Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
Net even langsgereden bij mijn dealer en helaas nog niet binnen, ook al is de auto 2 weken geleden geproduceerd. :nono:

Het wachten wordt wel op de proef gesteld !! :lezen:

Herman Janssens

Senior Member
Ik vind het ook een geslaagde wagen, temeer daar men de kleur van het interieur blijkbaar heeft aangepast aan het Topaz brown van de buitenkleur. Had je die interieurkleur zo besteld? Hier in België had men qua interieurkeuze alleen maar de mogelijkheden zwart en beige.

CoesDoes

Forumguru
Ik vind het ook een geslaagde wagen, temeer daar men de kleur van het interieur blijkbaar heeft aangepast aan het Topaz brown van de buitenkleur. Had je die interieurkleur zo besteld? Hier in België had men qua interieurkeuze alleen maar de mogelijkheden zwart en beige.
Het interieur zijn de inmiddels veel besproken (sport)stoelen uit het Dynamic pakket in de kleurstelling zwart/grijs

@CoesDoes, Inderdaad mooie auto. Fraaie chique kleur.

Gisteren even een een dealer gekeken buiten, waar ik toevallig langs reed en daar een zwarte HB en zwarte Combi in levende lijven bekeken even snel. Ik vind de Combi, net als bij de O2 de mooiste. Vind het een erg geslaagde auto de O3.

Flem_nl

Forumguru
ik heb hem! :) zie de fotos van het leer. erg mooi geworden.
Gefeliciteerd en veel rij plezier. Eerlijkheid duurt het langs heb ik altijd geleerd, dus moet ik eerlijk toegeven dat ik de kleurencombi persoonlijk niet mooi vind! Wellicht als ik het "live" zie dat ik er anders over denk.

Gieliovd

Forumguru
Vandaag voor het eerst 2 Octavia's zien rijden, hatchback beide. Toch wel leuk! En ik ben erg blij met m'n besluit de letters eraf te laten halen. Ze zijn wel erg groot en dik.

Mooie auto. Een zilveren en een Topaz Brown reed er vandaag.

Ik wil nog altijd een Combi tegenkomen... zal je zien dat ik straks de mijne als eerste in het wild zie ;)

@foto's: gaaf!

Majefloti

Forumguru
Uhh, Coesdoes veel rijplezier en @Maik bedankt voor de HD opname :thumbsup:.
Het uitleveren komt in een stroomversnelling, alhoewel het transport nog niet wil vlotten.

Bovenaan Onderaan