Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

roeldewinter

Actief lid
Ik kom net bij de dealer weg, mijn auto is gisteren gebouwd :-) Levering dus over een week of 2 / 3!

Hij vertelde wel dat er een terugroepactie komt vanwege de trekhaak, de huidige trekhaak zou geen typegoedkeuring hebben een alle reeds geleverde vaste trekhaken moeten worden gewisseld. Dat betekent dat bij nieuw te leveren auto's de trekhaak later gemonteerd wordt of dat de levering van de auto wordt vertraagd. Nou, dan maar even zonder trekhaak ;)

Net bericht van de dealer, productie is wk 40 :yeehaa:
Ook een vraag of ik een caravan met stabilisatorkoppeling heb, dit ivm het type trekhaak.:thumbsup:

D_R1978

Senior Member
Helaas. De door mij beoogde Octavia wordt niet geleverd.
Op het moment van bestellen kwam de wagenparkbeheerder met een pool-auto op de proppen waar ik de komende 3 jaar in mag moet toeren.
Prima auto, hoor, maar de Octavia Combi is luxer, mooier en even €180,- NETTO goedkoper in de maand. Lees dus 36 maanden extra bijtelling die niet gekompenseerd wordt. Ik ben zo blij.........:laugh:
:(

Dat is nog eens balen. Rij nu ook al een tijdje rond in een auto waar ik niet kapot van ben, maar wel in de wetenschap dat dit maar tijdelijk is. 3 jaar.....

Gieliovd

Forumguru
Ik zit er niet mee hoor, in heb liever een vaste. Ik heb zo vaak de kofferbak vol en dan ligt die knobbel weer onderin...
Denken in oplossingen, niet in problemen: Dan laat je hem zitten :facepalm: :tongue:

Verder: doe mij de losse maar, dan stoot ik m'n schenen tenminste niet. Murphy's law.

Laatst bewerkt:

roeldewinter

Actief lid
Wat weet iedereen toch altijd goed hoe ik denk.... Waarom zou ik in problemen denken, mijn OPLOSSING is een vaste trekhaak... Bovendien, ik stoot mijn schenen nooit aan die knobbel omdat ik gewend ben aan die knobbel daar. Over in problemen denken gesproken...

Het maakt me trouwens ook niet uit, liever dat er over mijn fiets geluld dan over mijn l*l gefietst wordt. Ik rijd binnenkort in een mooie nieuwe auto rond en daar kijk ik met veel plezier naar uit!

Bovenaan Onderaan