Welke heb jij besteld?

bert

Lid
T.o.v. het aantal passat's duurt het nog wel even. Hoorde wel van de dealer dat de levertijd van de S2 oploopt. Hijzelf had er al meer dan 35 verkocht. Bestelling lag al ruim boven jaarproductie S1. Hij blijft wel exclusiever dan de passat. Blijft toch een volkswagen ondangs de forse nieuwprijs.

Er rijden inderdaad nog weinig S2's rond (zelf rijd ik in Groningen en Drenthe). Je ziet er best wel wat bij de dealers staan hoor. De meeste mensen willen wachten tot januari. Zeker de leasebakken. Die moeten wachten tot januari.
Skoda Assen heeft een stuk of 9 zilvergrijze S2's als taxi verkocht. Die rijden dus in noord-Nederland rond.
Let maar op: begin januari zal je eens zien hoeveel Superb's er rond rijden!

INCLUSIEF DE MIJNE !!! Kicken!!.

HWH

Lid
Uit de verkoopcijfers op de RAI site www.raivereniging.nl blijkt dat er van de S2 in november 74 zijn verkocht. In totaal 318 Superbs dit jaar (S1 en S2). Skoda verkocht in november in totaal 621 auto's. 41 meer dan vorig jaar november. Daarmee is Skoda één van de weinige merken die de verkoop ziet stijgen. Anderen grote stijgers zijn Honda, Seat, Audi en gek genoeg Jaguar.

Kijk maar eens naar de Exceltabel. Kan em helaas niet uploaden hier.

Bartez

Lid
Even een algemeen vraagje tussendoor:

Als je de SuperB start zie je zo grappig die wijzers van de snelheidsklok en toerentellerklok heen en weer gaan. Weten jullie of dat standaard is? Of alleen op bepaalde versies?

Daarnaast dezelfde vraag voor het richting aangeven....als je ene klein tikje naar boven (rechtsaf) of onder (linksaf) geeft, knippert hij automatisch 3x, is dat standaard, of ook een bepaalde optie?

Ik vermoed dat beiden standaard zijn, zou het alleen graag zeker willen weten....

Captain Hook

Forumguru
Daarnaast dezelfde vraag voor het richting aangeven....als je ene klein tikje naar boven (rechtsaf) of onder (linksaf) geeft, knippert hij automatisch 3x, is dat standaard, of ook een bepaalde optie?
Da's ook bij de O2 (en vele andere auto's) standaard ja.
Misschien RTFM? :winkie:

Even een algemeen vraagje tussendoor:

Als je de SuperB start zie je zo grappig die wijzers van de snelheidsklok en toerentellerklok heen en weer gaan. Weten jullie of dat standaard is? Of alleen op bepaalde versies?

Ik vermoed dat beiden standaard zijn, zou het alleen graag zeker willen weten....

Standaard en standaard...

Ronnie

Forumguru
Knipperlicht 3 keer knipperen is het z.g. "autobahnblinken" , is standaard.
Kan wel uitgeschakeld worden met VDS/VAGCOM.

Captain Hook

Forumguru
rtfm is lastig als er geen free :grin: manuals te vinden zijn... zoek al een tijdje naar de manual van de bolero maar heb nog niets kunnen vinden...
Het ging over het automatiek 3x knipperen. Dat vind je niet in de Bolero manual. :winkie:
Daarnaast worden volgens mij alle 'standaard' features gewoon beschreven in het instructieboekje wat bij de auto hoort.
En zolang je geen additionele apparatuur uit het grijze/zwarte circuit haalt, behoort de leverancier je gewoon de gebruiksaanwijzing mee te leveren...

Enkhuizen

Senior Member
Het ging over het automatiek 3x knipperen. Dat vind je niet in de Bolero manual. :winkie:
Daarnaast worden volgens mij alle 'standaard' features gewoon beschreven in het instructieboekje wat bij de auto hoort.
En zolang je geen additionele apparatuur uit het grijze/zwarte circuit haalt, behoort de leverancier je gewoon de gebruiksaanwijzing mee te leveren...

daar heb je gelijk in, maar als je net als ik nog even moet wachten tot januari tot je het product en bijbehorende gebruiksaanwijzingen in ontvangst mag nemen, is het lastig zoeken zonder online versies of vragen op forums.

Bartez

Lid
daar heb je gelijk in, maar als je net als ik nog even moet wachten tot januari tot je het product en bijbehorende gebruiksaanwijzingen in ontvangst mag nemen, is het lastig zoeken zonder online versies of vragen op forums.

indeeed....dat probleem heb ik ook :xyxthumbs:

breef

Lid
@Bartez

Misschien heb ik er overheen gelezen maar welke heb jij nu precies besteld? welke kleur en welke opties? :)

Bartez

Lid
@Bartez

Misschien heb ik er overheen gelezen maar welke heb jij nu precies besteld? welke kleur en welke opties? :)

Heel simpel....de Ambition Business, in Pacific Blue, met zwart interieur. Verder geen extra opties, behalve misschien een trekhaak. :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan