vinom
Actief lid
En ik heb geen SOS knop, dus het blijft toch raar
@redfoxert Hoe oud is zijn Skoda?
En ik heb geen SOS knop, dus het blijft toch raar
Hoe doet de ACC het achter een andere auto op een rotonde als ik vragen mag? Was ik benieuwd naar.Lekker hé dat gevoel Geniet er van! Automatisch parkeren is standaard op de Style Business, aangezien je het niet kan aanvinken in de optielijst. Van de ACC ga je genieten hoor.
Dat dacht ik al. Auto's recht voor je worden goed herkend, maar iets weggedraaid zal de auto planken tot de ingestelde snelheid bereikt is.Dat gaat gewoon goed, tenzij de afstand / hoek zo groot is dat hij (de radar) de auto niet meer ziet of herkend. Dan zal de auto dus accelereren naar wat jij hebt ingesteld. Dus stel hem niet in op 120, want zodra de auto voor je weg is trekt ie hard op, haha.
Ik gebruik ACC eigenlijk alleen op de snelweg, op andere wegen hou ik liever zelf de controle.
Ach peter het is maar een wagen van de werkgever.......dus wat maakt het uit......Ik zou 'm niet aan m'n auto laten komen met een Aliexpress kabeltje.
Ach peter het is maar een wagen van de werkgever.......dus wat maakt het uit......
- De LAN verbinding met de Hotspot op mijn Iphone moet ik elke rit opnieuw uit en aan aanzetten. Heel vervelend. Waarschijnlijk heeft dit meer met de telefoon te maken dan met de auto. weet iemand een oplossing??? Ik wil gewoon altijd beschikking hebben over de functies van Skoda Connect, met name file -informatie.