Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Roog75

Nieuw lid
Sinds kort ben ik de trotse bereider van deze Octavia combi. Ik heb hiervoor ook de Octavia 3 gereden echter was die niet helemaal mijn smaak omdat dit voor mij een voorloper was.

De nieuwe is geworden:
Octavia 3 combi FL
1.6 TDI 116 pk DSG
Style business
Standaard al zeer compleet met 9.2" scherm, led verlichting in de deuren maar ook de full-led verlichting aan de voorzijde.

Opties:
- panoramadak
- achteraf leerinbouw, mustang brown, gaatjes en wit stiksel
- Sunset (lijkt donkerder dan op de vorige)
- 18" pictoris
- Race Blue
- Blind spot monitoring
- adaptieve cruise control
- voorruitverwarming
- bagabescheidingsnet
- reservewiel
- drive mode select
- dab+
- geen merk/type aanduiding
- Dynamic pakket
- lane assist
- parkeerhulp

Bij vagcom Haarlem @Yuxel heb ik oa de achterlichten laten aanzetten icm de leds aan de voorzijde. Super service en snel geregeld. Komt naast je eigen lijstje met tips die je misschien over het hoofd hebt gezien.

Bij @RAllersma heb ik 2 hoofdsteunhouders gehaald voor op de Dynamic stoelen. Hij heeft ze naar wens zelfs aangepast zodat ik de iPads niet uit de smartcover hoef te halen.

Verder aangepast:
- milotec uitlaatsierstukken
- scharniercovers
- afdekplaatjes op de deurbeugels
- alu pedalen
- sierring op het stuur in race blue ipv standaard zwart
- bakje in de middenarmsteun


Nog te doen:
- het geluid is irritant tussen de 2000-2500 toeren in de 7e versnelling. Het lijkt een soundactuator of iets wat over de speakers komt. Terugschakelen naar 6 en het is stil...
- zwarte grille
- zwarte spiegelkappen
- blendes in de onderste grill in race blue
- privacy shades voor het vele zonlicht achterin (achteruit laat ik vrij ivm veiligheid doorzicht) weet iemand een goede spuiter??
- ....

Meer foto's zullen volgen!
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Sinds kort ben ik de trotse bereider van deze Octavia combi. Ik heb hiervoor ook de Octavia 3 gereden echter was die niet helemaal mijn smaak omdat dit voor mij een voorloper was.

De nieuwe is geworden:
Octavia 3 combi FL
1.6 TDI 116 pk DSG
Style business
Standaard al zeer compleet met 9.2" scherm, led verlichting in de deuren maar ook de full-led verlichting aan de voorzijde.

Opties:
- panoramadak
- achteraf leerinbouw, mustang brown, gaatjes en wit stiksel
- Sunset (lijkt donkerder dan op de vorige)
- 18" pictoris
- Race Blue
- Blind spot monitoring
- adaptieve cruise control
- voorruitverwarming
- bagabescheidingsnet
- reservewiel
- drive mode select
- dab+
- geen merk/type aanduiding
- Dynamic pakket
- lane assist
- parkeerhulp

Bij vagcom Haarlem @Yuxel heb ik oa de achterlichten laten aanzetten icm de leds aan de voorzijde. Super service en snel geregeld. Komt naast je eigen lijstje met tips die je misschien over het hoofd hebt gezien.

Bij @RAllersma heb ik 2 hoofdsteunhouders gehaald voor op de Dynamic stoelen. Hij heeft ze naar wens zelfs aangepast zodat ik de iPads niet uit de smartcover hoef te halen.

Verder aangepast:
- milotec uitlaatsierstukken
- scharniercovers
- afdekplaatjes op de deurbeugels
- alu pedalen
- sierring op het stuur in race blue ipv standaard zwart
- bakje in de middenarmsteun


Nog te doen:
- het geluid is irritant tussen de 2000-2500 toeren in de 7e versnelling. Het lijkt een soundactuator of iets wat over de speakers komt. Terugschakelen naar 6 en het is stil...
- zwarte grille
- zwarte spiegelkappen
- blendes in de onderste grill in race blue
- privacy shades voor het vele zonlicht achterin (achteruit laat ik vrij ivm veiligheid doorzicht) weet iemand een goede spuiter??
- ....

Meer foto's zullen volgen!
Viel mij ook al op bij n proefrit, bij 130 km/H veel gebrom in het interieur, hoe ervaar jij dit??
 

Howi

Nieuw lid
Functiepakket.
Dit was in maart echter alleen in de benzine versies te bestellen.

In Juli nog steeds,...

Bij het samenstellen had ik optie aangevinkt (1.6 TDI DSG Style Business) maar bij het bestellen bleek het dus niet mogelijk te zijn.
Zei toen al; waarom de mogelijkheid aanbieden dan??

In de brochure staat het wel netjes aangegeven bleek achteraf
 

Dimocash

Nieuw lid
Waarom zit het er niet gewoon in bij een TDI DSG? In andere landen is dat wel het geval, alleen hier in NL weer niet.
in de pre FL versie was dit wel mogelijk. Op de vraag waarom dit nu niet meer mogelijk is wisten zowel de dealer als de skoda website mij geen antwoord te geven.
 

Marco013

Nieuw lid
Vandaag bericht van de dealer ......
Auto is binnen , huidige leaseauto moet nog tot 1 Aug.
Aflever afspraak gemaakt voor 28 juli .
Aftellen kan beginnen, en hij kan mooi mee op vakantie !:yeehaa:
 

Marco013

Nieuw lid
@Cees33

Besteld via LM op 17-mei
Eerste aangegeven leverdatum week 38 ( productie week 34)
Aangepast naar levering week 31 ( productie week 27 )
Nu defenietie Productie week 24/ deze week dus zal levering zijn rond week 28 :yeehaa:
Dus lijkt erop dat hij toch mee naar Italië kan

Octavia combi 1.6 TDI. 7 versn DSG. Style business.

Cappuccino beige metallic.
Opties

  • Verwarmbare voorruit.
  • Reservewiel icm 18 inch
  • Dab digitale radio ontvanger.
  • Elektrisch te openen en sluiten achterklep
  • Tech pakket

14-06-2017Rapporteer bericht
+CiteerCiteer
dirkie996 en Jacknobbe vinden dit leuk.
 

Marcin21

Nieuw lid
Weer een bericht van A-Point gekregen. Er zijn “grote” productieproblemen met 1.4 TSI motoren. In plaats van schema versnelling wordt het vertraging. Productieweek (niet definitief) 40 ipv 35. Bummer.

Ik heb een auto geconfigureerd die nooit geassembleerd zou worden…. :(
 

Olivier

Senior Member
Vandaag eindelijk nieuws gekregen dat we maandag onze RS kunnen ophalen!:DMeestal zeg ik dit niet, maar ik zal blij zijn dat het weekend voorbij is, en het snel terug maandag is :D

Besteld 20/03
Levering was voorzien voor 14/07
 
Bovenaan Onderaan