Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Wesly

Senior Member
Heb t zelfde. Weet kenteken al ruim een week. Mar op site RDW noppes en iKenteken alles op te vragen!
Hoi Flem_nl, hoe ben jij je kenteken te weten gekomen? Heeft de dealer jou die gemeld of ben je er zelf achteraan gegaan? Die auto van mij is geproduceerd in week 33 en is vandaag pas vanuit Leusden naar de bekleder vertrokken omdat hij daar (in Leusden) "technisch rijklaar???" gemaakt werd. Oa werd daar de verlaging gemonteerd en waarschijnlijk ook de Turini velgen. Duurt allemaal een beetje lang op deze manier vindt ik :(

Gieliovd

Forumguru
Hij is donderdag gelost bij de dealer, kan toch bijna niet dat er toen al een kenteken bekend was. Of zouden ze dat al vooraf aanvragen?

Hoe dan ook, bedankt voor het opzoeken! Gelukkig lijkt alles te kloppen, kleur, automaat, motor.. :)

Lodewijk

Actief lid
Zojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.

Wel jammer dat het systeem nu weer voorlopige productieweek 43 aangaf, dat was 2weken terug nog week 40... Nog niemand die een definitieve week weet voor zijn O3 met panoramadak?
ik wel: week 40!

Wesly

Senior Member
Hij is donderdag gelost bij de dealer, kan toch bijna niet dat er toen al een kenteken bekend was. Of zouden ze dat al vooraf aanvragen?

Hoe dan ook, bedankt voor het opzoeken! Gelukkig lijkt alles te kloppen, kleur, automaat, motor.. :)
Hahaha, sta je toch raar te kijken als er iets anders is qua deze drie dingen

Flem_nl

Forumguru

PON heeft een bulk aanvraag bij RDW gedaan. Dua daarom kon de dealer al het kenteken door geven.

Wesly

Senior Member
PON heeft een bulk aanvraag bij RDW gedaan. Dua daarom kon de dealer al het kenteken door geven.
Wat wordt jouw kenteken als ik zo onbeleefd mag zijn? Je kan ook gewoon het laatste cijfer weglaten hoor dan ga ik de reeks gewoon even af om te kijken of ik mijn auto tegenkom ;)

Gieliovd

Forumguru
Hahaha, sta je toch raar te kijken als er iets anders is qua deze drie dingen
Ik kijk nergens meer gek van op...
Verklaart een hoop...
@Gieliovd Grappig: RDW geeft aan bij het kenteken Segment: Midden (D) terwijl media nog altijd spreekt van C-segmenter
Dat kan ik dan weer niet vinden..

@ foto van iKenteken: er zit een chick naast me in de auto! Kijk, werkt hij toch als een chick magneet. Wordt het weer gezellig in huis!

CoesDoes

Forumguru
Bij mij gaf de dealer aan zelf het kenteken aan te moeten vragen, dit mede omdat ze ook moeten gaan betalen als de auto op kenteken staat, ze vragen het kenteken dus het liefst zo kort mogelijk voor levering aan de klant aan.
Het kan uiteraard anders zijn bij 'bulk' leveringen aan lease maatschappijen.

Zojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.

Wel jammer dat het systeem nu weer voorlopige productieweek 43 aangaf, dat was 2weken terug nog week 40... Nog niemand die een definitieve week weet voor zijn O3 met panoramadak?
@Marcod, net zoals bij rdrummen wordt die van mij in week 38 geproduceerd

MacRembrandt

Forumguru
Helaas. De door mij beoogde Octavia wordt niet geleverd.
Op het moment van bestellen kwam de wagenparkbeheerder met een pool-auto op de proppen waar ik de komende 3 jaar in mag moet toeren.
Prima auto, hoor, maar de Octavia Combi is luxer, mooier en even €180,- NETTO goedkoper in de maand. Lees dus 36 maanden extra bijtelling die niet gekompenseerd wordt. Ik ben zo blij.........:laugh:

Gisteren stond er op de parkeerplaats bij het ziekenhuis (om een goede reden aanwezig:D) naast mijn auto precies de Octavia Combi die ik wilde bestellen (zwarte Combi Elegance Businessline). Da's dan wel even slikken.

Maar een ieder veel plezier met de Octavia.
Ik meld me wel weer met de facelift.:wavecry:

rtwee

Senior Member
@rtwee dit lijkt op mijn situatie, heel vaag.... Hoop toch echt deze week een leverafspraak te kunnen maken.

Tja @m@rc, mijn dealer wist me vorige week dinsdag wel te vertellen dat hij al onderweg was naar NL.... zal dus wel bij PON vertraging opgelopen hebben ofzo...

Bovenaan Onderaan