Flem_nl
Forumguru
Op de eerste foto is de grijs/zilveren zeker een EBL met dynamic pakket aan de achterspoiler te zien... Maar is het platin grey of zilver? Kortom, de mijne.....Richting de Randstad? Ik zie in ieder geval 2 gegadigden
Op de eerste foto is de grijs/zilveren zeker een EBL met dynamic pakket aan de achterspoiler te zien... Maar is het platin grey of zilver? Kortom, de mijne.....Richting de Randstad? Ik zie in ieder geval 2 gegadigden
Is er nu al meer bekend dan over de dynamic spoiler icm met de Combi? Deze zien er eigenlijk vrij normaal uit, evenals de standaard spoiler die altijd op de Combi aanwezig is? Mijn dealer wist nog niet of de spoiler op de Combi wel af zou wijken, enkel op de HB is dat zeker omdat die standaard geen spoiler heeftOp de eerste foto is de grijs/zilveren zeker een EBL met dynamic pakket aan de achterspoiler te zien... Maar is het platin grey of zilver? Kortom, de mijne.....
Spoiler zal voor 99% zekerheid die van de RS zijn. Zie topic: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/sportstoelen.19936/page-3Is er nu al meer bekend dan over de dynamic spoiler icm met de Combi? Deze zien er eigenlijk vrij normaal uit, evenals de standaard spoiler die altijd op de Combi aanwezig is? Mijn dealer wist nog niet of de spoiler op de Combi wel af zou wijken, enkel op de HB is dat zeker omdat die standaard geen spoiler heeft
Vandaag op de A1 tussen Deventer en Apeldoorn twee trailers met Skoda's aangetroffen, op de ene wel ook wat F2 maar voor de rest O3. Had mn telefoon in de tas dus bij tankstation verderop gestopt om ze op de foto te krijgen, maar helaas niet gelukt om ze beide helemaal op de foto te krijgen, maar toch, voor het idee:
Dat was een platin grayOp de eerste foto is de grijs/zilveren zeker een EBL met dynamic pakket aan de achterspoiler te zien... Maar is het platin grey of zilver? Kortom, de mijne.....
morgen is het zo ver, dan mag ik hem ophalen!!
Was ik al bang voor en daarmee is het niet (was ook niet echt de route richting Brabant....) de mijne.....Dat was een platin gray
Was ik al bang voor en daarmee is het niet (was ook niet echt de route richting Brabant....) de mijne.....
En het is toch die 1% geworden!!! Zit GEEN andere spoiler op de combi bij het dynamic pakket! HB modellen hebben wel een afwijkende spoiler.Spoiler zal voor 99% zekerheid die van de RS zijn. Zie topic: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/sportstoelen.19936/page-3
Maar zodra ik of een ander bij een dealer is geweest die er een heeft staan weten we het voor 100% zeker!!
Dan is het zeker niet die van mij. Deze staat al een week in Leusden....Het is toch de route naar PON?? Het zijn ook buitenlandse vrachtwagens waar ze op staan.... Bij mijn weten verzorgt Koopman het transport vanaf PON naar de dealer..
Kun je zelf niet even gaan kijken.... Mijn beredenering in dit verhaal: Never trust a dealer!En het is toch die 1% geworden!!! Zit GEEN andere spoiler op de combi bij het dynamic pakket! HB modellen hebben wel een afwijkende spoiler.
HB heeft geen spoiler standaardEn het is toch die 1% geworden!!! Zit GEEN andere spoiler op de combi bij het dynamic pakket! HB modellen hebben wel een afwijkende spoiler.
Ga zeker kijken. Ben alleen ruim 100 km uit de richting (België op exact te zijn) vd dealer. En de dealer/verkoper is redelijk visueel ingesteld als het gaat om spoilers, velgens, etc.....Kun je zelf niet even gaan kijken.... Mijn beredenering in dit verhaal: Never trust a dealer!
Als wij al moeite hebben met het verschil te zien tussen de spoilers, dan ziet de dealer dat al helemaal niet
Dus afwijkend....HB heeft geen spoiler standaard