Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Emiel2209

Actief lid
Gaaf @J0ris
Hoop ook deze week gebeld te worden, auto is onderweg naar de dealer (24-11 besteld)
Zeer benieuwd naar het lederen interieur welke jij ook besteld hebt!
Wanneer ga je m ophalen?

J0ris

Lid
Dan zul jij hem denk ik eerder krijgen: mijn vorige leasecontract loopt af op 1-3 en dat is dan ook de eerste datum dat ik hem op mag halen.

SkodaOct

Nieuw lid
Auto is deze week geproduceerd! Staat nu op transport naar nederland. Dealer geeft nog steeds week 9 aflevering aan! Best lang of zouden ze een slag om de arm houden!

Gisteren een afspraak gemaakt voor aflevering op 20 februari. Kan ik eindelijk mijn tijdelijke auto (hyundai i30 wagon uit 2017) in leveren!

SkodaOct

Nieuw lid
20 nov 2017 volgen config in de lease besteld, leverdatum vooralsnog 10 maart 2018. Nog even wachten dus, eind januari nog maar eens bij apoint checken.

ŠKODA Octavia Combi Style Business 1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic
Sport zwart/rood
Dynamic pakket + paddles
Travel pakket
Panoramisch glazen dak
Sunset (getint glas achter)
Reservewiel
Lm-velgen 18 inch alaris
voorruit verwarming
Afneembare trekhaak Octavia

Gaat dus om deze config! Kijk al naar de 20ste uit! Van bestelling tot aflevering 3 maanden!

leonpard

Actief lid
Het laatste nieuws wat ik in 2017 van de dealer gekregen heb is, dat mijn nieuwe O3 FL combi in week 5 geproduceerd zou worden en week 7 bij de dealer zou staan. Ik ben 4 weken weggeweest, en heb nog geen nieuwe update gekregen. Ik ben wel nieuwsgierig geworden of er al O3 FL (combi) met Velvet Red in het wild worden gespot.

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Het laatste nieuws wat ik in 2017 van de dealer gekregen heb is, dat mijn nieuwe O3 FL combi in week 5 geproduceerd zou worden en week 7 bij de dealer zou staan. Ik ben 4 weken weggeweest, en heb nog geen nieuwe update gekregen. Ik ben wel nieuwsgierig geworden of er al O3 FL (combi) met Velvet Red in het wild worden gespot.
Yep.....vd week n Velvet Red gespot in de buurt van Nijmegen, mooie warme kleur!!

Emiel2209

Actief lid
Op Marktplaats staat een mooie...

Mijn Octavia staat al een aantal dagen bij dealer Muntstad in de Meern maar ze kunnen nog niet aangeven wanneer ik m op kan halen... Duurt mij allemaal veuls te lang ;)

Bijlagen

• CBA93A32-CABD-4F1D-AF95-C40F9A281DEC.jpeg
    CBA93A32-CABD-4F1D-AF95-C40F9A281DEC.jpeg
    205,8 KB · Weergaven: 101

EdK

Forumguru
staat al een aantal dagen bij dealer Muntstad in de Meern maar ze kunnen nog niet aangeven wanneer ik m op kan halen.
Want ???
Op moment dat dealer aangeeft dat hij bij hem staat , dan hoeft het nog maar één week te duren voor hij de kentekenplaten / opnaam zetten etc inclusief het bedrijfsklaar maken ( poetsen etc ) voor elkaar heeft.
Dus gewoon ff weer langsgaan en vragen of er soms meer aan de hand is met de wagen.... en harde afspraak maken mbt de datum.
Als je tegenover elkaar zit kan er vaak meer dan dat je dat telefonisch doet...

Emiel2209

Actief lid
Moet ik 100 km voor rijden, ivm verplichte dealer leasemaatschappij..
vind het ook verbazingwekkend dat het zo lang moet duren..

CDK

Forumguru
Wat hebben de afstand huis-dealer met mijn leasecontract te maken @Japanese Power?
Die snap ik ff niet.
De auto waar ik nu in rijd gaat terug naar onze serviceafdeling, moet nog 3 jaar mee..

Ja en die info had Johan / @Japanese Power niet ;) Normaliter moet je je contract uitzingen en daarna pas wisselen van auto. De nieuw bestelde auto’s van sommige leaserijders staan soms maanden te wachten op hun nieuwe ‘baasjes’ omdat het oude contract nog loopt. Vandaar de vraag die jij ff niet snapte :)

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Paar kilometertjes gereden naar mijn werk dus nog niet de tijd gehad om e.e.a. te testen. Wat me wel onmiddellijk opviel bij het overhandigen van de wagen bij de dealer was dat de auto niet voorzien was van het half lederen interieur dat ik verwachtte. Mijn auto is een Style uitvoering en volgens de offerte zou deze standaard over een stof/leder bekleding beschikken. Ik twijfelde zelf of ik zelf misschien iets over het hoofd gezien had maar zojuist de mail terug opgezocht en hierin staat effectief interieur "stof/leder" bij de standaarduitrusting. ik heb het destijds nog eens expliciet nagevraagd bij de verkoper en hij heeft mij per mail bevestigd dat de Style uitvoering standaard over een half-lederen interieur beschikt.

Ik heb de wagen in ontvangst genomen maar heb zojuist meteen de mails opgesnort en doorgestuurd naar de dealer. De wagen ziet er verder prima uit maar met het interieur ben ik helemaal niet blij. Iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt? Of iemand die me kan bevestigen of de info qua standaarduitrusting klopt? Wat kan ik nu best doen?

Betreft een Belgische Octavia Combi 1.6 TDI DSG7 uitvoering Style met packs look, safety, comfort en GPS.

Laatst bewerkt:

Ph4nt0m

Nieuw lid
Hoi @Vroeyke,
Ik vrees dat dit het is. Vorig jaar noemde ze het idd stof/leder, tegenwoordig stof. Het geen wat je toentertijd had moeten kiezen was alcantara leder.

Bovenaan Onderaan