Welke heb jij besteld?

album.php

Hier is 'ie dan...

breef

Lid
Ik kon al 2 foto's bekijken onder je profiel kwam ik net achter.

Ziet er top uit! Ik ben nog steeds aan het aftellen

bert

Lid
Heb hem vanochtend even in de showroom bekeken. Was om 10.00 uur aan de buurt. Super wagen hoor en knappe velgen. Veel plezier ermee.

Paulie72

Nieuw lid
Doet de lease maatschappij niet moeilijk over je banden in combinatie met het Greenline pakket of is het achteraf montage.

Doet de lease maatschappij niet moeilijk over je banden in combinatie met het Greenline pakket of is het achteraf montage.
'De zaak' koopt de auto. Ik heb dus 'gelukkig' niets met de leasemaatschappij te maken. En het is ook nog eens montage achteraf.

Paulie72

Nieuw lid
Dan heb je geluk. Ik heb via de lease ook een Greenline besteld maar dan met 16" velgen. Weet je of er een Maxidot display inzit trouwens en zou je fotoos van de binnenkant kunnen maken.

___JC___

Forumguru
Nette bak, velgen zijn niet helemaal mijn smaak alleen. Deze heeft geen sportonderstel zeker? Gezien de ruimte tussen de band en wielkast?

Hetzer

Forumguru
Hier is 'tie dan...
picture.php

Mooie auto, die Mak JAG velgen zijn ook erg mooi !!!!!,:xyxthumbs: zitten ook bij m'n vrouw op d'er C-1

p.s Er zijn trouwens ook skoda naafdoppen voor die velgen beschikbaar, omdat deze ook vaak als direct-set word aangeboden (Mak=Conti=VAG)

Bijlagen

• DSC00327.jpg
    DSC00327.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 45

breef

Lid
Nette bak, velgen zijn niet helemaal mijn smaak alleen. Deze heeft geen sportonderstel zeker? Gezien de ruimte tussen de band en wielkast?

Het is een greenline, deze heeft standaard een sportonderstel..

De ruimte valt mij juist erg mee vergeleken met andere superbs

Vandaag al even een paar honderd kilometer gereden. Wat een wagen. Super wegligging en comfort. Heerlijk stille motor... of moet ik zeggen... uitstekend geisoleerd!!! Weinig geluid in de auto.

Nog geen seconde spijt... ik ben een erg tevreden Scoda-rijder. Nu ben ik helemaal overtuigd van deze wagen..!

Bovenaan Onderaan