Blacky
Forumguru
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspxKenteken is bekend gemaakt vandaag!
Helaas echter:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 2-SBX-52.
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspxKenteken is bekend gemaakt vandaag!
Helaas echter:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 2-SBX-52.
Heb t zelfde. Weet kenteken al ruim een week. Mar op site RDW noppes en iKenteken alles op te vragen!Via iKenteken is het al wel bekend!
Denk trouwens dat het kenteken al langer bekend is aangezien ik zelf SFF heb.
Hoi Flem_nl, hoe ben jij je kenteken te weten gekomen? Heeft de dealer jou die gemeld of ben je er zelf achteraan gegaan? Die auto van mij is geproduceerd in week 33 en is vandaag pas vanuit Leusden naar de bekleder vertrokken omdat hij daar (in Leusden) "technisch rijklaar???" gemaakt werd. Oa werd daar de verlaging gemonteerd en waarschijnlijk ook de Turini velgen. Duurt allemaal een beetje lang op deze manier vindt ikHeb t zelfde. Weet kenteken al ruim een week. Mar op site RDW noppes en iKenteken alles op te vragen!
ik wel: week 40!Zojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.
Wel jammer dat het systeem nu weer voorlopige productieweek 43 aangaf, dat was 2weken terug nog week 40... Nog niemand die een definitieve week weet voor zijn O3 met panoramadak?
Hahaha, sta je toch raar te kijken als er iets anders is qua deze drie dingenHij is donderdag gelost bij de dealer, kan toch bijna niet dat er toen al een kenteken bekend was. Of zouden ze dat al vooraf aanvragen?
Hoe dan ook, bedankt voor het opzoeken! Gelukkig lijkt alles te kloppen, kleur, automaat, motor..
PON heeft een bulk aanvraag bij RDW gedaan. Dua daarom kon de dealer al het kenteken door geven.Hij is donderdag gelost bij de dealer, kan toch bijna niet dat er toen al een kenteken bekend was. Of zouden ze dat al vooraf aanvragen?
Hoe dan ook, bedankt voor het opzoeken! Gelukkig lijkt alles te kloppen, kleur, automaat, motor..
Wat wordt jouw kenteken als ik zo onbeleefd mag zijn? Je kan ook gewoon het laatste cijfer weglaten hoor dan ga ik de reeks gewoon even af om te kijken of ik mijn auto tegenkomPON heeft een bulk aanvraag bij RDW gedaan. Dua daarom kon de dealer al het kenteken door geven.
Ik kijk nergens meer gek van op...Hahaha, sta je toch raar te kijken als er iets anders is qua deze drie dingen
Verklaart een hoop...PON heeft een bulk aanvraag bij RDW gedaan. Dua daarom kon de dealer al het kenteken door geven.
Dat kan ik dan weer niet vinden..@Gieliovd Grappig: RDW geeft aan bij het kenteken Segment: Midden (D) terwijl media nog altijd spreekt van C-segmenter
...
@ foto van iKenteken: er zit een chick naast me in de auto! Kijk, werkt hij toch als een chick magneet. Wordt het weer gezellig in huis!
@Marcod, net zoals bij rdrummen wordt die van mij in week 38 geproduceerdZojuist in de meern even gezeten op de dynamic stoelen. Zitten erg fijn en zien er goed uit! Lang niet zo lomp zoals ze er op veel foto's uitzien.
Wel jammer dat het systeem nu weer voorlopige productieweek 43 aangaf, dat was 2weken terug nog week 40... Nog niemand die een definitieve week weet voor zijn O3 met panoramadak?