Welke heb jij besteld?

Enkhuizen

Senior Member
Kijk dat is goed nieuws! Bij welke dealer laat je dit doen?
Misschien kan ik mijn dealer naar de jouwe verwijzen.

Blijft de houder wel zitten? Zou voor de funtionaliteit niet uit moeten maken.

Zijn hier nog kosten aan verbonden voor jou?

De houder wordt verwijderd, de strip vervangen, de dealer is S-Point in Amsterdam,

Kosten? Nee, er is mij BTIII beloofd en geen BTII, ik zie het als afleverfout. Vind dat ze het erg netjes oplossen zo.

Overigens is het de 30e geplanned. Krijg netjes een leenauto mee terwijl ze de werkzaamheden uitvoeren.

Rubberduck

Nieuw lid
Ik ben ook nieuw op dit forum.
Heb vorige week een Superb Greenline besteld,kleur Rosso Brunello met de volgende opties, Borbet CA velgen en het Zenec MC-2000 Media/Navigatie systeem na hier bij de dealer wat mee gespeeld te hebben.

De dealer had het over een verwachte levertijd van 5 maanden.

16 inch, dan kon ik de banden gewoon overzetten. Dit was voor de lease aantrekkelijker.

Voorbeeldje van de Borbet's erbij gedaan.
Dat zijn inderdaad leuke velgen. Waar besteld jouw dealer deze. Mijn dealer kon alleen de velgen kiezen die op wielengids.nl staan bestellen. Zijn deze er ook in 17"?

picture.php
ZIe ik dat goed. Heb jij ook chromen strips op de deuren in het midden. Heeft de Greenline dat standaard? Of heb je dat er later op laten zetten...

Rubberduck

Nieuw lid
Dat zijn inderdaad leuke velgen. Waar besteld jouw dealer deze. Mijn dealer kon alleen de velgen kiezen die op wielengids.nl staan bestellen. Zijn deze er ook in 17"?

Ik heb geen idee waar de dealer ze vandaan haalt, dealer is Verdaat BV in Eindhoven.
Volgens mij kun je deze velgen in 14" t/m 18" krijgen.

Mr_McPhisto

Actief lid
Is dit dan niet een fotootje van een elegance??

ZIe ik dat goed. Heb jij ook chromen strips op de deuren in het midden. Heeft de Greenline dat standaard? Of heb je dat er later op laten zetten...

Is dit dan niet een foto van een elegance? die hebben het standaard er op.

HWH

Lid
Is standaard op de Greenline, zie prijslijst op www.skoda.nl.

Nee chromen raamlijsten zijn standaard op greenline en ambition (en elegance). Chromen stootlijsten alleen op elegance. Los te bestellen voor ongeveer zestig euro. 't Is wel mooi...(vind ik).

Ook hebben de 1.9 tdi (greenline weet ik eigenlijk niet) en de 1.4 tsi geen chromen uitlaatstuk. Die zijn ook weer los te bestellen voor ongeveer negentig euro.

flutters

Nieuw lid
Goedemorgen,
kijk al een tijdje rond op het Skoda forum en ben dus redelijk nieuw hier.
Eind november is er besteld een zwarte Skoda Superb 2.0TDI 170pk DSG ambition business line met columbus navigatie, welke hopelijk ergens in februari geleverd gaat worden.
Rij nu nog in VW Passat 1.9TDI 130pk met slechts 349000 op de teller en ben daar nog steeds zeer tevreden mee, volgende auto zou ook weer een passat worden maar na een proefrit in de nieuwe superb was toch wel duidelijk dat het geen passat zou worden maar de nieuwe superb! Wat een heerlijk grote luxe wagen!
De proefrit was in een 2.0TDI 140pk DSG en dat beviel al erg goed ben dus nu heel erg benieuwd naar de 2.0TDI 170pk!
Als het zover is laat ik het weten.

Groet, Ferry

@flutters:

Ferry, denk dat je geen miskoop hebt gedaan hoor :1819: ... ik heb dezelfde motor besteld en ook met DSG. Ik ben nog niet zolang op dit forum, en eigenlijk nog geen "bestelling" hier gepost, omdat dit topic de laatste paar pagina's over andere dingen ging.

Hoe dan ook, heb de 170pk diesel met DSG besteld in een elegance business line. Kleur Mocca Brown. In januari besteld, dus met Navi erbij.

Heb in december bij Pon in leusden proef gereden in zowel de 140pk met DSG als de 170pk met DSG. Dit was vlak achter elkaar, dus mooi om te vergelijken. Wat mij toen vooral opviel was dat de 170pk toch rustiger was, wat je al klein beetje kan verwachten. Mijn vriendin die naast me zat ervaarde dat ook zo, en zei gelijk neem die 170 pk joh ... en tja, wie ben ik dan om nee te zeggen :529:

En sinds 7 januari is het wachten dus begonnen ... planning is als nog dat de Superb in week 9 wordt gefabriekt.

Groet,
Antoine

hbo

Lid
@flutters:

Ferry, denk dat je geen miskoop hebt gedaan hoor :1819: ... ik heb dezelfde motor besteld en ook met DSG. Ik ben nog niet zolang op dit forum, en eigenlijk nog geen "bestelling" hier gepost, omdat dit topic de laatste paar pagina's over andere dingen ging.

Hoe dan ook, heb de 170pk diesel met DSG besteld in een elegance business line. Kleur Mocca Brown. In januari besteld, dus met Navi erbij.

Heb in december bij Pon in leusden proef gereden in zowel de 140pk met DSG als de 170pk met DSG. Dit was vlak achter elkaar, dus mooi om te vergelijken. Wat mij toen vooral opviel was dat de 170pk toch rustiger was, wat je al klein beetje kan verwachten. Mijn vriendin die naast me zat ervaarde dat ook zo, en zei gelijk neem die 170 pk joh ... en tja, wie ben ik dan om nee te zeggen :529:

En sinds 7 januari is het wachten dus begonnen ... planning is als nog dat de Superb in week 9 wordt gefabriekt.

Groet,
Antoine

Antoine, wel direct foto´s plaatsen he?

groet,

hbo

Inderdaad. Foto's zou ik graag willen zien.. Er staat nog maar 1 foto...:407:

Volgens mij zijn de meeste superbs hier nog niet van de band af komen rollen :laugh: ... niet voor niets "Welke heb jij besteld?" :winkie:

Had liever ook gehad dat ik al wat foto's kon plaatsen ... maar ja, moet nog paar weken wachten

Volgens mij zijn de meeste superbs hier nog niet van de band af komen rollen :laugh: ... niet voor niets "Welke heb jij besteld?" :winkie:

Had liever ook gehad dat ik al wat foto's kon plaatsen ... maar ja, moet nog paar weken wachten
"

Ik heb de Greenline met Xenon, Bolero radio en CMS C10 17" velgen besteld.

In een ander topic worden al weer meer foto's gepost. Ik zelf heb een rar file gemaakt met ongeveer 70 foto's van mijn nieuwe superb.

http://dl.quindorian.org/pictures/SSII_Quindor.rar

Hopelijk kun je op die manier een goede indruk vormen!:aangenaam:

Ik heb jouw foto's al gedownload. Zijn er inderdaad heel erg veel, maar wel heel erg mooi. Op die manier krijg je, wat je al zegt, wel een goede indruk. In ieder geval een betere indruk dan de officiele foto's van de website van Skoda.

Bovenaan Onderaan