B.Stuurder
Forumguru
Ik mag toch hopen van nietGoed als je een beetje op wil trekken moet je hem even in de S stand zetten maar dat is geen probleem.
Ik mag toch hopen van nietGoed als je een beetje op wil trekken moet je hem even in de S stand zetten maar dat is geen probleem.
Waarom niet ??Ik mag toch hopen van niet
Knappe O3, alleen de chroome onderdelen nog even in het zwart wrappen. Je hebt al zwarte velgen, zwarte grill en zwarte spiegelkappen. Het chroome vloekt daar mee. Is waar hé @B.StuurderVandaag mijn auto opgehaald en al veel gereden
Bijgaand alvast wat foto's... Verlaging wordt volgende week gedaan, de veren moesten uit Duitsland komen en ik kon natuurlijk niet wachten tot volgende week
Vandaag mijn auto opgehaald en al veel gereden
Bijgaand alvast wat foto's... Verlaging wordt volgende week gedaan, de veren moesten uit Duitsland komen en ik kon natuurlijk niet wachten tot volgende week
Zit ik wel over te denken... hebben jullie een goed adres?Knappe O3, alleen de chroome onderdelen nog even in het zwart wrappen. Je hebt al zwarte velgen, zwarte grill en zwarte spiegelkappen. Het chroome vloekt daar mee. Is waar hé @B.Stuurder
Eibach setje...Ziet er goed uit, en succes ermee!
Schroefset of vaste veren?
In Nederland ken ik niet echt wat adressen, als Belg zijnde. mss kan @B.Stuurder jou verder helpen.Zit ik wel over te denken... hebben jullie een goed adres?
@B.Stuurder , enig idee?In Nederland ken ik niet echt wat adressen, als Belg zijnde. mss kan @B.Stuurder jou verder helpen.
Ten eerste heel veel plezier met je auto!Wat een fijne auto en heerlijk een automaat. Goed als je een beetje op wil trekken moet je hem even in de S stand zetten maar dat is geen probleem. De eerste 600km staan op de teller.
Al met al erg blij met deze strakke auto met heerlijke rijervaring!
met een 1.8 bedoel ik.Waarom niet ??
klopt als een bus. Maar de dakrailing zwart krijgen gaat niet meevallen achteraf denk ik. Ik heb er RS dakrailing op laten schroeven, deze is glanzend zwart en bestendig tegen dakdragers. Alle andere alternatieven zijn niet echt compatibel met dakdragers zonder beschadigingen op te lopen.Knappe O3, alleen de chroome onderdelen nog even in het zwart wrappen. Je hebt al zwarte velgen, zwarte grill en zwarte spiegelkappen. Het chroome vloekt daar mee. Is waar hé @B.Stuurder
Je hebt PB@B.Stuurder , enig idee?
Als je ze goed afstelt dan schijnt het een goed systeem te zijn. Ergens op dit forum is een topic hier over, waarin heel goed wordt uitgelegd hoe je dat kunt doen. Het blijft wel persoonlijk natuurlijk, wat jij mooi vindt.@Flo040
Welke speakers heb je in de O3? Ik hoop dat mijn Canton speakers niet tegen gaan vallen.
dutch-dutch.nlZit ik wel over te denken... hebben jullie een goed adres?
dakrails wrappen moet toch lukken. Mousje errond en dan de dakdrager bevestigen. Zou toch geen schade mogen veroorzaken?klopt als een bus. Maar de dakrailing zwart krijgen gaat niet meevallen achteraf denk ik. Ik heb er RS dakrailing op laten schroeven, deze is glanzend zwart en bestendig tegen dakdragers. Alle andere alternatieven zijn niet echt compatibel met dakdragers zonder beschadigingen op te lopen.
Met bescherming kan het wel denk ik.dakrails wrappen moet toch lukken. Mousje errond en dan de dakdrager bevestigen. Zou toch geen schade mogen veroorzaken?