Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
Het is een stuk minder erg dan het lijkt, ik zal er geen minuut minder om slapen en aftellen en omrekenen zorgt er alleen maar voor dat het langer lijkt te duren (en is daarnaast veel te vermoeiend voor luie mensen zoals ikzelf...) ;)

fabialous

Senior Member
@CoesDoes:".....Het is een stuk minder erg dan het lijkt, ik zal er geen minuut minder om slapen...."

Ja , ja.....!:maakmegek:
Maar een hele fijne dag toegewenst met veel plezier morgen!!!:yeehaa::yeehaa::yeehaa:

RRPR

Lid
Net mailtje van de dealer:

"Tot op heden staat de Octavia nog gepland voor productie in week 45, deze is nog niet definitief. Over 4 weken bij de volgende update kan het dus iets naar voren geschoven zijn."

Dat is in ieder geval eerder dan levering in week 2 volgens de leasemaatschappij!

Fean

Forumguru
Als de auto in week 36 is geproduceerd... weet iemand hier wanneer kun je de auto dan verwachten?

Ben te lui om de dealer te bellen

MothMan

Actief lid
Bij deze wil ik graag mededelen dat het nog wel even duurt voordat ik mijn nieuwe Octavia Combi geleverd krijg....

Belangrijkste oorzaak daarvan is dat ik sinds vandaag Skoda rijder ben en van plan ben nog een tijdje met de zojuist geleverde O3 rond te rijden! :D
Hahahahahahahahaha. Fun? Blij?

Thorgal

Forumguru
Bij deze wil ik graag mededelen dat het nog wel even duurt voordat ik mijn nieuwe Octavia Combi geleverd krijg....

Belangrijkste oorzaak daarvan is dat ik sinds vandaag Skoda rijder ben en van plan ben nog een tijdje met de zojuist geleverde O3 rond te rijden! :D
Grapjas, veel rijplezier

makal

Lid
Yes.......Hij is binnen...........SHIT...........moet tot 22-10 wachten volgens de leasemaatschappij. aaarrgggh

kortom ik ga maar eens onderhandelen met de leasemaatschappij. Moet zeggen de dealer is zeer netjes en correct. Weet al veel af van de nieuwigheden die spelen. Zoals de optie AF die bij de EBL is toegevoeg.

ik kan nu niet meer zo lang wachten :banghead::nailbiting:

Flem_nl

Forumguru
Hij is eindelijk binnen bij de dealer!!! Helaas nog tot volgende week vrijdag wachten voordat de werkplaats klaar is met Eibach verlaging en trekhaak! :( wel de 1e foto's
u9avemyj.jpg
a4y9u6yq.jpg
vu2atade.jpg

@Flem_nl

Ik vind persoonlijk de kleur Reflex Silver erg mooi voor de O3. Lak is niet alleen mooi maar ook makkelijk. Kleine krasjes en steenslag zie je bijna niet en ook valt vuil minder op. Heb al vier reflex zilveren auto''s gehad met veel plezier.

Succe met wachten !

Bovenaan Onderaan