@Flem_nl: Nice, ziet er goed uit! En zal nog beter uitzien met de Eibachs. Ben wel benieuwd naar het resultaat.Hij is eindelijk binnen bij de dealer!!! Helaas nog tot volgende week vrijdag wachten voordat de werkplaats klaar is met Eibach verlaging en trekhaak! wel de 1e foto's
Stoelen zitten top (met leer straks nog beter ;-p ). De spoiler gaat hij voor bellen met PON. Is het met me eens, gaat kijken voor oplossing. Heb het voorbeeld van de aangeboden RS spoiler door dealer van mede forumlid aangehaald. Wellicht heb ik ook geluk!@Flem_nl: Nice, ziet er goed uit! En zal nog beter uitzien met de Eibachs. Ben wel benieuwd naar het resultaat.
Hoe zitten de stoelen?
En is er misschien nog wat besproken over het ontbreken van de Dynamic-achterspoiler?
Ik niet, zit er ook al een tijdje op te wachten. Dealer gaf aan dat het wel voor de 14% invasie zou zijn (week 47) maar goed, eerst zien ....Zojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.
Wel jammer dat het systeem nu weer voorlopige productieweek 43 aangaf, dat was 2weken terug nog week 40... Nog niemand die een definitieve week weet voor zijn O3 met panoramadak?
Bij deze wil ik graag mededelen dat het nog wel even duurt voordat ik mijn nieuwe Octavia Combi geleverd krijg....
Belangrijkste oorzaak daarvan is dat ik sinds vandaag Skoda rijder ben en van plan ben nog een tijdje met de zojuist geleverde O3 rond te rijden!
@MarcoD: Jawel, die van mij staat nu definitief voor WK40 (productie), dus nog enkele weken dan wordt-ie gemaakt.Zojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.
Wel jammer dat het systeem nu weer voorlopige productieweek 43 aangaf, dat was 2weken terug nog week 40... Nog niemand die een definitieve week weet voor zijn O3 met panoramadak?
Ik kreeg vorige week een belletje van de dealer. Week 38 is definitief voor productie!Zojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.
@rtwee Dank je! Is inderdaad wel apart, zie wel dat je een trekhaak hebt, die moet er in NL nog onder geschroefd worden, misschien zorgt dat voor enige vertraging.
Zaterdag nog even bij de dealer geweest. Verrassend genoeg had hij een voorraadauto staan! O3 combi ambition business, race blue, 1.2 tsi dsg, dynamic pakket, sunset en piepers voor. Niet verkeerd als je snel wil rijden
Gefeliciteerd!! Eindelijk!!Bij deze wil ik graag mededelen dat het nog wel even duurt voordat ik mijn nieuwe Octavia Combi geleverd krijg....
Belangrijkste oorzaak daarvan is dat ik sinds vandaag Skoda rijder ben en van plan ben nog een tijdje met de zojuist geleverde O3 rond te rijden!
@rtwee dit lijkt op mijn situatie, heel vaag.... Hoop toch echt deze week een leverafspraak te kunnen maken.Van harte CoesDoes! Toch wel met enige jaloezie moet ik zeggen. Onze wagens zijn in dezelfde week geproduceerd... jij rijdt er al in, mijne is nog niet eens bij de dealer... Geen pijl op te trekken dus...
Nee, bij Swarttouw, BarendrechtBij van Loon?
Kenteken is bekend gemaakt vandaag!
Helaas echter:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 2-SBX-52.
Nog een paar dagen wachten. Laat ik vandaag weer 150 hebben gereden, morgen weer 300.. en na donderdag wordt het weer rustiger haha. Maar wat plezierritjes maken als het lekker weer is.
Via iKenteken is het al wel bekend!Kenteken is bekend gemaakt vandaag!
Helaas echter:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 2-SBX-52.