Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

leo442

Forumguru
Zoals beloofd, foto's van mijn gisteren afgeleverde O3C EBL 1.6tdi DSG-7 in cappucino beige met chestnut 4818 lederen interieur.

In de showroom vindt je meer foto's onder "Octavia 3" [of klik hier]

Prachtige foto's. Heb er nu toch geen spijt van dat ik voor die kleur ben gegaan. In oostenrijk bij de dealer staat een platin grey demo, maar vind het dan toch maar erg grijs.

Vandaag maar even de dealer gebeld, aangezien mijn auto afgelopen week (36) in elkaar geschroefd zou worden. Volgens de dealer is de auto nog niet van de band, aangezien er nog geen chassisnummer bekend is.... Hij verwacht dat de auto begin volgende week van de band rolt :dankje: en in week 38 bij de dealer arriveert. Levering waarschijnlijk (eind) week 39... Nog even geduld dus.... :sterretjes:

Wesly

Senior Member
Gespot in de buurt van Amsterdam ;)

pagezujy.jpg

Ben geen fan van zilvergrijs, maar voor deze auto vind ik het echt DE kleur. Zeker in ambition uitvoering (zonder chromen raamlijst en dakrails).

Ik ben wel fan van zilvergrijs en het chroom van de EBL geeft hem net dat extra beetje uitstraling. Ik had zelfs een chromen strip voor en achter besteld, maar omdat het voor (door de ACA) niet mogelijk bleek te zijn, heb ik hem achter ook maar laten vervallen.

rdrummen

Senior Member
Ik krijg over 24u mijn Octavia geleverd! :thumbsup:

Daarna kan ik verkassen naar "Wanneer-gaat-antera-jouw-nieuwe-Octavia-verlagen" ;)
@CoesDoes: Gaaf, het lange wachten wordt dan beloond!
Met het oog op de nog komende verlaging: maak a.u.b. alvast wat foto's vanaf de hele zijkant, dan kun je straks een mooie before/after vergelijking laten zien (zelfde afstand, zelfde perspectief, enz).
:jaja:

CoesDoes

Forumguru
@rdrummen Zeker! Uiteindelijk komt die van jou ook steeds dichterbij en als het zover is wordt het volop genieten!
Ik heb me voorgenomen om redelijk wat foto's vanuit verschillende hoeken voor en na verlaging te maken, dus dat komt vast goed! :thumbsup:

@MothMan Uiteraard! Na al die foto's wil ik nu ook wel eens mijn auto in het echt zien! :maakmegek:

Bovenaan Onderaan