Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

whoeoeoehaaaa!! net gebld om 16:45 of ik vanavond iets te doen had, nee dus. Of ik zin had mijn nieuwe bolide op te halen! hij staat klaar :)
de communicatie was niet best maar vanavond afhalen maakt alles goed :)
dus morgen de eerste foto's in daglicht :)
joepie ik ben happy! :tegek::yeah:
 

zwedenskoda

Nieuw lid
Heb te horen gekregen dat mijn auto verlaat is en pas volgend jaar wordt gebouwd...
Iemand idee wanneer de productie stop was voor het huidige model
 
Laatst bewerkt:

zwedenskoda

Nieuw lid
en tegen de oude prijs, wat een aanzienlijk voordeel op gaat leveren.

Ja... we gaan het zien ..... jij hebt hem eindelijk. Volgens de dealer week 1 productie ...week 4 leveren .
Dus een stuk minder lang wachten ( besteld 10 november ) en blij toe .. astra die ik nu heb ik echt niks mis mee ( 3 cilinder 999 cc ) maar tank me rot in Duitsland :tegek:...en de ruimte ( hatchback) is ook minder
 

MadDog2K

Actief lid
Als het goed is heeft onze wagenpark beheerder mijn auto gister besteld (O3 Combi 1.6 TDI DSG Style Business met aantal opties die binnen budget vielen)

Had eigenlijk wel een opmerking van de leasemaatschappij verwacht over tijdelijk niet leverbaar of langere levertijd of andere prijzen (voor nieuw model) - nl. pas vorige week aangevraagd.

Maar geen woord...
Offerte lijkt ook nog voor compleet voor het oude model (21% bijtelling, oude pakketten en prijzen, etc)...

Er staat nu op skoda.nl wel een nieuwe prijslijst online met prijzen vanaf 1 januari,
dit dus naast de prijslijst voor de facelift (prijzen daarin zijn per 1 maart)

Zouden we nou niet toch het non-facelift model krijgen, want waarom zouden ze anders een compleet nieuwe prijslijst neerzetten? :pieker:
 

B.Stuurder

Forumguru
Misschien hebben ze een aantal modellen nog in productie? Ik weet van een collega die een 2 liter diesel met DSG heeft besteld een aantal weken geleden, dat hij nog net op tijd was. Een aantal weken geleden dus....
 

Dixon

Actief lid
3x is scheepsrecht. De auto zou vanaf 27-12 binnenkomen bij de dealer. De 27e was die er niet. De 29e moest ie de brug op voor de afleverbeurt, winterbanden en trekhaak, hij was er opnieuw nog niet. Auto is gisteren einde dag binnengekomen, zojuist even in reallife gezien op de 18 inch (nu wachten tot het lente is). De auto mag 2 januari oppikken om 9 uur!


IMG_20161230_090438.jpg IMG_20161230_090323.jpg IMG_20161230_090315.jpg IMG_20161230_090129.jpg IMG_20161230_090238.jpg
 
Laatst bewerkt:

bdv

Lid
Volgens mij moet je productiestop interpreteren als bestellingsstop. Alles wat besteld wordt voor een bepaalde datum zal nog geproduceerd worden als het oude model, en alles na die datum als nieuw model.
 
Bovenaan Onderaan