Welke heb jij besteld?

Dacht ik ook.....kan niet wachten....zal wel ineens heeeeeeel anders zijn als mijn scheurmonstertje nu, mijn knalrode snelle Fiat Stilo.....power en stuiteren.....
Je rijd straks rond als een directeur joh...
Vandaag even in mijn auto gezeten. Nog mooier dan ik dacht. Nu hopen dat de kerst en oudjaar snel voorbijgaat!.. Op naar 2 januari !!!

breef

Lid
Het is trouwens grappig hoe mijn omgeving reageert om het feit dat ik een superb heb besteld.. het is echt een hate it or love it model ben ik achtergekomen... en natuurlijk vaak de reactie, 'wat doe je met zoon oude lullen bak als knul van achter in de 20, neem een stoere a3 of leon'

Als er mensen zijn die de superb met de wieldoppen hebben besteld en toch liever wat lichtmetaal eronder hebben.
ik heb een nieuwe set 16 inch velgen met banden te koop voor de superb2.
nog geen km op gereden.
interesse? 06-46115023

Bartez

Lid
Het is trouwens grappig hoe mijn omgeving reageert om het feit dat ik een superb heb besteld.. het is echt een hate it or love it model ben ik achtergekomen... en natuurlijk vaak de reactie, 'wat doe je met zoon oude lullen bak als knul van achter in de 20, neem een stoere a3 of leon'

Ik ken het gevoel....ik krijg dezelfde reacties....en ik durf te wedden dat ze allemaal met hun bek vol tanden staan als ze hem eenmaal zien :rockon:

Hetzer

Forumguru
Nu hopen dat de kerst en oudjaar snel voorbijgaat!.. Op naar 2 januari !!!
Lucky You, ik moet nog een dag langer wachten op mijn nieuwe Fabia Combi, die krijg ik op 3 januari

Ik ken het gevoel....ik krijg dezelfde reacties....en ik durf te wedden dat ze allemaal met hun bek vol tanden staan als ze hem eenmaal zien :rockon:

Ik weet het wel zeker, een Leon of A-3 zijn echt geen match voor de superbe S-2 :rockon:
jouw collega's zullen versteld staan..

Echt wel liever een S-2 dan een "saaie" A-3 , Golf of Leon

bert

Lid

Jalozie!!!

Bartez

Lid
Ik weet het wel zeker, een Leon of A-3 zijn echt geen match voor de superbe S-2 :rockon:

Echt wel liever een S-2 dan een "saaie" A-3 , Golf of Leon

AGREE!!!!! Een buitengewoon ondergewardeerde auto!!! (Vind ik overigens ook van mijn Stilo....prachtige auto, maar volledig ondergewaardeerd....wel een andere kalsse natuurlijk :xyxthumbs:)

hbo

Lid
Je rijd straks rond als een directeur joh...
Vandaag even in mijn auto gezeten. Nog mooier dan ik dacht. Nu hopen dat de kerst en oudjaar snel voorbijgaat!.. Op naar 2 januari !!!

Mooi vooruitzicht..., ik heb nu zelf bijna de 1e 10.000KM er weer opzitten in de mijne. Tja, de auto (ver)wend snel. Je kunt duidelijk het verschil merken tussen een O2 en een S2. Hij is superstil, dankzij langere wielbasis geweldige wegligging, ook op slechte wegen. De stoelen zitten heerlijk. En ja, ik heb geen spijt van de DSG-transmissie, dat gaat werkelijk als de brandweer.

Dit waren even mijn eerste ervaringen

Groet,

hbo

Echt wel liever een S-2 dan een "saaie" A-3 , Golf of Leon[/quote]

Een A3 is geen straf om te rijden, zier er goed uit en kwalitatief zit een A3 zeer goed in elkaar, alleen de prijzen gaan helemaal nergens over. In de lease rij je een mooi aangekleede Superb ipv een kale A3. En dan heb je het nog niet eens over de ruimte!! Als je het hebt over een verstandige keuze en daarbij de mening van collega`s aan de kant schuift kan je niet heen om de Superb!

Torica

Lid
Besteld!

Na lang wikken en wegen bleef de superb over als absolute winnaar.

Vrijdag besteld:
Ambition Business Line 2.0 Tdi Automaat
Kleur: Zwart
+ sunset
+ decor noblesse
+ afneembare trekhaak

Nu nog een maand of 3 wachten

Torica

Lid
De short list bestond uit:

Honda accord Tourer
Citroen C5 st.
VW Passaat st.
en natuurlijk de superb

Doorslag heeft gegeven:
value for money, RUIMTE, het feit dat ik deze auto niet veel tegen denk te gaan komen (zij het onterecht) en het feit dat het een Skoda is (kun je nog eens over je auto praten / verdedigen dat je in een skoda rijdt oftewel dat jij WEL verstand van auto's hebt.)

octofreak

Actief lid
Doorslag heeft gegeven:
value for money, RUIMTE, het feit dat ik deze auto niet veel tegen denk te gaan komen (zij het onterecht) en het feit dat het een Skoda is (kun je nog eens over je auto praten / verdedigen dat je in een skoda rijdt oftewel dat jij WEL verstand van auto's hebt.)

Volg de skodarijder !
:489::yeah::489:

Na lang wikken en wegen bleef de superb over als absolute winnaar.

Vrijdag besteld:
Ambition Business Line 2.0 Tdi Automaat
Kleur: Zwart
+ sunset
+ decor noblesse
+ afneembare trekhaak

Nu nog een maand of 3 wachten

WOUW, whate a nice car!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry maar wat betekent dat decor noblesse eigenlijk????????

Bovenaan Onderaan