaak.

Pack ambition look: alu velgen minoris 16", verlichte voetruimte voor en achter, pdc voor en achter, led achterlichten.

Pack ambition gps: spraakbediening, comforttelefonie (bluetooth en wifi), vloertapijten, amundsen radio, sd europa, 3-spakig multifunctioneel stuur, lederen handremgreep, lederen versnellingspook, dab, boordcomputer maxi-dot kleur, media-holder en middenconsole met afsluitbaar opbergvakje.

Verwachte levering uiterste 18 dec.
 

BartjeB

Senior Member
Auto al enkele weken geleden besteld maar te horen gekregen dat deze pas in de 2e week van januari geleverd wordt. De lease maatschappij levert geen auto's meer uit na de 2e week van november. Heb in ieder geval het volgende besteld:

Skoda ocatavia combi 1.6 tdi business ambition

- DAB
- LICHT PAKKET
- Moon White metallic
- Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
- Dakrailing zilverkleurig
- Panoramisch glazen schuif-kanteldakdak
- Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen. 64 Gb harde schijf. dvd-speler en kleuren MaxiDot
display
- Lichtmetalen velgen 17 inch Teron
- PLUS PAKKET AMBITION BUSINESS
- Verwarmbare voorruit

Zit er aan te denken om de auto direct na levering te verlagen. :)

Rij momenteel in een zwarte O3 1.6 greenline van 22 maanden oud.
Ik wilde graag een business style alleen kreeg ik dit niet voor elkaar i.v.m. de categorisering van de auto.
 
Auto al enkele weken geleden besteld maar te horen gekregen dat deze pas in de 2e week van januari geleverd wordt. De lease maatschappij levert geen auto's meer uit na de 2e week van november. Heb in ieder geval het volgende besteld:

Skoda ocatavia combi 1.6 tdi business ambition

- DAB
- LICHT PAKKET
- Moon White metallic
- Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
- Dakrailing zilverkleurig
- Panoramisch glazen schuif-kanteldakdak
- Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen. 64 Gb harde schijf. dvd-speler en kleuren MaxiDot
display
- Lichtmetalen velgen 17 inch Teron
- PLUS PAKKET AMBITION BUSINESS
- Verwarmbare voorruit

Zit er aan te denken om de auto direct na levering te verlagen. :)

Rij momenteel in een zwarte O3 1.6 greenline van 22 maanden oud.
Ik wilde graag een business style alleen kreeg ik dit niet voor elkaar i.v.m. de categorisering van de auto.
Mooie wagen, maar jammer dat jouw lease maatschappij niet meer wil uitleveren... scheelt jou in je bijtelling straks!
ik krijg de mijne gewoon eind december geleverd ivm deze bijtellingswijziging. misschien je werkgever even laten bellen met de LM ?
 
Gisteren opgebeld dat de productie in week 45 is, eind november bij de dealer. 20-09 besteld dus alles wel redelijk op tijd. In januari oppikken..
 

jongetje

Forumguru
Yeah! 23 juli besteld en staat vandaag bij de dealer. Ze moeten de ruiten nog tinten en dan kan ik hem hopelijk volgende week ophalen!
 
Bovenaan Onderaan