zorg maar dat je vrouw dit niet leest of je doet de rest van je leven met de vRSZou geen andere wagen meer willen!
Met (...) elektrische kofferklep (voor de vrouw)
Nee, zelfs de Amundsen is bijbetalen( weliswaar in 'n pakket).Mooie auto!! Is de 9.2 inch Columbus niet standaard op een vRS?
Mooi in die zwarte kleur. Ik denk erover om misschien ook die type aanduidingen te laten verwijderen. Staat wel strak en netjes zo.
Gisteren de rs gaan ophalen. Wat een verschil om van een a4 2.0tdi naar de rs 2.0tsi te gaan! Zou geen andere wagen meer willen!
zorg maar dat je vrouw dit niet leest of je doet de rest van je leven met de vRS
Prachtige wagen trouwens! Die facelift werd eerst verfoeid maar als je dergelijke foto's ziet, word je toch wel snel liefhebber van de FL
zorg maar dat je vrouw dit niet leest of je doet de rest van je leven met de vRS
Prachtige wagen trouwens! Die facelift werd eerst verfoeid maar als je dergelijke foto's ziet, word je toch wel snel liefhebber van de FL
Mooi in die zwarte kleur. Ik denk erover om misschien ook die type aanduidingen te laten verwijderen. Staat wel strak en netjes zo.
Type aanduidingen verwijderen...zo gebeurd, rolletje visgaren en stickerverwijderaar is alles wat je nodig hebt!Mooi in die zwarte kleur. Ik denk erover om misschien ook die type aanduidingen te laten verwijderen. Staat wel strak en netjes zo.
en 2 lappies en wat wax voor de nabehandeling !rolletje visgaren en stickerverwijderaar is alles wat je nodig hebt
ik zou dat onderste chroome latje in de onderbumper ook zwart maken. Zal beter passen bij de zwarte grillomlijsting. Vind het nu een beetje vloeken (just my2cent). Desnoods proberen met plastidip. Snel, goedkoop en gemakkelijk terug te verwijderen.effe wat foto's posten van de zwart gemaakte grillomlijsting.
Ik vind het in ieder geval geslaagd, ook zeker als die lichten aan staan.
Foto's zeggen jammer genoeg niet zoveel.
dan alles in het zwart hé, vraag maar aan @B.Stuurder wat dit als resultaat geeftmisschien wel.. grillomlijsting heb ik op kosten van LM gedaan.
Ik kan eventueel langs carwrapper om de hoek gaan om dat onderste mee te wrappen.
Maar langs de andere kant: dan heeft hij overal wat chroom, behalve vooraan.
effe wat foto's posten van de zwart gemaakte grillomlijsting.
Ik vind het in ieder geval geslaagd, ook zeker als die lichten aan staan.
Foto's zeggen jammer genoeg niet zoveel.