Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
@Edwin1969, afdeling Logistiek via de dealer. Geen rechtsreekse kontakten met PON.
In de regel staat de auto binnen een week na produktie bij PON. Binnen 24 uur is de auto bij PON weer weg richting dealer. Ik weet niet exact hoe en wie het transport regelt maar kan me voorstellen na de vertraagde produktiestart dat de produktie explosie momenteel logistiek tot problemen leidt.
Ik moet me van mezelf weer even inhouden en de dealer nog niet bellen..
Kan inderdaad zijn dat het Transport ook nog aan de nieuwe output moet wennen, hoop niet dat mijn auto daardoor nu achter hordes andere nog te transporteren Octavia's is verstopt en er niet meer uit kan ;)

CoesDoes

Forumguru
Is de tuning voor de 1.4 tsi ook al ontwikkeld eigenlijk?

Voor zover ik weet is de ECU nog niet gekraakt en is tuning op dit moment alleen nog mogelijk met een powerbox oid, maar dat kan uiteraard elk moment veranderen.
Als je gezellig langs komt in Varsseveld kun je wel een kortingsbon voor toekomstige tuning in ontvangst nemen en je nieuwe O3 met leren sportstoelen showen :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Flem_nl

Forumguru
Voor zover ik weet is de ECU nog niet gekraakt en is tuning op dit moment alleen nog mogelijk met een powerbox oid, maar dat kan uiteraard elk moment veranderen.
Als je gezellig langs komt in Varsseveld kun je wel een kortingsbon voor toekomstige tuning in ontvangst nemen en je nieuwe O3 met leren sportstoelen showen :D
wanneer was/is het ook al weer?

RRPR

Lid
Yes....sinds gisteren m'n nieuwe lease auto....Ambition Business denim blue. (alleen trekhaak en volwaardig reservewiel als extra).
nu alle nieuwe snufjes van de radio/navi nog door krijgen.
Ziet er goed uit. Die kleur heb ik ook en ondanks dat ik er nog dagelijks over nadenk/twijfel vind ik het een mooie kleur. Bedankt voor de foto!

Flem_nl

Forumguru
Yep, had hem nog voor iets anders nodig.., toen heeft hij meteen even gekeken en blijkbaar zijn er van het weekend weer wat naar Nederland gereden.
zit met smacht op telefoonnetje van dealer te wachten. Hij staat ook al de gehele dag bij de poort op de uitkijk....

• Leuk
Waarderingen: m@rc

Majefloti

Forumguru
Misschien zelf ff met de auto ambulance rijden
Yep, had hem nog voor iets anders nodig.., toen heeft hij meteen even gekeken en blijkbaar zijn er van het weekend weer wat naar Nederland gereden.
Coesdoes, hopen dat die van mij dan op hetzelfde trailertje heeft gestaan, gezellig bij elkaar :troost:
Voor tunen heb ik kontakt met JD. In Varseveld komt toch alleen TVS? Ik wil (liefst) geen externe module maar OBD tuning (OBD is softwarematig tunen maar ECU is nog niet gekraakt en als we pech hebben duurt dat nog wel ff). Powerbox is volgens mij weer anders dan een externe module en wordt eigenlijk afgeraden.

Waar is het in Varseveld? Moet je je aanmelden? Heb de topic niet helemaal gevolgd vandaar.

leonpard

Actief lid
Jippiejandoedels... Eindelijk een bevestigde productieweek gekregen... Week 39 zou het feest moeten beginnen.. week 40 transport gok ik dus 41... VROOOEEEMMM... En niks over 'niet leverbare verwarmde voorruit'.. dus ik ben benieuwd!

Ik kreeg vrijdag een mailtje van de LM, dat de verwarmde voorruit nog niet te bestellen is. Als ik deze persé wil, moet ik wachten totdat deze wel te bestellen is. Kortom, ik zie af van het winterpakket!!

Blacky

Forumguru
Onderweg naar de dealer in Nieuwegein op de snelweg parkeerplaats 2x O3 combi briljant silver op een trailer op weg om afgeleverd te worden.
Bij de dealer stond een O3 combi BL in briljant silver nog zonder kenteken ook om afgeleverd te worden, misschien voor iemand van hier op het forum?

Laatst bewerkt:

Flem_nl

Forumguru
Onderweg naar de dealer in Nieuwegein op de parkeerplaats 2x O3 combi briljant silver op een trailer op weg om afgeleverd te worden.
Bij de dealer stond een O3 combi BL in briljant silver nog zonder kenteken ook om afgeleverd te worden, misschien voor iemand van hier op het forum?
Helaas de verkeerde dealer....:cry::cry::cry:

CoesDoes

Forumguru
Misschien zelf ff met de auto ambulance rijden

Coesdoes, hopen dat die van mij dan op hetzelfde trailertje heeft gestaan, gezellig bij elkaar :troost:
Voor tunen heb ik kontakt met JD. In Varseveld komt toch alleen TVS? Ik wil (liefst) geen externe module maar OBD tuning (OBD is softwarematig tunen maar ECU is nog niet gekraakt en als we pech hebben duurt dat nog wel ff). Powerbox is volgens mij weer anders dan een externe module en wordt eigenlijk afgeraden.

Waar is het in Varseveld? Moet je je aanmelden? Heb de topic niet helemaal gevolgd vandaar.
Volgens mij kan de 1.6TDI al wel via OBD getuned worden, maar als je dat zeker wil weten kun je contact opnemen met TVS of misschien dat @Corné de Kluijver het je zo al kan vertellen, als je je aan wil melden om er de 28e ook gezellig bij te zijn kan dat ook bij Corné .
[Edit]Ik zie dat je het topic al hebt gevonden! ;)[/Edit]

• Leuk
Waarderingen: CDK

res-q

Senior Member
Vandaag op de A1 tussen Deventer en Apeldoorn twee trailers met Skoda's aangetroffen, op de ene wel ook wat F2 maar voor de rest O3. Had mn telefoon in de tas dus bij tankstation verderop gestopt om ze op de foto te krijgen, maar helaas niet gelukt om ze beide helemaal op de foto te krijgen, maar toch, voor het idee:

full.jpg

full.jpg

Bovenaan Onderaan