Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

done deal, de cirkel is rond, vroeger een octyI, dan een II, een paar zijsprongetjes over een Mazda5, ford focus en twee meganes, nu dus de octyIII, finally :-)
 
Eindelijk staat de auto bij de dealer. Besteld eind juli. Volgens schema afgeleverd volgende week maandag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

BartjeB

Senior Member
Mooie bak @Juppeke !! Veel veilige kilometers. Ik krijg precies dezelfde uitvoering. Ben erg benieuwd naar je ervaring na het kietelen van de auto. Ik ben van plan hetzelfde te doen.
 

SVL

Lid
17 augustus onze nieuwe besteld .
Verwachte levering was eind november .
Vorige week telefoon gekregen dat de papieren waren binnen gekomen .
En volgende week vrijdag kunnen we hem gaan afhalen .
ikke blij .
 

ThaViper

Nieuw lid
Oké de spreekwoordelijke kogel is door de kerk, vorige week mijn nieuwe 'leasert' besteld en het is een Octavia III Combi geworden in onderstaande samenstelling:

Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Style Business DSG 5d Stationwagen 110pk 81kw
  • Race Blue metallic
  • Alcantara/lederen bekleding Zwart
  • Plus pakket Style Business
  • Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak

En nu het mooie, besteldatum 3 oktober, leverdatum (even onder voorbehoud van akkoord leasemaatschappij) 15 december!

(nu moet ik er bij zeggen dat onze organisatie zo'n 15-20 nieuwe auto's per maand afneemt bij de leasemaatschappij waar er de laatste maanden minimaal 5-10 Skoda zijn).
 

jongetje

Forumguru
17 augustus onze nieuwe besteld .
Verwachte levering was eind november .
Vorige week telefoon gekregen dat de papieren waren binnen gekomen .
En volgende week vrijdag kunnen we hem gaan afhalen .
ikke blij .
De papieren zijn binnengekomen? Je kunt beter hebben dat de auto is binnengekomen ;). Dan zit er ook nog wel wat tijd tussen, moeten er nog accessoires gemonteerd worden?

Die van mij is vorige week donderdag/vrijdag binnengekomen, gister afleverbeurtje gehad, vandaag met uitloop naar morgen worden de ruiten getint en daarna gepoetst. Dan kan ik hem (als alles volgens plan loopt) morgen einde van de dag ophalen!
 

Me Zelf

Forumguru
Hier ook een kogel door een kerk gejaagd. Bestelling op 4 oktober, levering op 16 december. Het gaat om een 1.0 TSI brilliant silver ambition business. Zonder verdere toeters of bellen (op een trekhaak na).
 

SVL

Lid
De papieren zijn binnengekomen? Je kunt beter hebben dat de auto is binnengekomen ;). Dan zit er ook nog wel wat tijd tussen, moeten er nog accessoires gemonteerd worden?

Die van mij is vorige week donderdag/vrijdag binnengekomen, gister afleverbeurtje gehad, vandaag met uitloop naar morgen worden de ruiten getint en daarna gepoetst. Dan kan ik hem (als alles volgens plan loopt) morgen einde van de dag ophalen!
Nu maandag is hij in de garage .
Maar gaan hem vrijdag halen , dan heb ik een vrije dag en kunnen we ineens wat gaan cruisen :tegek:
Voor de rest zitten alle opties er al op .
 

Nohead

Actief lid
Hier is ze dan! Ik zal later nog een foto maken van de RS spoiler en het interieur.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2016-10-07 at 15.14.19 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2016-10-07 at 15.14.19 (1).jpeg
    220,7 KB · Weergaven: 98
  • WhatsApp Image 2016-10-07 at 15.14.19 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2016-10-07 at 15.14.19 (2).jpeg
    349,4 KB · Weergaven: 96
  • WhatsApp Image 2016-10-07 at 15.14.19.jpeg
    WhatsApp Image 2016-10-07 at 15.14.19.jpeg
    347,6 KB · Weergaven: 96
Bovenaan Onderaan