Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Vandaag al even kunnen kijken... nu nog 1,5 week wachten...
 

Bijlagen

  • Unknown.jpg
    Unknown.jpg
    172,2 KB · Weergaven: 137
  • Unknown-2.jpg
    Unknown-2.jpg
    270,1 KB · Weergaven: 132

B.Stuurder

Forumguru
Gisteren nog even geweest, maar hij stond bij het bedrijf dat de ramen en de chroomstrip doet. Volgende week staat hij in Amsterdam. Die auto heeft de halve wereld al gezien. :laugh:
 

Theebag

Nieuw lid
Hier helaas nog geen bouw/leverdatum mogen ontvangen. Twee weken geleden gebeld maar toen stond nog een geprojecteerde week 50 in het systeem (indicatie bij het bestellen eind oktober). Men zal e-mailen wanneer het definitief is. Spannend :).
 
Heeft iemand al verdere info omtrend de brand bij auto muntstad?
ik las op internet het volgende :Er staan dertig tot veertig auto's in de brandende opslaghal. Het betreft Volkswagens, Audi's en modellen van Seat voor zowel klanten als voorraad. ,,Sommige auto's zouden al in januari geleverd worden aan klanten. Voor hen gaan we nu zoeken naar nieuwe wagens."

er wordt geen skoda genoemd... hopelijk is mijn nieuwe bolide niet afgefikt....
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik zag op tv twee rapids staan onder het puin. Ik moet er niet aan denken. Is mijn auto bijna af na lang wachten, kan je nog langer wachten.
 

innocenti

Forumguru
Tijd om ook mijn eerste post hier neer te zetten

Wo 4 jan neem ik mijn nieuwe Octavia in ontvangst. Deze leaseauto gaat mijn Volvo V70R vervangen.

Skoda
Octavia Combi 1.4tsi DSG Style Business plus
Candy White met zwart leer/alcantara
Zeer compleet door bovensteende uitvoering
DaB+
Verlaagd Eibach
Matte RVS spiegelkappen
Miltec bumperblenden om RS look voorbumper
Matte RVS bumperbeschermer

Als ik m heb zal ik fotos posten en me verder voorstellen.
 

Bael

Forumguru
Mijn RS 15/11 besteld en zou normaal tegen eind januari 2017 geleverd worden. Ze hadden mij toch beloofd dat het nog het huidige model is, want heb duidelijk gezegd als het de facelift is ze hem mogen houden, ieder zen smaak natuurlijk maar vind het oude model mooier :)
 

King_pin

Nieuw lid
a.s. donderdag wordt mijn nieuwe O3 geleverd.

Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Style Bns DSG 5D 81kW

- Elektrisch te openen en sluiten achterklep (4E7)

- Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak (PAN)

- Trekhaak afneembaar 13 polig met CS

- Luxe kentekenplaat

- Plus pakket Style Business (PFK)

- Optical Parking Assistent achter (parkeercamera) (KA1)

- Winterbanden (verplicht)

Ik heb er zin in!
 
Ik mag ook hopen dat het geen nieuw model wordt, ik heb ook aangegeven dat ik niet het nieuwe model RS wil maar juist het oude model.
Tweede week november besteld, planning week 50 bouw, levering 3 januari..... maar dat gaat hem niet worden.
Mocht het toch het nieuwe model zijn dan laat ik hem staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bael
Bovenaan Onderaan