Welke heb jij besteld?

Fabia

† In Memoriam
Ik vind, zoals iedereen onderhand wel weet, zwarte velgen erg mooi maar onder een S2 vind ik het niet staan.

ikke

Lid
Ik vind hem zalig mooi. Hij gelijkt een beetje op die Volkswagen Phaeton.

Zwart op zwart is super. Like mine :1761: Wel vies in onderhoud,

Ik vraag mij af wat een S2 in het wit met zwarte velgen zou geven.

Hoop niet dat je kwaad wordt, maar ik moest even een paar keer slikken toen ik dit zag. Wat afschuwelijk om zo'n prachtige auto zo te verknoeien! Sorry, ik juich dus niet mee.

TL@

Forumguru
Ordinair vind ik hem zeker niet. Hij blijft gewoon chic.

Ik vind het geweldig geslaagd.

breef

Lid
Het is in mijn ogen niet zakelijk, mijn baas zou me er niet in rond laten rijden, dat weet ik zeker :grin:

Lelijk kan ik het ook niet vinden...

Enkhuizen

Senior Member
velgen zelf zijn niet mijn smaak, maar de maat, samen met het verlagen staat wel errug goed!

Ik zou de tdi letters ook nog laten wegfohnen, maakt de achterkant wat mooier in balans.

sitechris

Donateur
Het is duidelijk een geval 'love it or hate it'. Ik behoor tot de laatste groep, maar wil wel waardering uitbrengen voor originaliteit. Je zult weinig andere Superbs tegenkomen met zwarte 19 inch velgen :). En smaak is altijd subjectief, zo blijkt ook uit de vele positieve reacties die je hier op forum krijgt. Veel plezier met je Superb verder. Geweldige auto natuurlijk!

velgen zelf zijn niet mijn smaak, maar de maat, samen met het verlagen staat wel errug goed!

Ik zou de tdi letters ook nog laten wegfohnen, maakt de achterkant wat mooier in balans.

het is een 1.8 TSI.
ik heb er ook aan zitten denken om ze eraf te laten, kan natuurlijk altijd nog.
ik ga komend weekend wat meer foto's maken als hij gewassen is.

Hoi Skoda20inch,

Auto is prachtig met verlaging. Echter deze velgen zijn niet mijn smaak. De maat is mooi hoor maar ik vind wat rustiger velgen mooier staan. En zilver is toch wat chicker...

Ik heb deze velgen uitgezocht... in 17". Toch maar afgezien van 18". Duur en comfort inleveren.
http://www.wheelsexpress.nl/velg_detail.php?prodid=362

Deze velgen zul je waarschijnlijk niet veel zien onder de Superb II. Omdat de auto verlaagd is komt het mooi uit, is mijn verwachting.!. (kan haast niet wachten tot begin januari...)

deze velgen vond ik het mooist bij zwart passen , de rvs randen passen helemaal bij de chroom lijsten op de auto.
Als ik een andere kleur genomen had was de keuze wielen ook anders geweest.
hoe kom je erbij dat 18 inch te duur zou zijn? prijsverschil tussen 17 inch en 18 inch is heel klein.

___JC___

Forumguru
Helemaal goed zwarte velgen onder een zwarte auto.
Mooie wagen hoor! De S2 kan makkelijk 19 inch hebben. Ik blijf m overigens erg lang vinden, maar dat is ook niet gek met zo een lengte!

Pendragon

Donateur
Ook ik vind die zwarte velgen absoluut niet mooi. Verder is het een hele mooie auto. Smaken verschillen gelukkig, anders zou het ook maar saai worden.

Bartez

Lid
Heeft er al iemand de SuperB GREENLINE met 16" SPECTRUM velgen besteld en ontvangen? Zoja, heeft er iemand al foto's? Ik zou graag willen zien hoe dit staat.

Bovenaan Onderaan