Welke heb jij besteld?

Pendragon

Donateur
Ik ben heel verdrietig :(
Vandaag te horen gekregen dat de levertijd van mijn auto 5 maanden is!!
Ik heb m'n eigen dealer nog gebeld en hij zei ook dat de levering van de 1.8TSI DSG motor langer duurt omdat deze nogal populair is. Mijn dealer gaat kijken of er nog iets te regelen is en dan kan ik daarmee naar m'n baas om te kijken of het dan toch via m'n eigen dealer kan. Anders wordt het 5 maanden wachten :(

breef

Lid
Ik heb m'n eigen dealer nog gebeld en hij zei ook dat de levering van de 1.8TSI DSG motor langer duurt omdat deze nogal populair is. Mijn dealer gaat kijken of er nog iets te regelen is en dan kan ik daarmee naar m'n baas om te kijken of het dan toch via m'n eigen dealer kan. Anders wordt het 5 maanden wachten :(

Poeh het begint al aardig op audi/vw te lijken, een kennis van me wou een nieuwe A3 met een tsi en s-tronic en hij kreeg 11 maanden te horen :1439:

Is een demo geen optie? Staan er vast genoeg door het land, met autotrader heb je er zo een aantal...

http://www.autotrader.nl/auto/kopen...odellen=Superb&paginaNummer=1&total=102&pos=6

Fabia

† In Memoriam
Dat is balen voor je. Je ging nog uit van januari maar dat wordt dus lang wachten.

Pendragon

Donateur
Nou, ik had gedacht ergens eind Januari, omdat het al zo lang duurde met het regelen, maar nu zal het dan april worden. Heb ik nog wat om naar uit te kijken aankomend jaar :)

Oef, ik heb ook dezelfde motor met DSG, die van mij is in oktober besteld, leverdatum is nog steeds 9 januari. Gaat hard omhoog.

hbo

Lid
Waar blijven de nieuwe Superb's?

Oef, ik heb ook dezelfde motor met DSG, die van mij is in oktober besteld, leverdatum is nog steeds 9 januari. Gaat hard omhoog.

Nou ik zie anders nog niet veel foto´s verschijnen van afgeleverde S2 ´s
Verder heb ik het gevoel bijna de enige te zijn in NL die in de nieuwe Superb rondrijdt, heb er één in Duitsland gezien op de autobahn, maar hier in Nederland...NIX!!!

Pendragon

Donateur
Ik heb inmiddels een stuk of 5 verschillende gezien in de kleuren grijs, mocca en zwart. Ze zijn er dus wel, maar je ziet ze nog niet elke dag. Ik rij in de omgeving Almere/Amsterdam/Leiden/Den Haag.

MarcoO2

Forumguru
Heb er inmiddels ook al een heel aantal gezien (waaronder ook één taxi, er zijn dus meer slimme chauffeurs!). Blijf het een hele mooie auto vinden. Heb net 11 weken mijn nieuwe O2, maar heb van 't weekend toch eens zitten kijken naar de leasebedragen van een S2! ;)

octofreak

Actief lid
Eentje gezien bij PON zelf op het terrein, vast van een medewerker:).
Kwam net aanrijden.

Voor de rest noppes...

Bartez

Lid
ikke 2...staat er één in de buurt en heb er één op de snelweg gezien....op zich niet verkeerd dat er niet veel rondrijden....beter als een passat....die zie je 10 in een dozijn rondrijden.....boring!!!

hbo

Lid
Zeker niet verkeerd!!!!

ikke 2...staat er één in de buurt en heb er één op de snelweg gezien....op zich niet verkeerd dat er niet veel rondrijden....beter als een passat....die zie je 10 in een dozijn rondrijden.....boring!!!

Bartez..., helemaal mee eens!! Die Passats kom je echt bij bosjes tegen..
Dan maar in een auto rondrijden die veel meer exclusiever blijft. De Superb 2 dus.....

hbo

Bovenaan Onderaan