neoproject
Actief lid
sterkte.. ik ken het gevoel
Dit gaat bij mij ook automatisch. Ik hoef er niets voor te doen. Zodra ik de kleur van de sfeerverlichting aanpas kleurt de achtergrond van het grote scherm en de maxidot mee.Nee, gaat om het meekleuren van Maxidot en Columbus.
Frank
Kleuren in de strip in de deuren zijn te veranderen.Welke kleur is dan de strip in de deur als de Columbus gewoon zijn normale kleur heeft?
Heb jij een foto van het menu waar je gesture control kunt instellen? Ik heb dat op mijn O3 FL niet namelijkNavigatie instellen werkt prima via spraak en voor het wisselen van radio zender kun je de knoppen op je stuur gebruiken of je gebruikt er de leuke gesture control voor.
Lekker hé dat gevoel Geniet er van! Automatisch parkeren is standaard op de Style Business, aangezien je het niet kan aanvinken in de optielijst. Van de ACC ga je genieten hoor.
Deze week heeft een collega een nieuwe O3 FL gekregen. Tot zijn, mijn en zelfs de verbazing van de afleverende dealer zaten er nieuwe knopjes in het interieur, waaronder een SOS knop!
Dat zou dus betekenen dat Skoda "stealth" een nieuw modeljaar de productie in geduwd heeft? Zou dat dan ook direct de reden zijn waarom sommigen hier met een net afgeleverde O3 FL wel gesture control hebben op de Columbus en wat oudere modellen (de mijne, begin mei geproduceerd) niet?
Dat zou dan ook betekenen dat het waarschijnljik met een update wel werkend te krijgen is.
Weinig stealth aan hoor, gewoon een modeljaar update:
Octavia
Climatronic voortaan voorzien van hepa filter
- Hepa (High Efficiency Particulate Arrestance) filtert
bijna alle schadelijke delen uit van buitenaf aangezogen lucht.
- Inclusief opschrift Clean Air
Parkeerhulp met remfunctie
- Parkeerhulp met remfunctie is een nieuwe functie van het
parkeersysteem (Parkeersensoren of ParkeerAssistent) die de
auto automatisch laat remmen in geval van een aanstaande
botsing met een opgemerkt obstakel.
Vandaar dat ik ook vroeg naar het Clean air verhaal. Vanaf week 22 is dit de nieuwe productieserie. Automatisch parkeren is inderdaad standaard op de Style Business @mister9