B.Stuurder
Forumguru
Nieuwe model RS duurt nog even. De FL bedoel ik dus. Voorlopig de oude RS230
Ik mag ook hopen dat het geen nieuw model wordt, ik heb ook aangegeven dat ik niet het nieuwe model RS wil maar juist het oude model.
Tweede week november besteld, planning week 50 bouw, levering 3 januari..... maar dat gaat hem niet worden.
Mocht het toch het nieuwe model zijn dan laat ik hem staan.
voor mij nog even geduld... de auto bij automuntstad is wel/niet bij de brand betrokken...
ik zou hem dinsdag na kerst ophalen maar dat gaat niet door. Wel gaven ze aan dat hij er waarschijnlijk niet onder geleden heeft, dat hij ver genoeg weg stond en dat ze dinsdag en woensdag de auto's op de brug zetten voor volledige inspectie van binnen en buiten. daarna hoor ik dus of ik nog dit jaar mag rijden..
Ik hoorde vandaag dat er op dit moment in heel nederland maar drie Octavia RS Bussiness editions zijn besteld.... best vreemd bij zo'n mooie aktieHier net hetzelfde RS besteld 4november, hadden mij beloofd dat het ook nog het oude model was, wou het nieuwe ook niet, dus daar betaal ik ook niet voor!
Ik denk dat het voor veel bedrijven zakelijk niet verantwoord is. Iets met uitstraling, budget etc.Ik hoorde vandaag dat er op dit moment in heel nederland maar drie Octavia RS Bussiness editions zijn besteld.... best vreemd bij zo'n mooie aktie
Herzlichen Glückwunsch zum Ankauf Deine O3 mit VollausstattungVandaag een Octavia Combi FL besteld. We hebben liever vermogen dan luxe, een wolf in schaapskleren zeg maar.
In eerste instantie wilden we een 1.8 TSI bestellen, maar ratio won het van emotie, dus wordt het een zwarte 2.0 TDI Ambition met als extra's: 18" Rädern, Sportfahrwerk, Berganfahrassistent, Elektrisch anklappbare sowie automatisch abblendbare Außenspiegel, Beheizbare Vordersitze, Drei-Speichen-Lederlenkrad en Sunset (Scheiben dunkel getönt).
Dankjewel, zo vol is 'ie niet en inderdaad in Dld besteld op Duits kenteken.Herzlichen Glückwunsch zum Ankauf Deine O3 mit Vollausstattung
Mooie witte. Ik mag 4jan. Hopelijk lukt het bij mij wel gelijk met Eibach veren. Eerst in wintertrim met 17" Crystal velgen, daarna in zomertrim met 18" velgen.Vandaag mijn auto opgehaald en al veel gereden
Bijgaand alvast wat foto's... Verlaging wordt volgende week gedaan, de veren moesten uit Duitsland komen en ik kon natuurlijk niet wachten tot volgende week