Vet!...welke velgen heb je eronder?? is dat 18" of 17"?
Hij staat namelijk behoorlijk hoog op de wielen valt me op....toch?
Zoek ook maar foto's op op internet. Daar staat hij vaak met 18" velgen en dan staat de auto een heel stuk lager.
De foto's van mijn nieuwe wagen heb ik in 't album gezet...
http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=117
Foto's afkomstig van de fabrikant en bijvoorbeeld geplaatst in folders en op internet zijn standaard voorzien van "verlaagde" exemplaren, omdat dat optisch mooier staat
Vergelijk het maar eens met de foto's van JPIEBURB, die heeft 17" velgen en daar lijkt hij toch een stuk lager.
JPIEBURB heeft een greenline, hier zit een 'sportonderstel' onder...
Niet toevallig Bilstein gasdrukdempers gemonteerd? Dit geeft ongeveer hetzelfde beeld.
Willen jullie me niet zo zenuwachtig maken? :blush: Vond het al vervelend dat die stomme BT verkeerd was afgeleverd.... Nu dit...
Jongens, deze auto heeft 'gewoon' een standaard verenpakket. Het is niet hoger dan normaal hoor.nee
ik zal ook eens dubbelchecken of er nog vergrendelingen opzitten. maar zal zowiezo morgen even een nieuwe foto maken, het is mij nog niet opgevallen toen hij "normaal" geparkeerd stond. Zie het nu ook op de foto, maar denk ook dat deze een beetje vervormd is door mijn camera. Het is nu te donker voor foto's.
Willen jullie me niet zo zenuwachtig maken? :blush: Vond het al vervelend dat die stomme BT verkeerd was afgeleverd.... Nu dit...