Roog75
Nieuw lid
Sinds kort ben ik de trotse bereider van deze Octavia combi. Ik heb hiervoor ook de Octavia 3 gereden echter was die niet helemaal mijn smaak omdat dit voor mij een voorloper was.
De nieuwe is geworden:
Octavia 3 combi FL
1.6 TDI 116 pk DSG
Style business
Standaard al zeer compleet met 9.2" scherm, led verlichting in de deuren maar ook de full-led verlichting aan de voorzijde.
Opties:
- panoramadak
- achteraf leerinbouw, mustang brown, gaatjes en wit stiksel
- Sunset (lijkt donkerder dan op de vorige)
- 18" pictoris
- Race Blue
- Blind spot monitoring
- adaptieve cruise control
- voorruitverwarming
- bagabescheidingsnet
- reservewiel
- drive mode select
- dab+
- geen merk/type aanduiding
- Dynamic pakket
- lane assist
- parkeerhulp
Bij vagcom Haarlem @Yuxel heb ik oa de achterlichten laten aanzetten icm de leds aan de voorzijde. Super service en snel geregeld. Komt naast je eigen lijstje met tips die je misschien over het hoofd hebt gezien.
Bij @RAllersma heb ik 2 hoofdsteunhouders gehaald voor op de Dynamic stoelen. Hij heeft ze naar wens zelfs aangepast zodat ik de iPads niet uit de smartcover hoef te halen.
Verder aangepast:
- milotec uitlaatsierstukken
- scharniercovers
- afdekplaatjes op de deurbeugels
- alu pedalen
- sierring op het stuur in race blue ipv standaard zwart
- bakje in de middenarmsteun
Nog te doen:
- het geluid is irritant tussen de 2000-2500 toeren in de 7e versnelling. Het lijkt een soundactuator of iets wat over de speakers komt. Terugschakelen naar 6 en het is stil...
- zwarte grille
- zwarte spiegelkappen
- blendes in de onderste grill in race blue
- privacy shades voor het vele zonlicht achterin (achteruit laat ik vrij ivm veiligheid doorzicht) weet iemand een goede spuiter??
- ....
Meer foto's zullen volgen!
De nieuwe is geworden:
Octavia 3 combi FL
1.6 TDI 116 pk DSG
Style business
Standaard al zeer compleet met 9.2" scherm, led verlichting in de deuren maar ook de full-led verlichting aan de voorzijde.
Opties:
- panoramadak
- achteraf leerinbouw, mustang brown, gaatjes en wit stiksel
- Sunset (lijkt donkerder dan op de vorige)
- 18" pictoris
- Race Blue
- Blind spot monitoring
- adaptieve cruise control
- voorruitverwarming
- bagabescheidingsnet
- reservewiel
- drive mode select
- dab+
- geen merk/type aanduiding
- Dynamic pakket
- lane assist
- parkeerhulp
Bij vagcom Haarlem @Yuxel heb ik oa de achterlichten laten aanzetten icm de leds aan de voorzijde. Super service en snel geregeld. Komt naast je eigen lijstje met tips die je misschien over het hoofd hebt gezien.
Bij @RAllersma heb ik 2 hoofdsteunhouders gehaald voor op de Dynamic stoelen. Hij heeft ze naar wens zelfs aangepast zodat ik de iPads niet uit de smartcover hoef te halen.
Verder aangepast:
- milotec uitlaatsierstukken
- scharniercovers
- afdekplaatjes op de deurbeugels
- alu pedalen
- sierring op het stuur in race blue ipv standaard zwart
- bakje in de middenarmsteun
Nog te doen:
- het geluid is irritant tussen de 2000-2500 toeren in de 7e versnelling. Het lijkt een soundactuator of iets wat over de speakers komt. Terugschakelen naar 6 en het is stil...
- zwarte grille
- zwarte spiegelkappen
- blendes in de onderste grill in race blue
- privacy shades voor het vele zonlicht achterin (achteruit laat ik vrij ivm veiligheid doorzicht) weet iemand een goede spuiter??
- ....
Meer foto's zullen volgen!