MarcoO2
Forumguru
Jouw opmerking wekt bij mij de gedachte dat je verwacht dat het niks hoeft te kosten omdat je het als weinig inspanning inschat.
Waarvoor mijn excuus...
Jouw opmerking wekt bij mij de gedachte dat je verwacht dat het niks hoeft te kosten omdat je het als weinig inspanning inschat.
Het was geen opmerking maar een vraag... ik verwacht ook inderdaad dat het weinig inspanning kost.. maar ik weet dat niet zeker, daarom vraag ik het...
"maar waarom moet dat 850 euro kosten?"
Lijkt me toch echt een vraag en geen opmerking
Even weer on-topic:
@Breef, heb jij nu al zekerheid over de leverdatum?
Want die van mij komt echt week 1/2 2009 en niet in maart oid.
Superb II was vanavond 18/19.00 te zien bij wheels on 7, RTL7., werd opgevoerd als "directieauto" ,moooooie bak.......
Ik ben toevallig vrijdag bij de dealer geweest... De voorlopige bouwdatum staat op week 1 2009, en hij verwacht dan dat ik hem kan afhalen in week 6...
Ik mag zeker niet zeggen dat ik de Insignia die ze ervoor behandelde bij Wheels on 7 ook niet verkeerd vind...
Pff, zo'n lelijke bak.
Het interieur kan wel gaan vind ik. Als ze nu de huidige hadden genomen en daar het nieuwe interieur hadden ingestoken, dat was beter geweest.
Ik weet niet waarom iedereen nu ineens vind dat de Vectra wel een mooie is geworden
Binnen een jaar vind iedereen hem gewoon weer een saai hok (was hetzelfde verhaal met het huidige model)
Eens, mooie redelijk betaalbare auto's zijn zeer schaars. De nieuwe Lancia Delta smoelt ook wel lekker moet ik zeggen.
Ik heb de Delta nog niet in het echt gezien maar wat ik gezien heb op de foto vind ik 'm erg mooi. Is weer een hele aparte verschijning op de weg.
Zat een beetje rond te kijken op de UK Skoda site, daar zijn ze wel erg goed af met de Elegance.. standaard 18", een Columbus en prijzen die een stuk lager liggen dan bij ons..
Maar standaard het stuur aan de verkeerde kant gemonteerd, dus daarom zijn ze goedkoper.