Welke heb jij besteld?

Paulie72

Nieuw lid
ja de reden waarom ik voor de pioneer en de focal ga is de ruimte ik weet dat ik geen bodemloos laag krijg. Maar net dat toefje meer zou lekker zijn voor het echte laag ga ik wel thuis luisteren.......

Dat is ook de reden dat ik de kofferbak nodig heb ik heb naast mijn huidige werk een eigen bedrijfje in audio apparatuur en daarvoor heb ik de kofferruimte nodig speakerdozen kunnen zo 1.7m lang zijn

octofreak

Actief lid
Ik heb het zo gedaan,Klink super, wel even een plaatje MDF achter plakken voor de stevigheid, want de woofer weegt nogal.

@Ronnie, ziet er strak uit :xyxthumbs:.
Twee vragen heb ik nu wel:
- heb jij actieve subwoofer ingebouwd? De ruimte lijkt me te klein voor verstrerker en losse kast. Welke type heb je hiervoor genomen ?
- waar zit precies die plaat? Aan de klep omdat je de woofer hieraan vast hebt gemaakt of bedoel je binnenin de ruimte?

Thanks.

octofreak

Actief lid
Hmmm, met al die posts / vragen over een subwoofers etc. kunnen we wel een nieuw topic starten:

" Het grote subwoofer topic ":D

Ronnie

Forumguru
@Ronnie, ziet er strak uit :xyxthumbs:.
Twee vragen heb ik nu wel:
- heb jij actieve subwoofer ingebouwd? De ruimte lijkt me te klein voor verstrerker en losse kast. Welke type heb je hiervoor genomen ?
- waar zit precies die plaat? Aan de klep omdat je de woofer hieraan vast hebt gemaakt of bedoel je binnenin de ruimte?

Thanks.
Kleine 100watt versterker met filter (10*10 cm) aangestuurt via speaker, stof op plaatje 12 mm lijmen, gat uitzagen, speaker opschroeven, klaar!!

octofreak

Actief lid
Helder, zelf ben ik aan het kijken voor een actieve combinatie. Dat het minder kwaliteit is dan een losse set, neem ik voor lief. Moet eerst eens even kijken hoe ik straks kabels kan doortrekken in de nieuwe SuperB II en dan :680:. Maar aansturen via speaker is ook een optie. Misschien dat ik je tegen die tijd nog een PM stuur, als dat mag.

Paulie72

Nieuw lid
luitjes even een vraag want dat kan ik niet terugvinden.

Heeft de Superb II Greenline nu wel of geen Maxidot display standaard. Als je dus geen opties kiest dan die er standaard in zitten.

Paulie72

Nieuw lid
dat is heel mooi dan kan die gebruikt worden voor mijn achteraf inbouw Navigatie systeem mogelijk kan het display nog wat andere zaken vermelden maar dat is niet zeker:

Ladedruck in bar
Öltemperatur in°C
Verbleibender Tankinhalt in l
Geschwindigkeit in km/h
Drehzahl in U/min

effe gejat van de website :):)

Bartez

Lid
dat is heel mooi dan kan die gebruikt worden voor mijn achteraf inbouw Navigatie systeem mogelijk kan het display nog wat andere zaken vermelden maar dat is niet zeker:

Ladedruck in bar
Öltemperatur in°C
Verbleibender Tankinhalt in l
Geschwindigkeit in km/h
Drehzahl in U/min

effe gejat van de website :):)

Wat is het verschil tussen een maxidot display en een dat andere mutlifunctionele display? wat volgens mij op de greenline zit (toch?)?

Paulie72

Nieuw lid
Voorzover ik weet staat de Greenline tussen de comfort en de ambition in dus moet ie maxidot hebben. Het maxidot display kan ook aangestuurd worden door de radio/navigatie en je BT telefoon. Het andere multifunctionele display volgens mij niet

Bartez

Lid
Voorzover ik weet staat de Greenline tussen de comfort en de ambition in dus moet ie maxidot hebben. Het maxidot display kan ook aangestuurd worden door de radio/navigatie en je BT telefoon. Het andere multifunctionele display volgens mij niet

Dus het maxidot display is het display to have dus!....

Bovenaan Onderaan