Bij de stoelen uit het Dynamic pakket zit voor zover ik weet geen leer.Zit er nu eigenlijk wel of geen leer op de achterzijde van de sportstoelen?
Mooie auto CoesDoes!
Het interieur zijn de inmiddels veel besproken (sport)stoelen uit het Dynamic pakket in de kleurstelling zwart/grijsIk vind het ook een geslaagde wagen, temeer daar men de kleur van het interieur blijkbaar heeft aangepast aan het Topaz brown van de buitenkleur. Had je die interieurkleur zo besteld? Hier in België had men qua interieurkeuze alleen maar de mogelijkheden zwart en beige.
Er zit geen leer op de achterzijde van de stoelen....Bij de stoelen uit het Dynamic pakket zit voor zover ik weet geen leer.
Dank je, vind hem er zelf ook wel goed uit zien!
Altijd een heikel punt!En toch blijft het jammer dat het niet mogelijk is om een zwarte hemelbekleding te bestellen...
Ligt ben ik bang aan jou. Hem 'm vandaag live bekeken en is echt niet die van de RS!Mooie foto's idd. Spoiler lijkt overigens wel die van de RS te zijn, of ligt dat aan mij?
En toch blijft het jammer dat het niet mogelijk is om een zwarte hemelbekleding te bestellen...
Gefeliciteerd en veel rij plezier. Eerlijkheid duurt het langs heb ik altijd geleerd, dus moet ik eerlijk toegeven dat ik de kleurencombi persoonlijk niet mooi vind! Wellicht als ik het "live" zie dat ik er anders over denk.ik heb hem! zie de fotos van het leer. erg mooi geworden.
Ziet er strak uit dat leer, netjes afgewerkt!ik heb hem! zie de fotos van het leer. erg mooi geworden.
Top geregeld , wel erg jammer van die 'sportspoiler' maar verder heel veel rijplezier!