Auto is deze week geproduceerd! Staat nu op transport naar nederland. Dealer geeft nog steeds week 9 aflevering aan! Best lang of zouden ze een slag om de arm houden!
20 nov 2017 volgen config in de lease besteld, leverdatum vooralsnog 10 maart 2018. Nog even wachten dus, eind januari nog maar eens bij apoint checken.
ŠKODA Octavia Combi Style Business 1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi 7 versn. DSG
Quartz grey metallic
Sport zwart/rood
Dynamic pakket + paddles
Travel pakket
Panoramisch glazen dak
Sunset (getint glas achter)
Reservewiel
Lm-velgen 18 inch alaris
voorruit verwarming
Afneembare trekhaak Octavia
Yep.....vd week n Velvet Red gespot in de buurt van Nijmegen, mooie warme kleur!!Het laatste nieuws wat ik in 2017 van de dealer gekregen heb is, dat mijn nieuwe O3 FL combi in week 5 geproduceerd zou worden en week 7 bij de dealer zou staan. Ik ben 4 weken weggeweest, en heb nog geen nieuwe update gekregen. Ik ben wel nieuwsgierig geworden of er al O3 FL (combi) met Velvet Red in het wild worden gespot.
Want ???staat al een aantal dagen bij dealer Muntstad in de Meern maar ze kunnen nog niet aangeven wanneer ik m op kan halen.
Tot wanneer loopt je huidige leasecontract?Moet ik 100 km voor rijden, ivm verplichte dealer leasemaatschappij..
Wat hebben de afstand huis-dealer met mijn leasecontract te maken @Japanese Power?
Die snap ik ff niet.
De auto waar ik nu in rijd gaat terug naar onze serviceafdeling, moet nog 3 jaar mee..
Op Marktplaats staat een mooie...
Mijn Octavia staat al een aantal dagen bij dealer Muntstad in de Meern maar ze kunnen nog niet aangeven wanneer ik m op kan halen... Duurt mij allemaal veuls te lang
No problemo. Het antwoord wat Corné gaf was inderdaad wat ik bedoelde. Case closedDat bedoelde ik niet hoor @Corné de Kluijver.
In het bericht tagde @Japanese Power mij met mijn tekst over de afstand tussen dealer en huis... Daarom snapte ik de link niet tussen die tekst en zijn vraag..