Welke heb jij besteld?

Heeft er al iemand de SuperB GREENLINE met 16" SPECTRUM velgen besteld en ontvangen? Zoja, heeft er iemand al foto's? Ik zou graag willen zien hoe dit staat.
Ik heb ook de Greenline besteld maar niet met de Spectrums. Deze vond ik net wat te kleine diameter. De dealer was bereid om 17" te monteren. http://www.wheelsexpress.nl/velg_detail.php?prodid=362
Dat maakt de auto net wat meer af (mijn mening).

Heb je de auto al besteld?

Bartez

Lid
ik vind ze eigenlijk ook te klein, maar als ik 17" monteer, dan vervalt het A-label.....en ik krijg juist een vergoeding voor een A-label van mijn baas.....het is een leasebak dus....die van jou ook?

Bartez

Lid
heerlijk.....ik moet dus binnen het A-label blijven.....anders vervalt mijn vergoeding....dus dubbele kosten....

skoda-greenline-superb-2009-geneva-photo-foto-2.jpg
http://www.militaryphotos.net/forum...p=18&um=1&hl=nl&rlz=1T4HPEB_nlNL243NL244&sa=N

santo

Lid
that's the one.....zijn dit ook de spectrum velgen?

Dat lijken me idd de spectrum velgen te zijn.
cfr http://www.shop.skoda.be/article.aspx?artId=10980&catId=1546

Ik heb overigens een testrit gedaan in een S2 2.0 TDi DSG Ambiente met de standard spectrum velgen en ik moet zeggen dat die velgen me 100% meevielen.
Gezien de Greenline iets verlaagd is, vermoed ik dat ze daar zeker niet zullen tegenvallen.

En inderdaad, als je 17" velgen laat monteren wordt het een pak duurder bij de leasingmaatschappij :shocked:

Gezien bij ons het budget ook afhangt van de Co2-uitstoot, was ik in principe ook genoodzaakt om een Greenline te bestellen.
Dat zou dan ook met de spectrum velgen geweest zijn ipv 17" omwille van dezelfde redenen.
Nu heb ik echter heel veel geluk gehad en op een zeer gunstig moment een offerte laten maken, waardoor ik buiten alle verwachtingen in toch een Elegance kon bestellen binnen hetzelfde budget. (en dus met 17" velgen) :super:

Bartez

Lid
hmmm...ik zit net te kijken en om eerlijk te zeggen komt de business uitvoering toch ook wel erg dicht bij mij budget....en meteen 17" velgen erop inclusief allerlei andere leuke gadgets die ik er normaal gesproken apart bij zou moeten kopen....

Ik ben alleen nog op zoek naar een foto van een SuperB met de uni blauwe kleur....iemand deze al ergens gevonden???

breef

Lid
hmmm...ik zit net te kijken en om eerlijk te zeggen komt de business uitvoering toch ook wel erg dicht bij mij budget....en meteen 17" velgen erop inclusief allerlei andere leuke gadgets die ik er normaal gesproken apart bij zou moeten kopen....

Ik ben alleen nog op zoek naar een foto van een SuperB met de uni blauwe kleur....iemand deze al ergens gevonden???

De link die ik eerder poste in dit topic is volgens mij uni-blauw

KaleFietsbel

Actief lid
Dat kan ik me goed voorstellen, wat een fantastische auto.

En die velgen staan hem ook perfect, hij kan ze hebben!

Veel plezier als tie er is!

HWH

Lid
1.4 tsi

Tja en ik heb in de 1.4 tsi proefgereden en die motor is echt ongelofelijk. Veel trekkracht bij lage toeren. Ik had nooit gedacht dat ie zo'n grote auto zo goed mee zou kunnen slepen. Echt perfect. Door de 1.4 TSI te nemen kon ik een ambition leasen. Bovendien zorg het A label voor BPM korting. Cataloguswaarde van deze mooie wagen 29 duizend euro!

Porettuhcs

Senior Member
Mooie velgen ! Ik zou m zelf niet in het wit nemen want dat maakt m NOG groter.

Idd maar die zwarte daarnaast... plaatje hoor ....nette velgen ..... en mocht je later toch terug komen over het vermogen van de 1.4 tsi dan kun je hem laten chippen naar de 150 pk en 280 nm !!

Porettuhcs

Senior Member
Maar dat is toch zonder fabrieksgarantie nietwaar?

Oja die "vervelende" leasemaatschappijen :smirk:....

Ik kan het voor de Superb niet zo snel vinden bij ABT.... maar goed de VW golf 1.4 tsi chippen ze wel bij ABT maw..... wat niet is kan nog komen... wel prijzig zag ik maar dan hou je wel je fabrieksgarantie en vinden de meeste Leasemaatschappen het ok....

Bartez

Lid
Iemand enig idee hoe die 1.9 TDI rijdt met 100PK?

Wil dat een beetje???

(wij MOETEN helaas Diesel rijden ipv benzine....de 1.4 is voor mij geen optie....)

TL@

Forumguru
Ik vind hem in een lege O2 combi al niet echt bijster goed presteren. Het is natuurlijk maar wat je ervan verwacht hé.

Bovenaan Onderaan