Leuk! verder nog opties? en welke kleur? veel voorpret alvast op het forumEerste post . Helaas nog geen definitieve productiedatum/leverdatum mogen ontvangen. Het wordt een handgeschakelde 1.8 TSI Combi, eind oktober besteld.
Klein puntje van kritiek.... Ik mocht geen Columbus
Klein puntje van kritiek.... Ik mocht geen Columbus
Leuk! verder nog opties? en welke kleur? veel voorpret alvast op het forum
Aha, nog een 1.8 tsi. Heb jij een proefrit kunnen maken @Theebag ?
Dank allen, kijk er ook zeker naar uit. Leasemij had om onverklaarbare redenen (wellicht diefstal) 90 euro p.m. nodig voor Colombus. Dat vond ik teveel. Voor deze uitvoering nu overigens wel een mooie deal. 670,- met 35000 km. (al rijd ik er 20k meer).Ach @Flo040 er zit niet zo heel veel verschil tussen Columbus en Amundsen. Je hebt sowieso een prachtige auto met de juiste opties. Die Volvo ga je snel vergeten, misschien op de stoelen na, maar die ga je niet snel vinden bij andere merken.
Nee, helaas niet. Ben zeer benieuwd naar de multilink en de 180 pk met het volle koppel bereik . De 1.0 TSI reed al feller dan de 1.2 TSI in de Rapid die ik eerst had.
En waarom handgeschakeld?
Dat vind jij. Alhoewel ik vanaf mijn 40 ste pas automaat wilde rijden, had ik dat achteraf toch wel eerder moeten doen.Omdat mannen het werk zelf doen
Vaak scheeld het alsnog bij de aanschaf van een auto. En de een schakeld liever zelf dan de ander
Dat vind jij. Alhoewel ik vanaf mijn 40 ste pas automaat wilde rijden, had ik dat achteraf toch wel eerder moeten doen.
En vanwege een aanbieding is de automaat goedkoper momenteel, dus één van de opties laten vallen had een automaat kunnen brengen met hetzelfde budget.
Maar het kan zo zijn dat handschakelen de voorkeur heeft, vandaar mijn vraag. Helaas was zijn bezoek tot dusver éénmalig waarschijnlijk.
manueel is leuker bij sportief rijden: alles zelf nog in de hand hebben, de "kunst" om snel te schakelen, het "werken" op zich, ...Sorry ik ben een beetje aan het dollen hoor.
Iedereen heeft een eigen reden tot de keuze van een automaat of handgeschakeld.
Ik heb een handgeschakeld omdat ik dat gewoon net dat beetje leuker vind rijden.
Maar mijn broertje zweert weer bij een automaat.
Daarnaast.maakt het ook weinig uit tegenwoordig wat je kiest.
Hierbij dus mijn excuses als ik u gekwetst heb