Welke heb jij besteld?

breef

Lid
Bedankt voor je antwoord. Zijn deze dan origineel van Skoda en dus bij dealer te bestellen? Of is MAK een velgenmerk?
Ik ben er zoals je zult merken niet echt in thuis!

MAK is inderdaad een ander merk.. dit merk word geïmporteerd door PON dus elke VW/Audi/Skoda/Seat dealer verkoopt ze

sitechris

Donateur
picture.php

Dit ziet er idd echt goed uit! Helemaal top! Die 200 euro voor sportonderstel is echt een hele nuttige investering!

Mr_McPhisto

Actief lid
Wat een kennis allemaal

MAK is inderdaad een ander merk.. dit merk word geïmporteerd door PON dus elke VW/Audi/Skoda/Seat dealer verkoopt ze

Hey Breef, jij op die fantastische foto van je..!!:1761:!

Jij weet er een hoop van. Werk je er in het weekend bij, bij een dealer van VAG??

Bedankt voor je antwoord!

breef

Lid
Hey Breef, jij op die fantastische foto van je..!!:1761:!

Jij weet er een hoop van. Werk je er in het weekend bij, bij een dealer van VAG??

Bedankt voor je antwoord!

haha nee ik werk er niet bij maar heb al geruime tijd interesse in auto's :473:

Kijk eens op www.wielengids.nl daar staan velgen die de VAG dealer goedkeurt..

Om precies te zijn, Wielengids.nl is van Continental (MAK importeur) en Continental is een PON onderneming

hbo

Lid
verlagen of niet verlagen.....

Mooie foto´s Enkhuizen!!

Hier even wat nieuwe foto´s van mijn bolide, heb inmiddels 12.000 km gereden, probleemloos zoals verwacht...

Wat echt geweldig rijdt is de DSG, zo soepel en toch veel kracht als het moet. Laatst een 140PK Octavia meegehad, en dan merk je een groot verschil in motorlawaai... De Superb is dan toch echt goed geisoleerd. Gebruik van de diesel is zo´n 6.0 a 6.5 L /100km, ligt een beetje aan mijn rijstijl van de dag.

Ook de ingebouwde telefoon systeem III is echt geweldig, zeer praktisch en volledig geintegreerd met de columbus maar ook te bedienen met de maxidot via het stuur. En een update van je telefoonboek via Bluetooth is een kwestie van een minuutje synchroniseren.
De parkeerassistent, voor mietjes, maar hij zit erop... en toch wel lachen als je voor je huis gaat fileparkeren.. In 1x goed, en strak langs de stoeprand.

Verder is het navigatiesysteem prima, alleen de Traffic-meldingen mogen veel eerder (ze worden pas doorgegeven als je al midden in de file staat te manouvreren), daar had ik dus wel veel meer van verwacht. Of ik heb hier gewoon nog een instelling van het systeem gemist, zeg het maar...

Het soundsysteem voldoet, maar dan ook net. Toch wel snel vervorming, weet zeker dat het soundsysteem in de Octavia het beter deed. Wat natuurlijk wel perfect is is de 30GB harde schijf op de columbus, gooi maar vol met MP3!!

De twindoor is echt een uitvinding, ik gebruik beide... maar de 5-deurs toch wel het meeste.

Verder zitten de stoelen echt goed, op de elegance beide electrisch verstelbaar, en mijn stoel met geheugenfunctie, dus optimaal in te stellen. Voor de lange afstand echt geen probleem, je wordt er niet moe in.

Ik kan dus zeggen uit ervaring naar jullie allemaal die hem hebben besteld... Dat wordt genieten!!!

Ach ik vind het een kwestie van smaak, verlagen of niet verlagen. Comfort is voor mij het allerbelangrijkste, en dat is gewoon perfect bij deze auto.

Bijlagen

• IMG_2020.jpg
    IMG_2020.jpg
    97 KB · Weergaven: 67
  • IMG_2017.jpg
    IMG_2017.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 55

___JC___

Forumguru
Volgens mij heeft ie half leren bekleding en half alcantara.
Dat is wat mij betreft nog beter dan leer! Mooie velgen ook hoor, kan je die ook in 18 inch krijgen toevallig?
:grin:

Voorzover ik weet zijn de Trifids alleen als 17" te krijgen.

Velgen die erop lijken zijn de Luxon en Themisto allebei 18".

___JC___

Forumguru
Het valt me op dat de afstand tussen de velgen en het chassis me gelukkig steeds minder opvalt.....scheelt weer verlagen :D

Das maar net vanuit welke hoek je er naar kijkt. Ik zou zeker met 17 inch het sportonderstel nemen. Dan blijft ie nog comfortabel zat.

Bartez

Lid
Das maar net vanuit welke hoek je er naar kijkt. Ik zou zeker met 17 inch het sportonderstel nemen. Dan blijft ie nog comfortabel zat.

Tja...wel mooier, maar kost weer 400 euro...en met een kleintje van 5 maanden en een nieuwe huis wat over 2 maanden wordt opgeleverd, zijn dat dure euro's.....:407:

Ik zie achteraf wel of ik alsnog iets ga doen...voorlopig niet in ieder geval.....

Die van mij is afgelopen maandag ook gekomen. :489:
1.8 TFSI - DSG - Ambiante met extra opties. :rockon:
Eerste (en tweede) indruk ... WOW.

De 1.8 bezine motor rijdt super soepel. Je voelt de DSG bijna niet schakelen. Zelfs een vriend van mij met een Audi S6 was er even stil van.
Mijn vorige auto was een O1 TDI met 130PK. Die had wat een wat hoger koppel en dat merk je op de snelweg. Het kan echter ook gewoon perceptie zijn, de S2 is zo stil en stabiel.

Mijn verwachting is in ieder geval overtroffen. :xyxthumbs:

(sorry voor de brakke GSM foto..., maar beter iets dan niets dacht ik zo)

Bijlagen

• skoda.jpg
    skoda.jpg
    98 KB · Weergaven: 84
Nou, de bestelling is de deur uit:

Greenline 1.9TDI Anthracite Grey met:
- Vision pakket
- Driver Pakket
- 16" Lichtmetaal
- Amundsen navigatie

....ik ben benieuwd

Bovenaan Onderaan