Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MadDog2K

Actief lid
OK, mooi begin van het jaar :wavecry:

lease maatschappij is wakker geschudt door de dealer dat model niet leverbaar is (alleen facelift) ... en deze is welgeteld ... zo'n 27 euro duurder per maand (dankzij BPM geneuzel werd aangegeven), en daardoor zoals geconfigged buiten budget (eigen bijdrage is gelimiteerd)
 

bramus1977

Actief lid
OK, mooi begin van het jaar :wavecry:

lease maatschappij is wakker geschudt door de dealer dat model niet leverbaar is (alleen facelift) ... en deze is welgeteld ... zo'n 27 euro duurder per maand (dankzij BPM geneuzel werd aangegeven), en daardoor zoals geconfigged buiten budget (eigen bijdrage is gelimiteerd)

Bij mij kwam de dealer hier zelf mee na reactie van de importeur/fabriek. Als je auto voor, geloof 25 november, besteld is ligt dit aan Skoda en niet aan jou/LM. Zij zijn dan degene die dit moeten oplossen; of wel zorgen dat de configureerde auto geleverd wordt tegen de afgesproken prijs. Is wel de moeite om even goed uit te zoeken.
Nieuw model is inderdaad flink duurder; mijn configuratie op een 2016 model op een 2017 model is bijna 4000 EUR duurder :thumbsdown:
 

Dixon

Actief lid
Na vanmorgen was ik aan de beurt.

Ik werd om 9.00 uur opgehaald door de dealer (speciale klant :D
Om half 10 werd het doek van de auto afgenomen en mocht ik hem meenemen!

Even gespeeld, paar lekkere rondjes gereden en super blij.

Nog even de samenstelling:
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Style Business
- Pluspakket: 18 inch Alaris, Sunset, Leder/ Alcantara, 3-spaaks lederen stuurwiel
- Panoramadak
- DAB
- Achteruitrijcamera
- Elektrisch te openen/ sluiten achterklep
- 17 inch Mak Koln (black) wintervelgen
- Luxe kentekenplaten
- Geen merk/ type aanduiding

Trekhaak, afneembaar 13-polig wordt op een later moment gemonteerd.

2017-01-02 10.08.29 (Custom).jpg 2017-01-02 10.08.43 (Custom).jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
Gefeliciteerd @Dixon Ik vind de kleur heel mooi in combinatie met de zwarte velgen. Zijn de zomervelgen ook zwart?
Veel veilige kilometers met je nieuwe speelgoed!
 

B.Stuurder

Forumguru
Het is ook eenvoudig zelf te doen, goed schoonmaken, een aantal dunne lagen aanbrengen en je hoeft niks af te plakken, want het hecht niet aan je banden dus is makkelijk te verwijderen.
 

Angel

Nieuw lid
OK, mooi begin van het jaar :wavecry:

lease maatschappij is wakker geschudt door de dealer dat model niet leverbaar is (alleen facelift) ... en deze is welgeteld ... zo'n 27 euro duurder per maand (dankzij BPM geneuzel werd aangegeven), en daardoor zoals geconfigged buiten budget (eigen bijdrage is gelimiteerd)

Oh dan ben ik benieuwd. Op 31 december mijn keuze kenbaar gemaakt aan de leasemaatschappij. Via de dealer de nieuwe prijzen doorgegeven, want die stonden nog niet vermeld op de site van de leasemaatschappij. Ze gaan nu een nieuwe berekening maken obv de offerte van de dealer. Hopelijk dat ie niet € 27 duurder uitkomt.
 

Theebag

Nieuw lid
Vandaag de Octavia opgehaald en de eerste km's staan er weer op. Kan er nog weinig over zeggen. Hij rijdt soepel en alles klinkt een stuk degelijker in vergelijking met de Rapid. Lekker de eerste 1000 km in eco mode om de rechtervoet te dempen, daarna rustig opvoeren :D.



 

Angel

Nieuw lid
Oh dan ben ik benieuwd. Op 31 december mijn keuze kenbaar gemaakt aan de leasemaatschappij. Via de dealer de nieuwe prijzen doorgegeven, want die stonden nog niet vermeld op de site van de leasemaatschappij. Ze gaan nu een nieuwe berekening maken obv de offerte van de dealer. Hopelijk dat ie niet € 27 duurder uitkomt.

Vandaag bericht gekregen dat de prijzen bij leaseplan pas eind januari bekend zijn.dus nog even geduld.
 

fonzamundo

Forumguru
Even een update voor de Belgen:

Vandaag een OIII Facelift besteld voor mijn vader...
Productie start officieel in week 8 van 2017, levering voorzien ergens tussen begin april en half mei

Best even wachten dus, maar hey ik heb mijn OIII wel al hé :deuk:

Voor de spec hungries:

OIII Facelift 2017 - 1.0 TSI met 6-bak
Brilliant Silver - Satin Black interieur
Packs Comfort - GPS - Look - Safety
All season banden 205-55-16 met Alcatraz velgen - Volwaardig reservewiel op stalen velg
Gordijnairbags en zijdelingse airbags V&A - Crew Protect Assist
Passagierszetel vooraan met neerklapbare rugleuning
Afneembare trekhaak met adapter 13/7 - Omkeerbaar koffertapijt

(toch wel een paar opties minder dan die van mij :tegek:)
 

Dixon

Actief lid
Voor de liefhebbers!
 

Bijlagen

  • Vernieuwde_Octavia_-_Ruimte_voor_scherpe_prijzen.pdf
    122,6 KB · Weergaven: 29
  • Prijslijst_per_1_maart_Octavia_Business_compleet.pdf
    319,5 KB · Weergaven: 12

Dixon

Actief lid
Het is ook eenvoudig zelf te doen, goed schoonmaken, een aantal dunne lagen aanbrengen en je hoeft niks af te plakken, want het hecht niet aan je banden dus is makkelijk te verwijderen.
Ik heb er niet echt het geduld voor, maar we gaan het zien! Ik vind hem ook wel tof juist niet in het zwart. En het is dan net alsof je een andere auto hebt (winter en zomer modus)
 

joost91

Nieuw lid
Na vanmorgen was ik aan de beurt.

Ik werd om 9.00 uur opgehaald door de dealer (speciale klant :D
Om half 10 werd het doek van de auto afgenomen en mocht ik hem meenemen!

Even gespeeld, paar lekkere rondjes gereden en super blij.

Nog even de samenstelling:
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Style Business
- Pluspakket: 18 inch Alaris, Sunset, Leder/ Alcantara, 3-spaaks lederen stuurwiel
- Panoramadak
- DAB
- Achteruitrijcamera
- Elektrisch te openen/ sluiten achterklep
- 17 inch Mak Koln (black) wintervelgen
- Luxe kentekenplaten
- Geen merk/ type aanduiding

Trekhaak, afneembaar 13-polig wordt op een later moment gemonteerd.

Bekijk bijlage 55607 Bekijk bijlage 55608

Mooie bak, gefeliciteerd! Wanneer had je besteld?
 

Arnoldotje

Forumguru
Gisteren ook mijn nieuwe auto opgehaald.
Auto is eind september besteld en is nog net vorige jaar op kenteken gezet voor de 21% bijtelling.
Het betreft een Octavia Combi 1.6 TDI DSG Style Business Line met de volgende extra's:
- Business Plus pakket
- Verwarmde voorruit
- Panoramadak
- Functiepakket
- Lane Assist
- DAB
- Drive mode setup

Inmiddels alweer 500 kilometer mee gereden.
Het nog wel wennen aan de DSG.
 
Bovenaan Onderaan