Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

paulus474

Senior Member
Zoals in andere topics al te zien is mijn Octavia bij de dealer gearriveerd (en hebben ze @Maik gemaild, zodat ik ze kon bellen... ;) ) Ik hoop dat ik hem eind deze week geleverd krijg.
Detail: De verkoper werd er blijkbaar door een andere verkoper bij geroepen om even naar de auto te kijken omdat het een "erg mooie combinatie is geworden" :D
En, wel of geen grotere spoiler??? ;)

Die van mij wordt deze week in elkaar geschroefd. Zou toch wat zijn als de platin grey op de trailer de mijne is... gisteren in elkaar geschroefd en vandaag op de A1 :dankje: Gevalletje dream on..... :maakmegek:

rdrummen

Senior Member
Zoals in andere topics al te zien is mijn Octavia bij de dealer gearriveerd (en hebben ze @Maik gemaild, zodat ik ze kon bellen... ;) ) Ik hoop dat ik hem eind deze week geleverd krijg.
Detail: De verkoper werd er blijkbaar door een andere verkoper bij geroepen om even naar de auto te kijken omdat het een "erg mooie combinatie is geworden" :D
@CoesDoes: Proficiat!! Heb je misschien al wat meer info over jouw Dynamic-pakket, zoals:
  • grotere achterspoiler?
  • 3-spaaks stuur met MF-knopjes?
  • hoe zitten de sportstoelen?
  • hoe zien de instaplijsten er uit?

Majefloti

Forumguru
Coesdoes, kan toch niet waar zijn dat je twee verkopers laat genieten van het dynamic pakket zonder als voorwaarde te stellen dat ze er wel foto's van maken en mailen :banghead::banghead::banghead:
Tja, hoe hou je dit topic spannend :shutup:

dissident

Nieuw lid
Vanochtend op de A12 Arnhem-Utrecht 3 afgeladen trailers met alleen maar Octavia Combi's. OP weg naar Leusden (A12-A30-A1) Stel ik me zo voor. Ik ben benieuwd wie er op korte termijn blij gemaakt gaan worden. Opvallend; Veel zwart en grijs. 1 race blue, 1 topaz brown. En geen enkele knalrode, daar was ik nou net zo benieuwd naar.

thekawa

Forumguru
week 30 besteld, productiedatum week 46. we will be waiting.
Ben benieuwd ook naar de dynamic pics!!

Laatst bewerkt:

CoesDoes

Forumguru
@CoesDoes: Proficiat!! Heb je misschien al wat meer info over jouw Dynamic-pakket, zoals:
  • grotere achterspoiler?
  • 3-spaaks stuur met MF-knopjes?
  • hoe zitten de sportstoelen?
  • hoe zien de instaplijsten er uit?
Dank je, spoiler leek een normale te zijn, stuur is voorzover ik weet gewoon met knopjes, geen idee hoe de stoelen zitten, dealer zit namelijk niet om de hoek.., instaplijsten zijn de metalen variant.

Coesdoes, kan toch niet waar zijn dat je twee verkopers laat genieten van het dynamic pakket zonder als voorwaarde te stellen dat ze er wel foto's van maken en mailen :banghead::banghead::banghead:
Tja, hoe hou je dit topic spannend :shutup:
Ik heb uiteraard om foto's gevraagd, maar ze helaas nog niet gekregen... :shutup:

Komt goed... Ik maak morgen foto's!
Zou wat zijn als jij nadat jij me vertelde dat mijn auto er was ook eerder foto's zou sturen.. :shutup::banghead:

Flem_nl

Forumguru
Fijn. Levering aan dealer stond vandaag maar is op laatste moment wegens onverklaarbare redenen teruggetrokken. Nu moet spoed weer aangepast en de levering zal vrijdag, misschien morgen zijn. En dan heeft de dealer 7 werkdagen nog nodig..... :nono: Dus ophalen voor het volgende weekend zal m waarschijnlijk niet worden....

Maik

Actief lid
Bij deze nog wat meer voer;
u2a9y2a8.jpg
a7a7apu7.jpg
eqa9apan.jpg
e2aba5uh.jpg
ty7amy2y.jpg

Zal zo nog een filmpje plaatsen...

Rick

Senior Member
Bedankt iedereen voor de filmpjes en foto's. Geeft een goed beeld van wat er nou in zo'n pakket zit :jaja:

Bovenaan Onderaan