En, wel of geen grotere spoiler???Zoals in andere topics al te zien is mijn Octavia bij de dealer gearriveerd (en hebben ze @Maik gemaild, zodat ik ze kon bellen... ) Ik hoop dat ik hem eind deze week geleverd krijg.
Detail: De verkoper werd er blijkbaar door een andere verkoper bij geroepen om even naar de auto te kijken omdat het een "erg mooie combinatie is geworden"
@CoesDoes: Proficiat!! Heb je misschien al wat meer info over jouw Dynamic-pakket, zoals:Zoals in andere topics al te zien is mijn Octavia bij de dealer gearriveerd (en hebben ze @Maik gemaild, zodat ik ze kon bellen... ) Ik hoop dat ik hem eind deze week geleverd krijg.
Detail: De verkoper werd er blijkbaar door een andere verkoper bij geroepen om even naar de auto te kijken omdat het een "erg mooie combinatie is geworden"
Coesdoes, kan toch niet waar zijn dat je twee verkopers laat genieten van het dynamic pakket zonder als voorwaarde te stellen dat ze er wel foto's van maken en mailenZoals in andere topics al te zien is mijn Octavia bij de dealer gearriveerd (en hebben ze @Maik gemaild, zodat ik ze kon bellen... ) Ik hoop dat ik hem eind deze week geleverd krijg.
Ga morgenochtend ook gelijk foto's maken!Komt goed... Ik maak morgen foto's!
Dank je, spoiler leek een normale te zijn, stuur is voorzover ik weet gewoon met knopjes, geen idee hoe de stoelen zitten, dealer zit namelijk niet om de hoek.., instaplijsten zijn de metalen variant.@CoesDoes: Proficiat!! Heb je misschien al wat meer info over jouw Dynamic-pakket, zoals:
- grotere achterspoiler?
- 3-spaaks stuur met MF-knopjes?
- hoe zitten de sportstoelen?
- hoe zien de instaplijsten er uit?
Ik heb uiteraard om foto's gevraagd, maar ze helaas nog niet gekregen...Coesdoes, kan toch niet waar zijn dat je twee verkopers laat genieten van het dynamic pakket zonder als voorwaarde te stellen dat ze er wel foto's van maken en mailen
Tja, hoe hou je dit topic spannend
Zou wat zijn als jij nadat jij me vertelde dat mijn auto er was ook eerder foto's zou sturen..Komt goed... Ik maak morgen foto's!
Doe je wel een beetje voorzichtig met mijn auto!?Bij deze nog wat meer voer;
Zal zo nog een filmpje plaatsen...
Komt goedDoe je wel een beetje voorzichtig met mijn auto!?