Welke heb jij besteld?

Fabia

† In Memoriam
Mij ook :)
Had de bestelling doorgegeven, maar mijn nieuwe werkgever doet moeilijk omdat ze normaal alleen F*rd doen. Maar ik ben een speciaal geval met speciale wensen, dus ze regelen het maar. Helaas gaat de levering nu wel naar achteren door al dat gezeur.

En mijn proefrit ook:winkie:

breef

Lid
Mij ook :)
Had de bestelling doorgegeven, maar mijn nieuwe werkgever doet moeilijk omdat ze normaal alleen F*rd doen. Maar ik ben een speciaal geval met speciale wensen, dus ze regelen het maar. Helaas gaat de levering nu wel naar achteren door al dat gezeur.

Werk je zeker bij InterAccess :473:

Bartez

Lid
Dit is 100% zeker pacific blue, deze fotos zijn gepost door de eigenaar op een ander forum

Persoonlijk niet mijn smaak.. beetje saai blauw

3060034606_c5028960de.jpg

Prima kleurtje....inderdaad niet super spannend.....maar scheelt wel 15 euro in de leasekosten.....en die zijn snel verdiend! :baby012:

breef

Lid
Prima kleurtje....inderdaad niet super spannend.....maar scheelt wel 15 euro in de leasekosten.....en die zijn snel verdiend! :baby012:

De vraag is alleen, blijft het ook zo mooi? uni-lak schijnt veel krasgevoeliger te zijn en snel erg dof te worden

santo

Lid
Duidelijk verhaal, ik wist niet dat je uit België kwam (zeker niet goed gelezen)

Bij ons kost een kale Ambition 140pk € 33.790,00 en een 170PK € 35.590,00

Wel een raar systeem hebben jullie, dat het verschil voor die paar extra pk's zo groot is.. had die BIV prijsverschillen eerder verwacht tussen 100PK en 400PK

Bij jullie kost de Ambition 140pk slechts 26.690 en de 170pk 28.290 dus qua prijzen hebben jullie het nog niet zo slecht :grin:

Zoals Gerrit katsjoe reeds aangeeft zijn er hier nogal belachelijke regels dat de BIV vanaf 137pk een stuk verhoogt
(daarom wordt hier vaak ook een 136pk variant aangeboden naast de 140pk) en vanaf 164pk nog eens.

De prijzen op zich zijn hier in België inderdaad een pak lager dan in Nederland, maar het budget is meestal ook navenant :1819:

Wat de CO2-bijdrage betreft is het enerzijds zo dat deze per g/km stijgt (+/- 1€/maand per g/km meer) en anderijds gaat het budget vanaf 146g/km (voor een diesel) een flink stuk naar beneden
omdat de wagen dan nog maar voor 70% fiscaal aftrekbaar is (budget vermindert dan met 65€/maand)
Vanaf 176g/km is de wagen nog maar voor 65% fiscaal aftrekbaar en gaat het budget nog eens met 127€/maand extra naar beneden

Ondanks deze CO2 regels heb ik toch nog een S2 1.9TDi Elegance kunnen nemen (151g/km CO2 <-> 136g/km voor een greenline),
maar omwille van de BIV was een 140pk volledig uitgesloten (en een 136pk variant is er voorlopig nog niet)

hbo

Lid
kleur

Nou voor die 15 euri per maand zou ik toch echt wel een metallic lak nemen, veel mooier!!!!

Bartez

Lid
Nou voor die 15 euri per maand zou ik toch echt wel een metallic lak nemen, veel mooier!!!!

Tja....heb je gelijk in, maar niet als je al op de limiet zit, net een nieuw huis gekocht heb en net papa geworden bent....dan is 15 euro ineens veel geld :473:

Vandaar daar mijn concessie......:grin:

het gaat er mij om dat hij gewoon lekker optrekt bij een stoplicht. Ik ben nu verwend met een kleine auto met 140 diesel....dat scheurt wel. Bij de S2 is het anders rijden....minder scheuren, maar meer zoeven....en dus minder hard optrekken. Wat ik alleen wil voorkomen is dat als de auto vol met mensen zit (4 personen) dat ik dan niet meer weg kom bij een stoplicht en geen power heb om in te halen op de snelweg.

Wat is jullie ervaring hiermee?
voor 850 euri tune ik je motormanagement.. van 105pk naar 150pk en 365Nm koppel. Geen leasemaatschappij en dealer die er achter kan komen

Pendragon

Donateur
Net te horen gekregen dat de aanvraag de deur uit is. Ze gaan voor mij een uitzondering maken......allemaal dingen over: Skoda, minder restwaarde etc. etc. al dat soort onzin. Ze horen Skoda en de hakken gaan in het zand. Ze weten gewoon niet waar ze over praten.

Ik heb mijn bestelling helemaal aangepast, er waren toch veel mensen op mijn werk die zeiden dat ik er verstandig aan zou doen om maar beter de 140pk uitvoering te nemen. Gelukkig kon mijn bestelling nog worden geannuleerd. Het is nu volgende wagen geworden, 8 weken levertijd:

2.0 TDI 140pk DPF Ambiente
Anthracite Grey Metallic
Bi Xenon + kopl.sproeiers
Parkeersensoren achter
MF Stuur + Bluetooth

Eindprijs 25290

en inderdaad, bij de Ambiente is de bestuurdersstoel electrisch verstelbaar met geheugenfunctie. Bovendien ook standaard is de Radio Swing en de separaat instelbare Climatronic.

Greetz,
Marciemarc

Mijn S2 is dinsdag 25 november aangekomen bij de dealer. Besteld was hij dus op 1 oktober. Ik heb achteraf op 8 oktober ook nog doorgegeven dat er lederen bekleding in moest komen, die aanpassing hebben ze nog kunnen doen in de bestelling, want gelukkig zit die er dus ook in. Al met al lijkt het alsof de bestellingen in België wat sneller binnenkomen dan wat ik hier bij de Nederlandse levertijden zie.

Greetz,
Marciemarc

HWH

Lid
Mijne is besteld :grin:. 1.4tsi Ambition Candy white met 18 inch themistovelgen en radio bolero. Verwachte levering: week 15, da's begin april. Komt door 1.4 tsi-motor. Jammer maar helaas. Leasecontract loopt eind feb af en deze audi sb 1.9tdi rijdt nog steeds erg lekker.

breef

Lid
voor 850 euri tune ik je motormanagement.. van 105pk naar 150pk en 365Nm koppel. Geen leasemaatschappij en dealer die er achter kan komen

Rare vraag misschien, maar waarom moet dat 850 euro kosten? Is het niet kwestie van laptop eraan hangen en software erin schieten? Ok de truc is natuurlijk om die software voor dat blok te bemachtigen of zelf aan te passen maar dat lijkt me eenmalig min of meer...

LenK

Forumguru
Ow voor jou moet alles dat gratis te reproduceren is ook voor niks te krijgen zijn?

Echt een domme opmerking voor en Consultant (jouw baas stuurt je ook niet voor niks naar een klant is wel)

breef

Lid
Ow voor jou moet alles dat gratis te reproduceren is ook voor niks te krijgen zijn?

Echt een domme opmerking voor en Consultant (jouw baas stuurt je ook niet voor niks naar een klant is wel)

Rustig maar... Ik vraag vrij netjes... Ik zie het namelijk ook wel eens voor 250 euro aangeboden worden ( www.tunex.nl ) dus vroeg me even af waar het grote verschil in zit....

Mij is verteld dat de meeste tune bedrijven hun software extern inkopen, heb er zelf geen verstand van, vandaar mijn vraag

Maar om dan zo te reageren daarop LenK, dat ontgaat me even...

EdK

Forumguru
Rustig maar... Ik vraag vrij netjes... Ik zie het namelijk ook wel eens voor 250 euro aangeboden worden ( www.tunex.nl ) dus vroeg me even af waar het grote verschil in zit....

Mij is verteld dat de meeste tune bedrijven hun software extern inkopen, heb er zelf geen verstand van, vandaar mijn vraag

Maar om dan zo te reageren daarop LenK, dat ontgaat me even...

TIP: doe een search op Lenk ! En lees wat van zijn opmerkingen, waarschijnlijk dat je dan inziet dat hij nu nog zeer correct was en niet zo bot !! :koffie:

Bovenaan Onderaan