Welke heb jij besteld?

Casperendana

Nieuw lid
Welke heb jij besteld

Hallo,

Mijn eerste post hier en direct over wat ik heb besteld! Ik had het slechter kunnen treffen...

Ik heb een S2 Greenline besteld. In de kleur Mocca Brown. Ik heb daar achteraf lederen bekleding in laten zetten. Ook heb ik direct stoelverwarming laten monteren. Ik heb geen originele navigatie maar een Zenec NA2000. Dit is aan te sturen middels het multifunctionele stuur. Ook heb ik het vision en het drivers pakket genomen. In de kofferbak heb ik een rubberen mat besteld.

Nu maar afwachten wanneer hij geleverd wordt. Ik vermoed pas ergens in mei!

Grt

C

Hallo,

Mijn eerste post hier en direct over wat ik heb besteld! Ik had het slechter kunnen treffen...

Ik heb een S2 Greenline besteld. In de kleur Mocca Brown. Ik heb daar achteraf lederen bekleding in laten zetten. Ook heb ik direct stoelverwarming laten monteren. Ik heb geen originele navigatie maar een Zenec NA2000. Dit is aan te sturen middels het multifunctionele stuur. Ook heb ik het vision en het drivers pakket genomen. In de kofferbak heb ik een rubberen mat besteld.

Nu maar afwachten wanneer hij geleverd wordt. Ik vermoed pas ergens in mei!

Grt

C
Dat klinkt iig fantastisch.
Welke kleur gaat het leer krijgen?

Casperendana

Nieuw lid
Het lijkt een beetje terracotta kleur maar is eigenlijk iets bruiner. Ik twijfel nog of ik bijgevoegd motief in het leer moet verwerken. Wat denken jullie?

20070802-bentley-continental-gt-speed-interior-back-seats.jpg

Of zou het nu teveel op de kermis van Tilburg lijken?

Casper

MarcoO2

Forumguru
Wat mij betreft is zo'n visgraat een beetje té. Ik zou zeggen, bederf dat mooie leer niet... maar 't blijft persoonlijk. Als jij het zelf mooi vindt moet je het zeker doen!

octofreak

Actief lid
Het lijkt een beetje terracotta kleur maar is eigenlijk iets bruiner. Ik twijfel nog of ik bijgevoegd motief in het leer moet verwerken. Wat denken jullie?

Casper

Terracotta kleur lijkt me prima.. Alfa heeft ook een dergelijke mooie kleur in het assortiment. Maar die visgraat maakt de ruimte kleiner en rommelig. M.i. niet doen!

Ik heb gister mijn sub2 laten chippen bij de dealer.
Toen ik er met de auto wegreed merkte ik al dat de auto een stuk soepeler reed, eenmaal op de snelweg en de auto lekker op temperatuur was even het gas intrappen in de 4e versnelling. wat een verschil met de standaard 160 pk en de 210 pk die ik nu heb. het koppel is gestegen naar 340nm en dat is het meest merkbaar. vooral in de 3e versnelling trek de auto geweldig snel.
Voor ieder die twijfelt over zijn sub te laten chippen kan ik aleen maar het advies geven: DOEN!!

Seep

Nieuw lid
Nieuwe Superb

Hallo,
Ik heb na 4 VW Passats gekozen voor de nieuwe Superb.
Een greemline en in de kleur moccabrouwn. Productie week 10 /2009
Ik heb hier geen navigatie in besteld omdat ik al info gelezen had van Zenec omtrent navigatie die speciaal past op de Skoda.
Maar nu blijkt deze niet te passen op de nieuwe Superb.
Ik wil deze omdat deze ook de groene display verlichting heeft.
Wie weet er meer van ...?? Komt Zenec nog met een uitvoering die wel geschikt is...???
Graag info

EdK

Forumguru
ze komen binnenkort wel weer met nieuwere modellen , dit heeft elders ergens in de topics gestaan ! Dus ff een search doen !

Maar hoe zou het niet passen ?? Kwa maatvoering ? 2 Din is een gestandariseerde maatvoering dus wat dat betreft zou het gewoon moeten passen !

Ik heb gister mijn sub2 laten chippen bij de dealer.
Toen ik er met de auto wegreed merkte ik al dat de auto een stuk soepeler reed, eenmaal op de snelweg en de auto lekker op temperatuur was even het gas intrappen in de 4e versnelling. wat een verschil met de standaard 160 pk en de 210 pk die ik nu heb. het koppel is gestegen naar 340nm en dat is het meest merkbaar. vooral in de 3e versnelling trek de auto geweldig snel.
Voor ieder die twijfelt over zijn sub te laten chippen kan ik aleen maar het advies geven: DOEN!!

Ik dacht dat je dit pas op 7 maart zou gaan doen. kon je niet meer wachten ?! Ik zou het ook willen doen, alleen zal de leasemaatschappij hier niet vrolijk van worden denk ik zo. Een passat Bleumotion gaat van 250 Nm naar ca 320 Nm. Erg de moeite dus. Alleen ik heb het nog niet voor de greenline gevonden..

Pendragon

Donateur
Ik dacht dat je dit pas op 7 maart zou gaan doen. kon je niet meer wachten ?! Ik zou het ook willen doen, alleen zal de leasemaatschappij hier niet vrolijk van worden denk ik zo. Een passat Bleumotion gaat van 250 Nm naar ca 320 Nm. Erg de moeite dus. Alleen ik heb het nog niet voor de greenline gevonden..

Dat is ook mijn probleem, de leasemaatschappij. Wat is de kans dat ze het vinden als je het 'gewoon' doet? Of worden ze daarover geinformeerd?

hbo

Lid

20070802-bentley-continental-gt-speed-interior-back-seats.jpg

Casper

Casper,

Smaken verschillen, die kleur zal zeker wel goed staan, maar de visgraad zou ik achterwege laten...

Bovenaan Onderaan