Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

TedVlemmings

Forumguru
Op de eerste foto is de grijs/zilveren zeker een EBL met dynamic pakket aan de achterspoiler te zien... Maar is het platin grey of zilver? Kortom, de mijne.....:arghh:
Is er nu al meer bekend dan over de dynamic spoiler icm met de Combi? Deze zien er eigenlijk vrij normaal uit, evenals de standaard spoiler die altijd op de Combi aanwezig is? Mijn dealer wist nog niet of de spoiler op de Combi wel af zou wijken, enkel op de HB is dat zeker omdat die standaard geen spoiler heeft

Flem_nl

Forumguru
Is er nu al meer bekend dan over de dynamic spoiler icm met de Combi? Deze zien er eigenlijk vrij normaal uit, evenals de standaard spoiler die altijd op de Combi aanwezig is? Mijn dealer wist nog niet of de spoiler op de Combi wel af zou wijken, enkel op de HB is dat zeker omdat die standaard geen spoiler heeft
Spoiler zal voor 99% zekerheid die van de RS zijn. Zie topic: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/sportstoelen.19936/page-3
Maar zodra ik of een ander bij een dealer is geweest die er een heeft staan weten we het voor 100% zeker!!

rtwee

Senior Member
Vandaag op de A1 tussen Deventer en Apeldoorn twee trailers met Skoda's aangetroffen, op de ene wel ook wat F2 maar voor de rest O3. Had mn telefoon in de tas dus bij tankstation verderop gestopt om ze op de foto te krijgen, maar helaas niet gelukt om ze beide helemaal op de foto te krijgen, maar toch, voor het idee:

full.jpg

Die zwarte achterop voldoet precies aan mijn bestelling... van buiten.... en hij is vorige week geproduceerd... Gek dat je hart sneller kan gaan klopen als een auto ook maar lijkt op die van jezelf... hahahaha

rtwee

Senior Member
Was ik al bang voor en daarmee is het niet (was ook niet echt de route richting Brabant....) de mijne.....:nono::nono::nono:

Het is toch de route naar PON?? Het zijn ook buitenlandse vrachtwagens waar ze op staan.... Bij mijn weten verzorgt Koopman het transport vanaf PON naar de dealer..

Flem_nl

Forumguru
Het is toch de route naar PON?? Het zijn ook buitenlandse vrachtwagens waar ze op staan.... Bij mijn weten verzorgt Koopman het transport vanaf PON naar de dealer..
Dan is het zeker niet die van mij. Deze staat al een week in Leusden....

Maik

Actief lid
En het is toch die 1% geworden!!! Zit GEEN andere spoiler op de combi bij het dynamic pakket! HB modellen hebben wel een afwijkende spoiler.
Kun je zelf niet even gaan kijken.... Mijn beredenering in dit verhaal: Never trust a dealer!
Als wij al moeite hebben met het verschil te zien tussen de spoilers, dan ziet de dealer dat al helemaal niet :deuk:

Flem_nl

Forumguru
Kun je zelf niet even gaan kijken.... Mijn beredenering in dit verhaal: Never trust a dealer!
Als wij al moeite hebben met het verschil te zien tussen de spoilers, dan ziet de dealer dat al helemaal niet :deuk:
Ga zeker kijken. Ben alleen ruim 100 km uit de richting (België op exact te zijn) vd dealer. En de dealer/verkoper is redelijk visueel ingesteld als het gaat om spoilers, velgens, etc.....

• Leuk
Waarderingen: Maik

rtwee

Senior Member
Zeg het maar... heb een lokale dealer hier gebeld en die heeft een Dynamic met 'grotere spoiler' staan zoals hij dat zei...
Zelf zien is het beste schat ik zo in... Als er GEEN verschil is hebben we in ieder geval nog een extra gespreksonderwerp bij aflevering..

CoesDoes

Forumguru
Volgens mij zijn we weer bezig met een gevalletje: Maak elkaar gek met onzekerheden... :arghh:;)
In de folder stond volgens mij "spoiler op achterklep" niks over wat voor spoiler..., in ieder geval op de combi 1.4 zou sowieso al een spoiler te zitten, dus kan zijn dat daar niks aan veranderd... (wel raar dat je dan dezelfde prijs betaald als anderen die wel een spoiler extra krijgen maar dat is bij diverse paketten een issue).
...
Het zou ook natuurlijk nog kunnen dat ze de spoiler stapsgewijs vergroten... dus van geen naar een standaard en van een standaard naar een RS :maakmegek:

m@rc

Lid
Na de 2 foto's van de opleggers kon ik het toch niet laten om ff de dealer te bellen.. De auto bestaat, alleen staat deze nog in Tsjechië te wachten op transport. Geduld is een schone zaak.

CoesDoes

Forumguru
Zoals in andere topics al te zien is mijn Octavia bij de dealer gearriveerd (en hebben ze @Maik gemaild, zodat ik ze kon bellen... ;) ) Ik hoop dat ik hem eind deze week geleverd krijg.
Detail: De verkoper werd er blijkbaar door een andere verkoper bij geroepen om even naar de auto te kijken omdat het een "erg mooie combinatie is geworden" :D

Oogje

Senior Member
Lucky you, CoesDoes. Ik heb zojuist van de dealer te horen gekregen dat de mijne in December '13 verwacht wordt.

O3C EBL 2.0 TDI
Metal Grey
Pano
Dynamic
Sunset
Alaris
Leder achteraf

Bovenaan Onderaan