Welke heb jij besteld?

breef

Lid
Jouw opmerking wekt bij mij de gedachte dat je verwacht dat het niks hoeft te kosten omdat je het als weinig inspanning inschat.

Het was geen opmerking maar een vraag... ik verwacht ook inderdaad dat het weinig inspanning kost.. maar ik weet dat niet zeker, daarom vraag ik het...

"maar waarom moet dat 850 euro kosten?"

Lijkt me toch echt een vraag en geen opmerking :rolleyes:

octofreak

Actief lid
Het was geen opmerking maar een vraag... ik verwacht ook inderdaad dat het weinig inspanning kost.. maar ik weet dat niet zeker, daarom vraag ik het...

"maar waarom moet dat 850 euro kosten?"

Lijkt me toch echt een vraag en geen opmerking :rolleyes:

In dit land staat vragen vrij en opmerkingen maken ook...:winkie:

octofreak

Actief lid
Even weer on-topic:

@Breef, heb jij nu al zekerheid over de leverdatum?
Want die van mij komt echt week 1/2 2009 en niet in maart oid.

Ronnie

Forumguru
Superb II was vanavond 18/19.00 te zien bij wheels on 7, RTL7., werd opgevoerd als "directieauto" ,moooooie bak.......

breef

Lid
Even weer on-topic:

@Breef, heb jij nu al zekerheid over de leverdatum?
Want die van mij komt echt week 1/2 2009 en niet in maart oid.

Ik ben toevallig vrijdag bij de dealer geweest... De voorlopige bouwdatum staat op week 1 2009, en hij verwacht dan dat ik hem kan afhalen in week 6...

Het blijft voorlopig maar het is zeker een stuk positiever :)

Jij kunt al aftellen! :grin:

___JC___

Forumguru
Ik mag zeker niet zeggen dat ik de Insignia die ze ervoor behandelde bij Wheels on 7 ook niet verkeerd vind...
:)

TL@

Forumguru
Ik mag zeker niet zeggen dat ik de Insignia die ze ervoor behandelde bij Wheels on 7 ook niet verkeerd vind...
:)

Pff, zo'n lelijke bak.
Het interieur kan wel gaan vind ik. Als ze nu de huidige hadden genomen en daar het nieuwe interieur hadden ingestoken, dat was beter geweest.

Ik weet niet waarom iedereen nu ineens vind dat de Vectra wel een mooie is geworden :confused:
Binnen een jaar vind iedereen hem gewoon weer een saai hok (was hetzelfde verhaal met het huidige model)

___JC___

Forumguru
Pff, zo'n lelijke bak.
Het interieur kan wel gaan vind ik. Als ze nu de huidige hadden genomen en daar het nieuwe interieur hadden ingestoken, dat was beter geweest.

Ik weet niet waarom iedereen nu ineens vind dat de Vectra wel een mooie is geworden :confused:
Binnen een jaar vind iedereen hem gewoon weer een saai hok (was hetzelfde verhaal met het huidige model)

Smaken verschillen zullen we maar zeggen. De S2 is toch ook geen designwonder moet ik zeggen.

TL@

Forumguru
Dat is waar, de S2 is nauwelijks mooier dan de Insignia. De voorkant is mooier (volgens mij) en de achterkant iets minder lelijk :1819:

Maar ja, er worden tegenwoordig nog maar weinig mooie auto's gemaakt (en nee, ik vind de O2 ook geen mooie auto)
De enige betaalbare (nu ja, betaalbaar) die nu op de markt is, is volgens mij de A5.

(oh ja, en de 159 toch ook wel)

___JC___

Forumguru
Eens, mooie redelijk betaalbare auto's zijn zeer schaars. De nieuwe Lancia Delta smoelt ook wel lekker moet ik zeggen.

ja wat is mooi blijft een lastig verhaal ik hou bijv. niet zo van schreeuwerig design en die insigna is mij al te schreeuwerig , ik vindt ingetogen met een beetje sportief mooi dat verveelt me ook nooit. de superb 2 vindt ik een hele mooie auto alleen de achterkant kan ik nog niet helemaal aan wennen vindt station wagons sowieso mooier ben daar ook heel benieuwd naar bij de superb.

TL@

Forumguru
Eens, mooie redelijk betaalbare auto's zijn zeer schaars. De nieuwe Lancia Delta smoelt ook wel lekker moet ik zeggen.

Oogt ook nogal dik (in de slechts mogelijke zin van het woord) in het echt. Op de foto ziet ie er idd wel mooi uit.

Fabia

† In Memoriam
Ik heb de Delta nog niet in het echt gezien maar wat ik gezien heb op de foto vind ik 'm erg mooi. Is weer een hele aparte verschijning op de weg.

breef

Lid
Zat een beetje rond te kijken op de UK Skoda site, daar zijn ze wel erg goed af met de Elegance.. standaard 18", een Columbus en prijzen die een stuk lager liggen dan bij ons..

KaleFietsbel

Actief lid
Ik heb de Delta nog niet in het echt gezien maar wat ik gezien heb op de foto vind ik 'm erg mooi. Is weer een hele aparte verschijning op de weg.

Ik wel, ben verleden weekend bij de Lancia dealer geweest. Zowel van binnen als van buiten een hele mooie auto.

Zeker de two-tone variant vind ik persoonlijk super om te zien.

Heb er niet in gereden, dus kan niets zinnigs over rijgedrag zeggen.

De kofferruimte is wel heel erg klein, waardoor deze voor ons afviel.

van inkel

Forumguru
Zat een beetje rond te kijken op de UK Skoda site, daar zijn ze wel erg goed af met de Elegance.. standaard 18", een Columbus en prijzen die een stuk lager liggen dan bij ons..

Maar standaard het stuur aan de verkeerde kant gemonteerd, dus daarom zijn ze goedkoper.:D

Bovenaan Onderaan