Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Rapid

Actief lid
@vinom
Interieurverlichting vind ik een leuke toevoeging, zeker voor de kids. Een leuk detail isdat de Columbus en MaxiDot meekleuren met de kleur die jij gekozen hebt.


Hoe krijg jij dit voor elkaar? Verandert bij mij niet.
Mooie auto heb je. Veile kilometers!
Frank
 

vinom

Actief lid
Het enige wat ik kan bedenken is dat onze modellen nieuwer zijn, waardoor die aanpassing in week 22 is gedaan. Dan zijn meestal de model year aanpassingen.
 

Rapid

Actief lid
Welke kleur is dan de strip in de deur als de Columbus gewoon zijn normale kleur heeft?
Kleuren in de strip in de deuren zijn te veranderen.
Voetlicht, Maxidot en Columbus veranderen niet. Gewoon de standaard kleur.
Waarschijnlijk heb jij een laatste update.

Frank
 

Joh@n

Forumguru
Navigatie instellen werkt prima via spraak en voor het wisselen van radio zender kun je de knoppen op je stuur gebruiken of je gebruikt er de leuke gesture control voor.
Heb jij een foto van het menu waar je gesture control kunt instellen? Ik heb dat op mijn O3 FL niet namelijk :)
 

mister9

Actief lid
En voetlicht veranderd sowieso niet mee. Daar kun je alleen de sterkte van instellen, maar de kleur blijft hetzelfde wit/geel.
Heb ik gelezen hoor, ik ben nog steeds in afwachting van levering.
 

vinom

Actief lid
@Joh@n Dit stond bij mij standaard al aan. Als je een klein handje rechtsonder ziet betekend dat je gesture control kunt gebruiken. Bijvoorbeeld in de menu's kun je dan naar links en naar rechts swipen.

@mister9 Klopt.
 
:tegek::tegek::rockon:
Yes hij is er.
Keurig afgeleverd met wat uitleg. Ik voel me net als toen ik ooit een Lego trein kreeg.

Nog even voor de records:
Style buisiness 1.4 DSG Combi
+ adaptieve cruise
+ klaptafeltjes

En wat schept mijn verbazing: er zit ook automatisch parkeren op! Cadeautje???

Foto's komen nog.
 

vinom

Actief lid
Lekker hé dat gevoel :) Geniet er van! Automatisch parkeren is standaard op de Style Business, aangezien je het niet kan aanvinken in de optielijst. Van de ACC ga je genieten hoor.
 

redfoxert

Senior Member
Deze week heeft een collega een nieuwe O3 FL gekregen. Tot zijn, mijn en zelfs de verbazing van de afleverende dealer zaten er nieuwe knopjes in het interieur, waaronder een SOS knop!

Dat zou dus betekenen dat Skoda "stealth" een nieuw modeljaar de productie in geduwd heeft? Zou dat dan ook direct de reden zijn waarom sommigen hier met een net afgeleverde O3 FL wel gesture control hebben op de Columbus en wat oudere modellen (de mijne, begin mei geproduceerd) niet?

Dat zou dan ook betekenen dat het waarschijnljik met een update wel werkend te krijgen is.

Een andere collega kwam met een VCDS kabel aanzetten maar daarmee kon hij ook mijn auto niet programmeren. Hij heeft inmiddels al een nieuwe kabel besteld (AliExpress ding) aangezien er nog meer nieuwe VAG autos geleverd gaan worden de komende maanden :)
 

mister9

Actief lid
Lekker hé dat gevoel :) Geniet er van! Automatisch parkeren is standaard op de Style Business, aangezien je het niet kan aanvinken in de optielijst. Van de ACC ga je genieten hoor.

Is dit echt waar??? Dus dat je Octa 'm zelfstandig in een parkeerplek zet, is standaard in de Style Business? Staat dat ook in de brochure?
 

Joh@n

Forumguru
Deze week heeft een collega een nieuwe O3 FL gekregen. Tot zijn, mijn en zelfs de verbazing van de afleverende dealer zaten er nieuwe knopjes in het interieur, waaronder een SOS knop!

Dat zou dus betekenen dat Skoda "stealth" een nieuw modeljaar de productie in geduwd heeft? Zou dat dan ook direct de reden zijn waarom sommigen hier met een net afgeleverde O3 FL wel gesture control hebben op de Columbus en wat oudere modellen (de mijne, begin mei geproduceerd) niet?

Dat zou dan ook betekenen dat het waarschijnljik met een update wel werkend te krijgen is.

Weinig stealth aan hoor, gewoon een modeljaar update:


Octavia
Climatronic voortaan voorzien van hepa filter
- Hepa (High Efficiency Particulate Arrestance) filtert
bijna alle schadelijke delen uit van buitenaf aangezogen lucht.
- Inclusief opschrift Clean Air

Parkeerhulp met remfunctie
- Parkeerhulp met remfunctie is een nieuwe functie van het
parkeersysteem (Parkeersensoren of ParkeerAssistent) die de
auto automatisch laat remmen in geval van een aanstaande
botsing met een opgemerkt obstakel.

Vandaar dat ik ook vroeg naar het Clean air verhaal. Vanaf week 22 is dit de nieuwe productieserie. Automatisch parkeren is inderdaad standaard op de Style Business @mister9
 

Ohgy

Nieuw lid
Weinig stealth aan hoor, gewoon een modeljaar update:


Octavia
Climatronic voortaan voorzien van hepa filter
- Hepa (High Efficiency Particulate Arrestance) filtert
bijna alle schadelijke delen uit van buitenaf aangezogen lucht.
- Inclusief opschrift Clean Air

Parkeerhulp met remfunctie
- Parkeerhulp met remfunctie is een nieuwe functie van het
parkeersysteem (Parkeersensoren of ParkeerAssistent) die de
auto automatisch laat remmen in geval van een aanstaande
botsing met een opgemerkt obstakel.

Vandaar dat ik ook vroeg naar het Clean air verhaal. Vanaf week 22 is dit de nieuwe productieserie. Automatisch parkeren is inderdaad standaard op de Style Business @mister9

Waar kan je die updates vinden?
 
Bovenaan Onderaan