Hoe dat zo?Ik nóg beter... ik betaal minder wegenbelasting.
D kentekenHoe dat zo?
Geen achterbank?D kenteken
Volgens mijn dealer wordt het nieuwe model pas uitgeleverd vanaf eind februari begin maart, alles wat nog voor die tijd geleverd wordt is dus het oude modelEn de oude wordt nog wel gebouwd @jeroenvanrooijen ?
3x is scheepsrecht. De auto zou vanaf 27-12 binnenkomen bij de dealer. De 27e was die er niet. De 29e moest ie de brug op voor de afleverbeurt, winterbanden en trekhaak, hij was er opnieuw nog niet. Auto is gisteren einde dag binnengekomen, zojuist even in reallife gezien op de 18 inch (nu wachten tot het lente is). De auto mag 2 januari oppikken om 9 uur!
Eindelijk gaat het licht aan bij me, je hebt een Duits kenteken. Ik vind dan dat je eigenlijk tol moet betalen als je in Nederland wilt rijdenD kenteken
waarom hebben ze mijn geld dan ook nog nodig????
eindelijk eindelijk, maar wat een genot, en hoe leuk is mirrorlink: je speelt je spelletjes gewoon op het scherm in de auto... lol
Zwart alcantara, mooi!Mooi kleurtje! Dezelfde krijg ik eind vd week :-) heb je het zwarte of lichte interieur gekozen?
Ach we gaan het zien. Ik heb de beige icm houtinlegje, die 3 jaar kom ik wel overheen :-) en smaken verschillen...Ik vind het lichte interieur bij deze kleur ook niet zo mooi staan. Meer bij donkerder kleuren.
Precies, gelukkig anders reden we allemaal hetzelfde. Daarom staat er ook "ik vind"Ach we gaan het zien. Ik heb de beige icm houtinlegje, die 3 jaar kom ik wel overheen :-) en smaken verschillen...
Wij ookVolgens de eerste berichten van de dealer in Amsterdam wordt mijn Octavia Combi 1.4 TSI DSG (nieuwe 2017 model) vanaf week 8 verwacht voor levering. Ik wacht vol spanning af........