Welke heb jij besteld?

octofreak

Actief lid
Vandaag al even een paar honderd kilometer gereden. Wat een wagen. Super wegligging en comfort. Heerlijk stille motor... of moet ik zeggen... uitstekend geisoleerd!!! Weinig geluid in de auto.

Nog geen seconde spijt... ik ben een erg tevreden Scoda-rijder. Nu ben ik helemaal overtuigd van deze wagen..!

En kennelijk nog helemaal beduusd... :grin:

Bartez

Lid
nette kleur, de wielen staan hem ook goed.
nuj nog even de letters van de kofferdeksel afpeuteren.

Zeker doen!!! Bij mij doet de dealer het meteen voor me...alleen superb laat ik staan....dat ziet er wel netjes uit....omdat het mooi gecentreerd is...anders had ik dat ook weg laten halen....en ach...misschen doe ik dat achteraf alsnog...

Zeker doen!!! Bij mij doet de dealer het meteen voor me...alleen superb laat ik staan....dat ziet er wel netjes uit....omdat het mooi gecentreerd is...anders had ik dat ook weg laten halen....en ach...misschen doe ik dat achteraf alsnog...
De dealer wilde het Greenline-logo er wel afhalen maar voor eigen risico. Als de lak loslaat is dat mijn probleem. Dat vind ik een te groot risico.

Enkhuizen

Senior Member
Vanmiddag mijn zwarte S2 Elegance Businessline 170pk CR DSG opgehaald. Met zwarte bekleding...

Helemaal top! :1761:

Een klein (wel erg vervelend!) iets, ipv de BTIII zat er toch een BTII op :mad:.

De week waarin mijn S2 is gemaakt is een week naar voren getrokken waardoor er nog een BTII in zit. De dealer heeft me beloofd een BTIII op zou zitten, ze gaan nu kijken hoe ze dit gaan oplossen, ze hadden meer mensen BTIII beloofd dus ze waren niet helemaal happy.... Maar belofte is belofte en de verkoper wilde het graag oplossen...

Verder is het een topwagen, de Xeon verlichting met de adaptieve toeters en bellen werkt erg mooi, het automatische parkeersysteem is een leuke gadget maar is nog niet echt handig. Mijn vrouw is verkocht aan de verwarmbare lederen zetels.... Ik ook :)

Het rijden is wel een verademing, de 170pk met automaat gaat als het moet als de brandweer en als je lekker aan het cruisen ben, hoor je bijna niets en zweeft de auto over de weg.

Iedereen geeft erg leuke reacties, van maffiaslee tot limousine, nooit negatief iig.

Morgen zal ik even foto's maken....

Ohja, de knop op de afstandsbediening voor de klep werkt! Als je deze een paar seconden in gedrukt houdt, gaat deze netjes open... Erg gaaf en jamesbonderig.... :xyxthumbs:

Enkhuizen

Senior Member
Ziet er inderdaad goed uit. :cheer:

Hoe kan je dat het beste doen? Kokend heet water erover gieten?

Nee, het beste is even langs een dealer rijden, die hebben een fohn en ervaring, opwarmen tot de lijm week wordt en dan de weke lijmresten met een droge doek wegpoetsen.

Torica

Lid
Dankzij wat strubbelingen tussen de leasemaatschappij en mijn werkgever wordt mij S2 pas deze week besteld. Ambition business line. Ik was van plan een tom tom te gaan bestellen, dit hoeft nu dus niet meer omdat er standaard een columbus gemonteerd wordt ???

Bartez

Lid
Een klein (wel erg vervelend!) iets, ipv de BTIII zat er toch een BTII op :mad:.

De week waarin mijn S2 is gemaakt is een week naar voren getrokken waardoor er nog een BTII in zit. De dealer heeft me beloofd een BTIII op zou zitten, ze gaan nu kijken hoe ze dit gaan oplossen, ze hadden meer mensen BTIII beloofd dus ze waren niet helemaal happy.... Maar belofte is belofte en de verkoper wilde het graag oplossen...

Is het al bekend vanaf wanneer de BTIII wordt geplaatst ipv de BTII?? is dat vanaf productieweek 46???

Dankzij wat strubbelingen tussen de leasemaatschappij en mijn werkgever wordt mij S2 pas deze week besteld. Ambition business line. Ik was van plan een tom tom te gaan bestellen, dit hoeft nu dus niet meer omdat er standaard een columbus gemonteerd wordt ???
yep!!!!!!!!!!!!!

Ohja, de knop op de afstandsbediening voor de klep werkt! Als je deze een paar seconden in gedrukt houdt, gaat deze netjes open... Erg gaaf en jamesbonderig.... :xyxthumbs:

Kan je dan nog even iets checken?
Als je de auto afsluit met de afstandbediening en je houdt de knop ingedrukt, klappen dan de buitenspiegels in?

En als je de auto al open is en je houd de "open" knop op je afstandbediening ingedrukt, gaan dan alle ramen open?

Dit is namelijk wel bij VW het geval en ik kan er verder niets over vinden bij Skoda.

Groeten Frank

Enkhuizen

Senior Member
Kan je dan nog even iets checken?
Als je de auto afsluit met de afstandbediening en je houdt de knop ingedrukt, klappen dan de buitenspiegels in?

En als je de auto al open is en je houd de "open" knop op je afstandbediening ingedrukt, gaan dan alle ramen open?

Dit is namelijk wel bij VW het geval en ik kan er verder niets over vinden bij Skoda.

Groeten Frank

ja, wou enkel da dat standaard al zo was... ja, kun je instellen op maxidot, en tja, het is van binnen hetzelfde spul als vw, maar dan standaard....
de airco/clima bediening is dezelfde als de passat cc, de radio's zijn hetzelfde, de knoppen van ramen en portieren zijn gelijk, ga maar door.

Enkhuizen

Senior Member
De foto's van mijn nieuwe wagen heb ik in 't album gezet...

http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=117

picture.php

Enkhuizen

Senior Member
Dit zijn de 18" luna velgen.

Hij staat inderdaad erg hoog op de wielen, ik overweeg een elbach verlagingssetje maar kijk het eerst nog even aan.

Bovenaan Onderaan