Welke heb jij besteld?

bert

Lid
je kan bij audi/vw/seat ook houders bestellen, even zoek in dit forum, wordt al ergens besproken.

Ook bij mij zit er helaas een tel houder in. Weet iemand ook of er een adapter te koop is voor een HTC telefoon. Heb er ook een Columbus in zitten. Zijn er de zelfde mogelijkheden via de blue tooth als via de houder?????

Eek

Ik ben mijn lieve Superb II al wezen bekijken voor het nieuwjaar. Ook ik heb een ambition business line met een achteraf in te bouwen columbus. Maar ook ik begin nu enorm te twijfelen of er een houder op het dashboard zat of niet. Zo ver ik me kan herinneren... NIET.... Maar nu ik de berichten hoor van dezelfde configuraties die uitgeleverd worden MET een houder.... eek... moet ik echt niet hebben!!

Nou, hopelijk krijg ik hem voor het eind van de week mee en dan weet ik het zeker. Gelukkig heb ik op email dat dealer het aan mij bevestigd heeft dat er een III in komt.

breef

Lid
Hoort iemand nog wel eens dat de Columbus gestolen is bij iemand? Een jaartje terug was het echt extreem, op het autoweek forum verhalen van mensen waar hij overdag bij Artis op de parkeerplaats zelfs gejat is, is dit nog steeds zo extreem ?

octofreak

Actief lid
Ook bij mij zit er helaas een tel houder in. Weet iemand ook of er een adapter te koop is voor een HTC telefoon. Heb er ook een Columbus in zitten. Zijn er de zelfde mogelijkheden via de blue tooth als via de houder?????

Ik begrijp het niet. Het is toch fijn als er een houder in zit? Zonder houder zwerft die telefoon door de auto. En anders laat je het toch weghalen.

Of mis IK iets?

Enkhuizen

Senior Member
Nieuwe foto's:

picture.php

picture.php

picture.php

Zo valt de ruimte wel mee, meer foto's in mijn album.

Toch ben ik er van overtuigd dat ik een verlagingsset ga laten monteren. Wanneer weet ik nog niet (komt een kleintje aan dus moet op de "kleintjes" letten :) )

Enkhuizen

Senior Member
Ik begrijp het niet. Het is toch fijn als er een houder in zit? Zonder houder zwerft die telefoon door de auto. En anders laat je het toch weghalen.

Of mis IK iets?

Ik heb mijn telefoon altijd in mijn zak. De BTII set is audio only, je kan enkel opnemen, verder niets. Met BTIII kun je je telefoon ook bedienen, je auto neemt de bediening over van je telefoontoestel, dus kun je je telefoon in je zak houden.

En ja de houder weghalen is een mogelijkheid, maar mij is BTIII beloofd en ik verwacht dat de dealer dit nakomt. Ik wil graag mijn telefoon in mijn zak houden en veiliger bedienen via mijn radio/stuur etc.

breef

Lid
Ik heb mijn telefoon altijd in mijn zak. De BTII set is audio only, je kan enkel opnemen, verder niets. Met BTIII kun je je telefoon ook bedienen, je auto neemt de bediening over van je telefoontoestel, dus kun je je telefoon in je zak houden.

En ja de houder weghalen is een mogelijkheid, maar mij is BTIII beloofd en ik verwacht dat de dealer dit nakomt. Ik wil graag mijn telefoon in mijn zak houden en veiliger bedienen via mijn radio/stuur etc.

Ah ik dacht dat je met BT2 ook kon bedienen? Dat kon ik in de O2 van mijn neef met bluetooth voorbereiding wel en hij had ook een houder op het dashboard, was duidelijk geen BT3 (rsap) want hij werkte perfect met mijn iphone.

Volgens mij kan de dealer zo een nieuwe BT module plaatsen

breef

Lid
Ik ben benieuwd, ik lees op andere fora dat het niet werkt met de BTIII en de VW Premiumkit ( dezelfde BT module )

We gaan het zien!

Bartez

Lid
Nieuwe foto's:

picture.php

picture.php

picture.php

Toch ben ik er van overtuigd dat ik een verlagingsset ga laten monteren. Wanneer weet ik nog niet (komt een kleintje aan dus moet op de "kleintjes" letten :) )

NICE!!! Volgens mij kan ik niet eens een sportonderstel laten monteren met mijn 1.9 TDI.....waarom vraag ik me eigenlijk af.....iemand enig idee?

Maar op deze foto's lijkt het inderdaad mee te vallen!

octofreak

Actief lid
Nieuwe foto's:

Misschien wat strakker door de bochten en hopen dat ie inveert. :1761:

Ik mag overigens toch aannemen dat door het gebruik de auto toch wel een paar mm zakt, of niet?

octofreak

Actief lid

Oke, helder die mogelijkheden. Dat idd de houder weghalen en zorgen dat je BTIII krijgt!

___JC___

Forumguru
Mooie auto en mooie velgen, maar hij mag wat mij betreft inderdaad wel wat lager nog. Staat net ff wat sportiever.

___JC___

Forumguru
Ik heb m ff snel een stukje laten zakken (niet echt netjes maar even voor het idee)

Veel beter toch?!

Bijlagen

• Superb verlaagd.jpg
    Superb verlaagd.jpg
    45,6 KB · Weergaven: 74

Enkhuizen

Senior Member
Ik heb m ff snel een stukje laten zakken (niet echt netjes maar even voor het idee)

Veel beter toch?!

damn, dat scheelt inderdaad al een hoop. Nice, tnx.

Ik hoor uiterlijk voor volgende week vrijdag hoe men de btII naar btIII gaat aanpakken, denk dat ik meteen deze verlagingsactie meeneem.

Bovenaan Onderaan