Vanmiddag mijn zwarte S2 Elegance Businessline 170pk CR DSG opgehaald. Met zwarte bekleding...
Helemaal top! :1761:
Een klein (wel erg vervelend!) iets, ipv de BTIII zat er toch een BTII op
.
De week waarin mijn S2 is gemaakt is een week naar voren getrokken waardoor er nog een BTII in zit. De dealer heeft me beloofd een BTIII op zou zitten, ze gaan nu kijken hoe ze dit gaan oplossen, ze hadden meer mensen BTIII beloofd dus ze waren niet helemaal happy.... Maar belofte is belofte en de verkoper wilde het graag oplossen...
Verder is het een topwagen, de Xeon verlichting met de adaptieve toeters en bellen werkt erg mooi, het automatische parkeersysteem is een leuke gadget maar is nog niet echt handig. Mijn vrouw is verkocht aan de verwarmbare lederen zetels.... Ik ook
Het rijden is wel een verademing, de 170pk met automaat gaat als het moet als de brandweer en als je lekker aan het cruisen ben, hoor je bijna niets en zweeft de auto over de weg.
Iedereen geeft erg leuke reacties, van maffiaslee tot limousine, nooit negatief iig.
Morgen zal ik even foto's maken....
Ohja, de knop op de afstandsbediening voor de klep werkt! Als je deze een paar seconden in gedrukt houdt, gaat deze netjes open... Erg gaaf en jamesbonderig.... :xyxthumbs: