Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

leon-cupra

Forumguru
Vandaag mijn auto opgehaald en al veel gereden :)
Bijgaand alvast wat foto's... Verlaging wordt volgende week gedaan, de veren moesten uit Duitsland komen en ik kon natuurlijk niet wachten tot volgende week :D
Knappe O3, alleen de chroome onderdelen nog even in het zwart wrappen. Je hebt al zwarte velgen, zwarte grill en zwarte spiegelkappen. Het chroome vloekt daar mee. Is waar hé @B.Stuurder :D
 

Bael

Forumguru
Vandaag mijn auto opgehaald en al veel gereden :)
Bijgaand alvast wat foto's... Verlaging wordt volgende week gedaan, de veren moesten uit Duitsland komen en ik kon natuurlijk niet wachten tot volgende week :D


Ziet er goed uit, en succes ermee!
Schroefset of vaste veren?
 

Rataplan

Forumguru
Wat een fijne auto en heerlijk een automaat. Goed als je een beetje op wil trekken moet je hem even in de S stand zetten maar dat is geen probleem. De eerste 600km staan op de teller.

Al met al erg blij met deze strakke auto met heerlijke rijervaring!
Ten eerste heel veel plezier met je auto!

In een eerdere post lees ik dat je een 1.6 besteld heb. Wij hebben deze met handbak proefgereden omdat er geen andere was. De motor vonden we zo tegenvallen. Op snelweg zeg ik tegen m'n vrouw dat de inhaalactie wel iets vlugger kan. 'Dat kan niet, ik heb gas helemaal ingedrukt.' Dan maar minder opties, maar ik wil wel vermogen onder m'n voet!

Verder geef ik je helemaal gelijk dat het een fijne auto is, ik kijk al uit naar onze wagen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Knappe O3, alleen de chroome onderdelen nog even in het zwart wrappen. Je hebt al zwarte velgen, zwarte grill en zwarte spiegelkappen. Het chroome vloekt daar mee. Is waar hé @B.Stuurder :D
klopt als een bus. Maar de dakrailing zwart krijgen gaat niet meevallen achteraf denk ik. Ik heb er RS dakrailing op laten schroeven, deze is glanzend zwart en bestendig tegen dakdragers. Alle andere alternatieven zijn niet echt compatibel met dakdragers zonder beschadigingen op te lopen.
 

B.Stuurder

Forumguru
@Flo040
Welke speakers heb je in de O3? Ik hoop dat mijn Canton speakers niet tegen gaan vallen.
Als je ze goed afstelt dan schijnt het een goed systeem te zijn. Ergens op dit forum is een topic hier over, waarin heel goed wordt uitgelegd hoe je dat kunt doen. Het blijft wel persoonlijk natuurlijk, wat jij mooi vindt.
 

leon-cupra

Forumguru
klopt als een bus. Maar de dakrailing zwart krijgen gaat niet meevallen achteraf denk ik. Ik heb er RS dakrailing op laten schroeven, deze is glanzend zwart en bestendig tegen dakdragers. Alle andere alternatieven zijn niet echt compatibel met dakdragers zonder beschadigingen op te lopen.
dakrails wrappen moet toch lukken. Mousje errond en dan de dakdrager bevestigen. Zou toch geen schade mogen veroorzaken?
 
Bovenaan Onderaan