Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

@ftilman mooie auto! Ziet er goed uit zo. Dat van die BPM kreeg ik ook later door. (op de 1.4tsi) op de 1.8 zou het niet van toepassing zijn. In de bevestiging van de order naar de leasemaatschappij stond "BPM is verhoogd ivm 18 inch velgen uit het pluspakket". In jouw geval zou ik er ook niet mee akkoord gaan als dat voor de aflevering gemeld werd. Overigens vind ik die tank benzine schandalig. Heb je nog om het bonnetje van de pomp gevraagd? ;)

Nu lekker van genieten, hij ziet er erg gaaf uit.
 

joost91

Nieuw lid
Ik heb inmiddels bevestigd gekregen van LeasePlan dat mijn Octavia combi daadwerkelijk is besteld, mooi op tijd voor de deadline dus nog :-) Verwachte levertijd is week 8, let the waiting game begin!
 

RJdJ

Lid
De dealer belde vandaag, de auto is binnen en wordt aanstaande vrijdag afgeleverd.. Grappige is dat ik afgelopen maandag de auto toevallig na een weekendje weg op de snelweg tegenkwam.. achterop de trailer onderweg naar de dealer.. Viel wel op dat blauw en het kwam overeen met de dag dat de auto bij Pon vandaan zou komen. Vandaag ben ik gaan kijken en hij stond er inderdaad! Nog 3 nachtjes slapen :sleep:
 
Hoho, dat zou ook nog de mijne kunnen zijn...:wacht:

Maandag was hij op transport vanaf Pon, is ook Race Blue en wordt vrijdag door de dealer geleverd!
Eindelijk, heb hem 20 juli besteld...
 

RJdJ

Lid
het was op de A27, A15 ter hoogte van Gorinchem.. ik haal de auto op in Sliedrecht, maar ik moet bekennen dat hij afsloeg richting Gorinchem.. Mijn inschatting is dat hij het rondje maakte :pardon:maar misschien was de wens vader van de gedachte ;)
 
Zie je wel, die moest naar 's-Hertogenbosch toe. (mocht niet over de Merwedebrug) :tongue:
Maar goed die van jou heb je toch al zien staan bij de dealer. Misschien stond die er wel eerder...

Is het ook een Combi?
 

ThaViper

Nieuw lid
Oké de spreekwoordelijke kogel is door de kerk, vorige week mijn nieuwe 'leasert' besteld en het is een Octavia III Combi geworden in onderstaande samenstelling:

Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Style Business DSG 5d Stationwagen 110pk 81kw
  • Race Blue metallic
  • Alcantara/lederen bekleding Zwart
  • Plus pakket Style Business
  • Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak

En nu het mooie, besteldatum 3 oktober, leverdatum (even onder voorbehoud van akkoord leasemaatschappij) 15 december!

(nu moet ik er bij zeggen dat onze organisatie zo'n 15-20 nieuwe auto's per maand afneemt bij de leasemaatschappij waar er de laatste maanden minimaal 5-10 Skoda zijn).

En vandaag het heugelijk nieuws mogen ontvangen dat de Octavia bij de dealer staat te trappelen om op dinsdag 29 november door mij te worden opgehaald. Ruim voor de eerste initieel afgegeven datum dus.
 

joost91

Nieuw lid
En vandaag het heugelijk nieuws mogen ontvangen dat de Octavia bij de dealer staat te trappelen om op dinsdag 29 november door mij te worden opgehaald. Ruim voor de eerste initieel afgegeven datum dus.

Mooi vooruitzicht voor volgende week! Goed om te weten dat ze voor op schema liggen :-)
 

Gorbattjov

Senior Member
Even voorstellen ik ben André kom uit Wormerveer.
Gisteren een octavia Ambition business cappuccino beige met dsg besteld ,met 17inch zwarte teron velgen,dynamic pakket,sunset pakket,dab,maxidot kleur,safetypakket en reserve wiel .
Iemand toevallig bekend met levertijden?
 

EdK

Forumguru
He president in ruste Gorbatjov, het is de bedoeling dat je je voorstelt in meet en greet !
Als je het daar doet heb je in toekomst ook wat verdere voordelen in het forum ...
Vaak weten ze dan ook ineens de levertijden
 

EdK

Forumguru
U ????
zeg maar je hoor !!
Of ben je nog zo jong dat je het van je ouders nog moet zeggen ???:deuk::deuk:
 

EdK

Forumguru
Wat ben je scherp vandaag @EdK, je jaagt die arme mensen de stuipen op het lijf. :maakmegek:
Tsja had een zware hotelklus week en gister thuis gekomen en tis dat me buuf om 12.30 uur aan deur stond te bellen anders had ik nu nog geslapen...
Maar goed hierdoor flink doorgeslapen en ben je weer meer bij de pinken .....
 
Bovenaan Onderaan