Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Theebag

Nieuw lid
Dat vind jij. Alhoewel ik vanaf mijn 40 ste pas automaat wilde rijden, had ik dat achteraf toch wel eerder moeten doen.
En vanwege een aanbieding is de automaat goedkoper momenteel, dus één van de opties laten vallen had een automaat kunnen brengen met hetzelfde budget.
Maar het kan zo zijn dat handschakelen de voorkeur heeft, vandaar mijn vraag. Helaas was zijn bezoek tot dusver éénmalig waarschijnlijk.

DSG pastte in het budget maar ik schakel liever zelf - klaar (met alle voor en nadelen die hierboven al opgesomd zijn) :). En ja, genoeg met S-tronic gereden om mezelf straks in de files te vervloeken.

Qua tunen, niet perse - de 1.8 lijkt me meer dan voldoende op dit moment.
 
Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
DSG pastte in het budget maar ik schakel liever zelf - klaar (met alle voor en nadelen die hierboven al opgesomd zijn) :). En ja, genoeg met S-tronic gereden om mezelf straks in de files te vervloeken.

Qua tunen, niet perse - de 1.8 lijkt me meer dan voldoende op dit moment.

Ja dat kan, dat had ik voorheen ook. Gewoon nieuwsgierig, da's al. :pardon:Maar dat je jezelf gaat vervloeken in de file, dat geef ik je op een briefje ;):laugh:

Tja, het is nooit voldoende wat mij betreft, maar inderdaad vermoed ik dat dit al aardig zal gaan.
 

vleier

Forumguru
In een file staan is altijd vervelend. Gelukkig is er in Nederland vaak nog wen strook weg helemaal rechts op de snelweg die helemaal leeg is. Waaeom weet ik niet maar het rijd lekker
 

EdK

Forumguru
Tsja maar dat is in België toch ook het geval ??
Daar is het zelfs als er geen file's zijn.

Moet je maar eens opletten....... ga maar op de middelste baan rijden ( ehhh dat doen jullie niet anders ) en dan rechts kijken....
Rijden alleen maar vrachtwagens en wagens met ollands kenteken.... en met die tolheffing voor vrachtwagens word hij steeds leger die baan bij jullie..... :deuk::deuk::deuk:
 
Na ontzettend veel leuke posts gelezen te hebben, zal ik mijn aanmelding ook maar doen :)
Omdat de facelift mij vooralsnog niet niet warm krijgt, heb ik mijn lease-auto 4 november besteld en krijg ik die als het goed is 30 december. De auto zou al gemaakt moeten zijn, al heb ik nog geen berichtje gehad van de dealer.
De auto heeft de volgende specificaties:

Skoda Octavia combi 1.0 TSI 115pk Greentech DSG Style Business
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Metallic lak Moon white
Bagage pakket Bagage scheidingsnet
Variabele laadvloer
Multifunctionele box onder de hoedenplank
Safety pakket Isofix voorbereiding op passagiersstoel en alarm met interieursensor
Functie pakket Vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank, bagage nettenset en 230V socket
Plus pakket Style Business Alcantara/lederen bekleding
Sunset (extra donker getinte ramen)
Multifunctioneel 3-spaaks sportstuurwiel
Zetels 'Zwart' Zetels 'Zwart'
Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak
Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
Reservewiel
DAB (digitale radio ontvangst)
Accessoire Black pakket
Lichtmetalen velgen Turini black 18 inch

en dankzij het forum, op het laatste moment nog de Eibach verlagingsveren besteld, dus die komen er ook op :)
 

B.Stuurder

Forumguru
@B.Stuurder ja als je het zo bekijkt, kan het allemaal nog veel meer! Mooie auto hoor!! Voor mij was het of blauw, of wit... toch de witte maar gedaan..
Dank je @iPascal Qua opties niet meer, maar anders. Een aantal zaken was niet te bestellen in combinatie met andere opties. Zoals bijvoorbeeld het functie pakket niet samen met het dynamic pakket gekozen kan worden. Dat maakt dat een auto een bepaalde kant opgaat qua uitrusting.
Omdat ik een 1.8 heb gekozen wilde ik de rest ook zo sportief mogelijk maken. Als het goed is ga ik vanaf 3 januari meemaken hoe sportief.
 

Flo040

Nieuw lid
Mijn auto heeft waarschijnlijk op dezelfde vrachtwagen gestaan. Gelukkig begin volgende week al afgemonteerd en ik kan hem vrijdag de 23ste ophalen! Zinin! (besteld 9-10-'16)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan