Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

nd1982

Nieuw lid
Mooi om te zien dat er nu aardig wat auto's komen binnen druppelen, leuk die recensies.. Ik heb zelf nog weinig gezien van het teruglopen van de wachttijden. Auto is begin juni besteld, verwachte levering is nu uitgesteld naar medio november.. :s Vooralsnog geen productiedatum en leverdatum bekend...

Rick

Senior Member
@nd1982 komt exact overeen met mijn besteldatum en verwachtte leverdatum. Toevallig ook een wat complexe configuratie? Die van mij: 1.4 DSG, pano dak, EBL, Dynamic, 18" alaris.

Wordt erg vervelend. 22 weken levertijd wijkt iets af van de beloofde 10.

nd1982

Nieuw lid
Dan ligt het denk ik nog steeds aan de pano daken.. Bij mij gaat het om een 1.6 TDI DSG EBL, zilver, alcantara/leder bekleding, pano dak, sunset, safety pakket en reservewiel.

nd1982

Nieuw lid
Je kunt er ook maar beter grapjes over maken.. Lang is maar betrekkelijk.. En daarnaast rij ik nu in een heerlijke V50

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
als de motor uit staat is de km stand zichtbaar, als de cc op off staat ook, in alle andere gevallen niet
km stand bij CC niet zichtbaar is al jaren het geval bij VAG auto's.
Nou, dan zal mijn Fabia dus wel door de concurrentie gebouwd zijn?:pardon:
Totaalstand is permanent in beeld zolang de maxidot aan is, onder alle omstandigheden: cruisecontrol al dan niet aan (staat-ie trouwens altijd) en ook indien geactiveerd, een of meer deuren open, etc. En bij mijn vorige (O2C) was het niet anders...

Laatst bewerkt:

TedVlemmings

Forumguru
Bij mij hetzelfde. De O2C heeft ook altijd de totaal KM stand links onderin het maxidot staan. Mijn cruisecontrol staat overigens altijd aan dus daar zal het toch niet aan liggen?

rtwee

Senior Member
Dan ligt het denk ik nog steeds aan de pano daken.. Bij mij gaat het om een 1.6 TDI DSG EBL, zilver, alcantara/leder bekleding, pano dak, sunset, safety pakket en reservewiel.

DSG is ook een optie die het wat langer laat duren...

rtwee

Senior Member
Bij mij hetzelfde. De O2C heeft ook altijd de totaal KM stand links onderin het maxidot staan. Mijn cruisecontrol staat overigens altijd aan dus daar zal het toch niet aan liggen?

Same here, net nog even getest. Is zie altijd de Km stand in mijn maxidot (O2C). Cruise control heeft er geen enkele invloed op..

Canon-Eye

Forumguru
Mag ik hier even een "agenda-voorstel" in de groep gooien?

We zijn inmiddels hard op weg naar de 3.000(!) reacties m.b.t. de lange levertijd van en het smartelijk wachten op de O3, verdeeld over twee verschillende topics.

Het zou m.i. de overzichtelijkheid bevorderen als de gelukkigen die e i n d e l i j k hun nieuwe koets in ontvangst hebben genomen hun eerste indrukken in een nieuw topic gaan bundelen ("Eindelijk rijden met m'n O3" of zoiets) zodat de bestaande twee topics gewoon beschikbaar blijven als Klaagmuur voor het uiten van de opgelopen frustraties plus misschien af en toe een woord van troost...

Geniet van je auto. We zullen snel met velen zijn!!! Ps. km stand bij CC niet zichtbaar is al jaren het geval bij VAG auto's. Ook in mijn huidige Golf niet zichtbaar.

Hmm, bij mijn huidige O2C kan ik, met CC aan, allerlei functies kiezen. Totaal gereden km's, verbruik, gemmiddeld verbruik etc. Totaal gereden aantal km's blijft sowieso in beeld staan, ongeacht de CC.

CharlesTucker

Forumguru
Wellicht ten overvloede, maar bij mij ook, linksonder in de maxidot de totaalstand, rechtsonderin de dagafstand, cc heeft er geen enkel effect op, het staat er altijd. Het betreft een O2C, modeljaar 2012 met maxidot.

Wel heb ik dacht ik ooit eens ergens gelezen (waarschijnlijk op dit onovertroffen forum?) dat sommigen graag de ingestelde CC-snelheid zouden willen zien in de maxidot. Dat scheen via VCDS mogelijk te zijn. Zou dat dan misschien de plaats van de totaalstand innemen, en is die mogelijkheid bij de O3 (en de Golf van Flem_nl) misschien standaard geworden??

Canon-Eye

Forumguru
[...] dat sommigen graag de ingestelde CC-snelheid zouden willen zien in de maxidot. Dat scheen via VCDS mogelijk te zijn.
Onlangs reed ik een paar dagen in een vrijwel nieuwe Golf 1.2 Bluemotion (zie hier). Daarin kon je de ingestelde CC-snelheid via het menu in de maxidot laten verschijnen - maar dat verscheen dan net boven de totaalstand en had op de zichtbaarheid daarvan verder geen invloed.

Laatst bewerkt:

MeneerB

Forumguru
Onlangs reed ik een paar dagen in een vrijwel nieuwe Golf 1.2 Bluemotion (zie hier). Daarin kon je de ingestelde CC-snelheid via het menu in de maxidot laten verschijnen - maar dat verscheen dan net boven de totaalstand en had daar verder geen invloed op.

Jammer dat hij geen invloed heeft. Dan kon ik met de CC de kilometerstand terugdraaien.....:sterretjes:

Flem_nl

Forumguru
Iedereen met leer achteraf via PON op z'n dynamic pakket stoelen zal nog even geduld moeten hebben. Ik was klaarblijkelijk de eerste in NL die ze zouden voorzien. Nu blijkt dat ze geen passende lederen hoezen hebben voor de Skoda. Ze waren in de veronderstelling dat de hoezen uit de Rapid zouden passen. Niet dus!!! Kortom de dealer belde dat het 7 weken langer zal duren voordat het leer er op kan komen. Dus nu maar eerst de auto afleveren en als het leer binnen is de auto even voor 2 dagen wegbrengen..... Dus de auto komt nu richting dealer.....

leonpard

Actief lid
Iedereen met leer achteraf via PON op z'n dynamic pakket stoelen zal nog even geduld moeten hebben. Ik was klaarblijkelijk de eerste in NL die ze zouden voorzien. Nu blijkt dat ze geen passende lederen hoezen hebben voor de Skoda. Ze waren in de veronderstelling dat de hoezen uit de Rapid zouden passen. Niet dus!!! Kortom de dealer belde dat het 7 weken langer zal duren voordat het leer er op kan komen. Dus nu maar eerst de auto afleveren en als het leer binnen is de auto even voor 2 dagen wegbrengen..... Dus de auto komt nu richting dealer.....

Tja, een kleinigheidje blijf je houden.....:banghead:

Bovenaan Onderaan